Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Det er fullt mulig å ha Visakort før en er atten. Hvis du har en fast inntekt på kortet så stiller banken seg velvillig til å gi deg Visakort. Det er ikke bare alderen som det stilles spørsmål ved når en skal ha seg kort, er også om en klarer å betale for seg når en har det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er fullt mulig å ha Visakort før en er atten. Hvis du har en fast inntekt på kortet så stiller banken seg velvillig til å gi deg Visakort. Det er ikke bare alderen som det stilles spørsmål ved når en skal ha seg kort, er også om en klarer å betale for seg når en har det.

Evt. berre få foreldra til å skrive under på at dei tar på seg alt ansvar i tilfelle noe skjer.

Lenke til kommentar
Pappa har sikkert skrevet under på mitt. Og DnB tror jeg bare er glade til. Siden pappa selv ikke er kunde der lenger er det noe de prøver å oppnå til de grader... Men de slår ikke pappas privatbank selv når de legger godviljen til... Uansett, jeg har visa, og det fungerer som bare det.

:huh: Kan jeg komme å tømme vinkjeller'n din?

Lenke til kommentar
Altså, kan ikke folk bare akseptere at Joachim har ca 1000 ganger større pengeforbruk enn andre ungdommer på hannes alder? Han liker å skryte av det, og liker dere ikke det så drit i det? Det er ingen hensikt i å være sjalu og klage på at han skryter...

Herregud, her sies det at det ikke går ann å ha VISA når man er under atten. jeg viser det, å forklarer hvordan jeg og søster har fått hvert vårt. Da blir det skryting. yes.

Lenke til kommentar
Altså, kan ikke folk bare akseptere at Joachim har ca 1000 ganger større pengeforbruk enn andre ungdommer på hannes alder? Han liker å skryte av det, og liker dere ikke det så drit i det? Det er ingen hensikt i å være sjalu og klage på at han skryter...

Dei fleste har vel VISA-kort? Er iallfall ganske vanlig her...

Lenke til kommentar
Altså, kan ikke folk bare akseptere at Joachim har ca 1000 ganger større pengeforbruk enn andre ungdommer på hannes alder? Han liker å skryte  av det, og liker dere ikke det så drit i det? Det  er ingen hensikt i å være sjalu og klage på at han skryter...

Herregud, her sies det at det ikke går ann å ha VISA når man er under atten. jeg viser det, å forklarer hvordan jeg og søster har fått hvert vårt. Da blir det skryting. yes.

En ikke gjøre det på den måten.

Lenke til kommentar
Altså, kan ikke folk bare akseptere at Joachim har ca 1000 ganger større pengeforbruk enn andre ungdommer på hannes alder? Han liker å skryte  av det, og liker dere ikke det så drit i det? Det  er ingen hensikt i å være sjalu og klage på at han skryter...

Herregud, her sies det at det ikke går ann å ha VISA når man er under atten. jeg viser det, å forklarer hvordan jeg og søster har fått hvert vårt. Da blir det skryting. yes.

Jeg mener ikke å hakke på deg. Jeg driter i at du har mye penger og er på ingen måte sjalu, folk er forskjellige. Du skal bare snakke så mye som du vil om pengene dine, men det oppfattes av mange som skryting.

Det som irriterer meg litt er alle som klager på det.

Lenke til kommentar
Altså, kan ikke folk bare akseptere at Joachim har ca 1000 ganger større pengeforbruk enn andre ungdommer på hannes alder? Han liker å skryte  av det, og liker dere ikke det så drit i det? Det  er ingen hensikt i å være sjalu og klage på at han skryter...

Dei fleste har vel VISA-kort? Er iallfall ganske vanlig her...

Det er vanlig for de over 18, men for de som er født i 89 er Visa ganske stor deal, da de fleste har Visa Elektron (som suger hardt, btw).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...