Herr Brun Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Altså, kan ikke folk bare akseptere at Joachim har ca 1000 ganger større pengeforbruk enn andre ungdommer på hannes alder? Han liker å skryte av det, og liker dere ikke det så drit i det? Det er ingen hensikt i å være sjalu og klage på at han skryter... Dei fleste har vel VISA-kort? Er iallfall ganske vanlig her... Poenget er jo at han nevner sitt store forbruk veldig ofte, både fordi folk spør og uten at folk spør. Jeg har som sagt ingenting imot det og liker synes Joachim er en hyggelig fyr med meninger som jeg respekterer, og jeg driter i at han har mer penger enn meg. Det som irriterer meg er alle som klager på ham. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Wtf Spisevegringer :/ *klump i halsen* Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Jeg har Visa. Nå vet dere det. DETTE ER IKKE SKRYTING Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Altså, kan ikke folk bare akseptere at Joachim har ca 1000 ganger større pengeforbruk enn andre ungdommer på hannes alder? Han liker å skryte av det, og liker dere ikke det så drit i det? Det er ingen hensikt i å være sjalu og klage på at han skryter... Dei fleste har vel VISA-kort? Er iallfall ganske vanlig her... Det er vanlig for de over 18, men for de som er født i 89 er Visa ganske stor deal, da de fleste har Visa Elektron (som suger hardt, btw). "Maestro" fra mastercard er verre. Funket på 1 av 50 minibanker i Frankrike... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Wtf Spisevegringer :/ *klump i halsen* Kan du forklare meg hva det betyr? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Jeg har Visa. Nå vet dere det. DETTE ER IKKE SKRYTING Å herregud... Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Egentlig så burde jeg fortsette med bygging av kabinett... hmm Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Egentlig så burde jeg fortsette med bygging av kabinett... hmm Egentlig burde jeg begynne på matteleksene Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 "Maestro" fra mastercard er verre. Funket på 1 av 50 minibanker i Frankrike... Ah yes, the infamous "Maestro".. Urk.. Ikke lenge til jeg har bursdag, og da oppgraderer vi selvfølgelig til Visa. Play.com: pass dere Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 til Visa. Play.com: pass dere Den drittsida har ødelagt meg økonomisk sett Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Nokon som veit om det er mulig å få American Express her til lands? Elsker dei sorte korta Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Egentlig så burde jeg fortsette med bygging av kabinett... hmm Egentlig burde jeg begynne på matteleksene Egentlig burde jeg legge meg, derfor gjør jeg det. Natta alle sammen, sov godt om dere legger dere! (Og spesielt du Ø.B.) Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Egentlig så burde jeg fortsette med bygging av kabinett... hmm Egentlig burde jeg begynne på matteleksene Egentlig burde jeg legge meg, derfor gjør jeg det. Natta alle sammen, sov godt om dere legger dere! (Og spesielt du Ø.B.) God natt du også Sov godt lille engel Endret 22. august 2005 av Herr Brun Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) (Og spesielt du Ø.B.) øhmmkey takk. edit: god natt Endret 22. august 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Nokon som veit om det er mulig å få American Express her til lands?Elsker dei sorte korta Seff er det mulig! DnB Nor er kort-utstederen. Dog, sorte kort utstedes ikke i Norge. (Sett at du hadde oppfylt kravene da. ) Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Seriøst, Biola er så dritgodt. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Wtf Spisevegringer :/ *klump i halsen* Kan du forklare meg hva det betyr? Spisevegringer er sykdommer som begrenser matinntaket ditt. Bulimi og anoreksi er de vanligste. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Nokon som veit om det er mulig å få American Express her til lands?Elsker dei sorte korta Seff er det mulig! DnB Nor er kort-utstederen. Dog, sorte kort utstedes ikke i Norge. (Sett at du hadde oppfylt kravene da. ) Hva er kravene for å få sort american-express-kort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg