PlatinumFlyer Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Nokon som veit om det er mulig å få American Express her til lands?Elsker dei sorte korta Seff er det mulig! DnB Nor er kort-utstederen. Dog, sorte kort utstedes ikke i Norge. (Sett at du hadde oppfylt kravene da. ) Hva er kravene for å få sort american-express-kort? Du skal vel ha en million dolalr i inntekt, eventuelt fem i formue... PLUSS; du må ha fått invitasjon. Men det tror jeg det er på platina også. Endret 22. august 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Wtf Spisevegringer :/ *klump i halsen* Kan du forklare meg hva det betyr? Spisevegringer er sykdommer som begrenser matinntaket ditt. Bulimi og anoreksi er de vanligste. Aah, spiseforstyrrelser. I see. Ø.B.: Venter på pakke nå, Evening With Kevin Smith. Den siste filmen min på en stund, jeg har ikke penger nok på konto til en eneste film. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Nokon som veit om det er mulig å få American Express her til lands?Elsker dei sorte korta Seff er det mulig! DnB Nor er kort-utstederen. Dog, sorte kort utstedes ikke i Norge. (Sett at du hadde oppfylt kravene da. ) Hva er kravene for å få sort american-express-kort? Du skal vel ha en million dolalr i inntekt, eventuelt fem i formue... PLUSS; du må ha fått invitasjon. Men det tror jeg det er på platina også. Omg. Faren din har svart kort? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) De grønne American Express-kortene er standard, eller? EDIT: Endret 22. august 2005 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Og hvem er det sitt? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Nei tenk... Og det grønne er standard ja. Endret 22. august 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Er det bare jeg som ikke bryr meg om det som diskuteres nå? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Og hvem er det sitt? Behjanim, det står på. Sikkert noen som skrev litt for fort på tastauret da de skulle skrive Benjamin. Endret 22. august 2005 av -Teddy- Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Og hvem er det sitt? Googlemannen. Skal ha nytt kort no likevel, er så forbanna lei av Postbankens elendige tjenester, så eg kan vel prøve ut American Express. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Shit! Dette er en situasjon jeg aldri har vært borti i. Ei jeg møtte i helga er tydeligvis litt hypp på meg, men jeg er ikke interessert. Hu sender meldinger og greier, men jeg aner ikke hva jeg skal si, vil hverken såre eller gi henne falske forhåpninger, så jeg svarer simpelthen ikke. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Shit! Dette er en situasjon jeg aldri har vært borti i. Ei jeg møtte i helga er tydeligvis litt hypp på meg, men jeg er ikke interessert. Hu sender meldinger og greier, men jeg aner ikke hva jeg skal si, vil hverken såre eller gi henne falske forhåpninger, så jeg svarer simpelthen ikke. Smart gutt. Berre beklag viss ho syns du har gitt ut feil signal, og at du ikkje er interessert i ho "på den måten"? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 AmEX er i samme konsern som postbanken Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 AmEX er i samme konsern som postbanken Ugh. Kva blir det neste på lista da, da? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Shit! Dette er en situasjon jeg aldri har vært borti i. Ei jeg møtte i helga er tydeligvis litt hypp på meg, men jeg er ikke interessert. Hu sender meldinger og greier, men jeg aner ikke hva jeg skal si, vil hverken såre eller gi henne falske forhåpninger, så jeg svarer simpelthen ikke. Det er vel ikke no galt i å prøve kjøre? Med mindre hu ser ut som ho blei dratt ut av analen da ho ble født Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Shit! Dette er en situasjon jeg aldri har vært borti i. Ei jeg møtte i helga er tydeligvis litt hypp på meg, men jeg er ikke interessert. Hu sender meldinger og greier, men jeg aner ikke hva jeg skal si, vil hverken såre eller gi henne falske forhåpninger, så jeg svarer simpelthen ikke. Det er vel ikke no galt i å prøve kjøre? Med mindre hu ser ut som ho blei dratt ut av analen da ho ble født Er ikke alle som tenker som deg. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Shit! Dette er en situasjon jeg aldri har vært borti i. Ei jeg møtte i helga er tydeligvis litt hypp på meg, men jeg er ikke interessert. Hu sender meldinger og greier, men jeg aner ikke hva jeg skal si, vil hverken såre eller gi henne falske forhåpninger, så jeg svarer simpelthen ikke. Smart gutt. Berre beklag viss ho syns du har gitt ut feil signal, og at du ikkje er interessert i ho "på den måten"? Ja, blir vel nesten nødt til å si det om hu spør...selv om jeg _hater_ slikt. Jeg får virke litt tørr på de meldingene jeg sender, så hu kanskje skjønner hintet etterhvert. Haddis: Du kan si det slik at jeg ..ehm, "prøvekjørte" litt i helga. Men hu ville visst mer. Flytter til sørlandet til helga, så det blir uansett ikke noe av. Endret 22. august 2005 av flodhest Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Shit! Dette er en situasjon jeg aldri har vært borti i. Ei jeg møtte i helga er tydeligvis litt hypp på meg, men jeg er ikke interessert. Hu sender meldinger og greier, men jeg aner ikke hva jeg skal si, vil hverken såre eller gi henne falske forhåpninger, så jeg svarer simpelthen ikke. Smart gutt. Berre beklag viss ho syns du har gitt ut feil signal, og at du ikkje er interessert i ho "på den måten"? Ja, blir vel nesten nødt til å si det om hu spør...selv om jeg _hater_ slikt. Jeg får virke litt tørr på de meldingene jeg sender, så hu kanskje skjønner hintet etterhvert. Heh, det trur ikkje eg er like smart, egentlig. Si det til ho, etter mine erfaringer vil det motsatte kjønn heller at du er oppriktig enn hemmelighetsfull. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Shit! Dette er en situasjon jeg aldri har vært borti i. Ei jeg møtte i helga er tydeligvis litt hypp på meg, men jeg er ikke interessert. Hu sender meldinger og greier, men jeg aner ikke hva jeg skal si, vil hverken såre eller gi henne falske forhåpninger, så jeg svarer simpelthen ikke. Vær veldig grei i begynnelsen, så blir du gradevis mer avvisende. Da pleier de å gi seg etter en stund. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Men natta folks, senga ser uutholdelig fristende ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg