Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjører bror min sin 4*80 watt elns! Fungerer flott, men får ikke full ytelse da den har for liten strømforsyning. Men men, skal kjøpe min egen! Vil ha en DENON receiver eller noe...

Denon AVR 1905 er jo ikke så ille. Grei ytelse til en billig penge. Hørte den med et par Dali 5005 her om dagen, og det låt slett ikke verst. ;)

Lenke til kommentar
Kjører bror min sin 4*80 watt elns! Fungerer flott, men får ikke full ytelse da den har for liten strømforsyning. Men men, skal kjøpe min egen! Vil ha en DENON receiver eller noe...

Denon AVR 1905 er jo ikke så ille. Grei ytelse til en billig penge. Hørte den med et par Dali 5005 her om dagen, og det låt slett ikke verst. ;)

Litt lysten på denne jeg... DENON AVR-1604

 

Men men...

Lenke til kommentar

uff, kan ikke spille CS i dag, sitter med en mus som "henger seg" hele tiden. umuligt og spille da.

 

Men har endeligt fått limt på niplene til radiatoren i dag :)

*prøve og tenke på noen fine vannblokkmønster*

Endret av MagE
Lenke til kommentar
uff, kan ikke spille CS i dag, sitter med en mus som "henger seg" hele tiden. umuligt og spille da.

 

Men har endeligt fått limt på niplene til radiatoren i dag :)

*prøve og tenke på noen fine vannblokkmønster*

Nippler? :w00t:

Ja, gjorde litt vondt og skjere dem av :p

 

http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=TS319660808

 

Internett oppfører seg merkligt, får ikke se alle bildene i opera :(

Lenke til kommentar
Dritt.. Jeg har blitt CS avhengig...

Haha, visste det kom til å skje når du fikk fiksa det. :D

1.6 eller Source?

Source.. Men maskinen min er litt rar L1nk..

 

Dessuten må(!) jeg nesten jobbe med en oppgave nå som skal leveres i morgen.. Vi har hatt 5 skoletimer å jobbe med den, og jeg har ikke skrevet et ord. :blush:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...