Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Nokon som veit om det er mulig å få American Express her til lands?

Elsker dei sorte korta :D

Seff er det mulig!

 

DnB Nor er kort-utstederen. Dog, sorte kort utstedes ikke i Norge. (Sett at du hadde oppfylt kravene da. :p )

Hva er kravene for å få sort american-express-kort?

Du skal vel ha en million dolalr i inntekt, eventuelt fem i formue... PLUSS; du må ha fått invitasjon. Men det tror jeg det er på platina også.

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Wtf :wow:

Spisevegringer :/ *klump i halsen*

Kan du forklare meg hva det betyr?

Spisevegringer er sykdommer som begrenser matinntaket ditt. Bulimi og anoreksi er de vanligste.

Aah, spiseforstyrrelser. I see.

 

Ø.B.: Venter på pakke nå, Evening With Kevin Smith. Den siste filmen min på en stund, jeg har ikke penger nok på konto til en eneste film. :(

Lenke til kommentar
Nokon som veit om det er mulig å få American Express her til lands?

Elsker dei sorte korta :D

Seff er det mulig!

 

DnB Nor er kort-utstederen. Dog, sorte kort utstedes ikke i Norge. (Sett at du hadde oppfylt kravene da. :p )

Hva er kravene for å få sort american-express-kort?

Du skal vel ha en million dolalr i inntekt, eventuelt fem i formue... PLUSS; du må ha fått invitasjon. Men det tror jeg det er på platina også.

Omg.

Faren din har svart kort? :green:

Lenke til kommentar
Shit! Dette er en situasjon jeg aldri har vært borti i. Ei jeg møtte i helga er tydeligvis litt hypp på meg, men jeg er ikke interessert. Hu sender meldinger og greier, men jeg aner ikke hva jeg skal si, vil hverken såre eller gi henne falske forhåpninger, så jeg svarer simpelthen ikke.

Smart gutt.

 

Berre beklag viss ho syns du har gitt ut feil signal, og at du ikkje er interessert i ho "på den måten"?

Lenke til kommentar
Shit! Dette er en situasjon jeg aldri har vært borti i. Ei jeg møtte i helga er tydeligvis litt hypp på meg, men jeg er ikke interessert. Hu sender meldinger og greier, men jeg aner ikke hva jeg skal si, vil hverken såre eller gi henne falske forhåpninger, så jeg svarer simpelthen ikke.

Det er vel ikke no galt i å prøve kjøre?

Med mindre hu ser ut som ho blei dratt ut av analen da ho ble født :ohmy:

Lenke til kommentar
Shit! Dette er en situasjon jeg aldri har vært borti i. Ei jeg møtte i helga er tydeligvis litt hypp på meg, men jeg er ikke interessert. Hu sender meldinger og greier, men jeg aner ikke hva jeg skal si, vil hverken såre eller gi henne falske forhåpninger, så jeg svarer simpelthen ikke.

Det er vel ikke no galt i å prøve kjøre?

Med mindre hu ser ut som ho blei dratt ut av analen da ho ble født :ohmy:

Er ikke alle som tenker som deg.

Lenke til kommentar
Shit! Dette er en situasjon jeg aldri har vært borti i. Ei jeg møtte i helga er tydeligvis litt hypp på meg, men jeg er ikke interessert. Hu sender meldinger og greier, men jeg aner ikke hva jeg skal si, vil hverken såre eller gi henne falske forhåpninger, så jeg svarer simpelthen ikke.

Smart gutt.

 

Berre beklag viss ho syns du har gitt ut feil signal, og at du ikkje er interessert i ho "på den måten"?

Ja, blir vel nesten nødt til å si det om hu spør...selv om jeg _hater_ slikt. Jeg får virke litt tørr på de meldingene jeg sender, så hu kanskje skjønner hintet etterhvert.

 

Haddis: Du kan si det slik at jeg ..ehm, "prøvekjørte" litt i helga. Men hu ville visst mer. Flytter til sørlandet til helga, så det blir uansett ikke noe av.

Endret av flodhest
Lenke til kommentar
Shit! Dette er en situasjon jeg aldri har vært borti i. Ei jeg møtte i helga er tydeligvis litt hypp på meg, men jeg er ikke interessert. Hu sender meldinger og greier, men jeg aner ikke hva jeg skal si, vil hverken såre eller gi henne falske forhåpninger, så jeg svarer simpelthen ikke.

Smart gutt.

 

Berre beklag viss ho syns du har gitt ut feil signal, og at du ikkje er interessert i ho "på den måten"?

Ja, blir vel nesten nødt til å si det om hu spør...selv om jeg _hater_ slikt. Jeg får virke litt tørr på de meldingene jeg sender, så hu kanskje skjønner hintet etterhvert.

Heh, det trur ikkje eg er like smart, egentlig.

 

Si det til ho, etter mine erfaringer vil det motsatte kjønn heller at du er oppriktig enn hemmelighetsfull.

Lenke til kommentar
Shit! Dette er en situasjon jeg aldri har vært borti i. Ei jeg møtte i helga er tydeligvis litt hypp på meg, men jeg er ikke interessert. Hu sender meldinger og greier, men jeg aner ikke hva jeg skal si, vil hverken såre eller gi henne falske forhåpninger, så jeg svarer simpelthen ikke.

Vær veldig grei i begynnelsen, så blir du gradevis mer avvisende. Da pleier de å gi seg etter en stund.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...