Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tihi. Nice one, Steffy. :grin:

Nei.

Hehe, skal forklare den jeg. Du skjønner, Gohan whinet, og jeg pleier å svare på whining med Cry me a river, enten det står på et bilde eller at jeg bare poster sangteksten. Men denne gangen følte jeg at jeg ville prøve noe nytt, og derfor gjorde jeg det mer kryptisk. For de som tar den er den morsom, mens noen (deg, i dette tilfellet) ikke tar den, og derfor virker den ikke morsom for de.

Du må ikke klandre deg selv, man må ha vært her i SO4 en stund før man skjønner hvordan det fungerer.

Les: Jeg har vært med på den regla, flere ganger. Jeg vet hva det innebærer, og jeg synes ikke at det er så orginalt å bruke samme slitne, kjedelige replikk, om og om igjen. Skjønner?

Lenke til kommentar

Hva hjelper det barna i Afrika at vi tenker på de egentlig?

 

Kjønn har ikke noe å si i den saken Tonio, ta det med ro, var jo ment ironisk ;) .

 

Men en ting jeg ikke forstår helt....

Fra Tonio til meg: Om folk fra nettet blokkerer meg eller ikke, hvorfor skulle det brydd meg?.

 

Så sier du dette til Bundy senere:Avslutt med han..

Han er idiot.

 

Du sa jo du ikke brydde deg.... Så hvorfor si jeg er idiot? :hmm:

Lenke til kommentar

er det ikke her på forumet flere ganger visst hvordan man knekker sånn sladding? Tror vi dropper det, har ikke noe behov for å bevise det jeg. Tror dessuten sånne utvekslingsstudenter som EF blandt annet tilbyr "Pocket Money-card" med visa... Det er ingenting som forhindrer Visa såfremt foreldre skriver under på det, det er så vidt jeg husker, fra en annen gang det var oppe her på forumet, flere andre som hadde det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...