Dahl Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Jeg har nå jogga i over en time, samt tatt en del sit-ups og push-ups. I'm proud of myself. Flink! Takker. Bikkja som dro meg ut... Gjett om han ble glad for å løpe! Aldri sett han så glad. Grr, stefaren min har gjort utseendet på maskinen helt phucked. Nye ATI-drivere, med resultat i gigantisk tekst noen steder, små andre steder og knøttsmå ikoner. *fikse* Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 På søndag spurte jeg en kjempesøt jente som jeg liker ganske godt, om hun ville gå på kino neste uke og hun sa ja. For første gang på lenge tenkte jeg "Ah... Life is great!". Nå sa hun på MSN, at hun likte en annen type litt, og ville derfor ikke finne på noe. Jeg vet at det er flere fisker i havet, men jeg trodde at jeg hadde fått til å "kjekse" en god en nå. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 jeg trur jeg kan få stipend nå Mamma var studen for 3 år siden. Mutter'n og fatter'n er skilt... Hvor stor er sjangsen min her da? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Jeg klarer å lure løgntetektorer Kan jeg ta på deg? *tapå* Hvorfor må alle skrive noe sånt hele tida? det er blitt litt oppbrukt, og jeg tar det som en stor spydighet, så hold munn. Hva er yndlingssangen din av Justin Timberlake? Jeg vet hva min er. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Ah, nå har jeg avslørt utseendet mitt Har du ikke, du dekker deg jo til ffs. Neida, stilt cammet inn på det suckieste. Nå kan alle se meg!! :!: Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 jeg trur jeg kan få stipend nå Mamma var studen for 3 år siden. Mutter'n og fatter'n er skilt... Hvor stor er sjangsen min her da? Min stipendsøknad: Foreldre er skilt, ingen av de har inntekt. Har 9 søsken. Har jeg en sjanse ? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Kan jeg ta på deg? *tapå* Hvorfor må alle skrive noe sånt hele tida? det er blitt litt oppbrukt, og jeg tar det som en stor spydighet, så hold munn. Hva er yndlingssangen din av Justin Timberlake? Jeg vet hva min er. Tihi. Nice one, Steffy. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Ah, nå har jeg avslørt utseendet mitt Har du ikke, du dekker deg jo til ffs. Neida, stilt cammet inn på det suckieste. Nå kan alle se meg!! :!: Alle? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Ah, nå har jeg avslørt utseendet mitt Har du ikke, du dekker deg jo til ffs. Neida, stilt cammet inn på det suckieste. Nå kan alle se meg!! :!: Alle? add meg på msn Lage live 24 timer i døgnet cam!!!! Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 håper ikke dette er support, men. VISA kort. Må man være over 18 får å få det? Lett å ordne? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 18 års aldersgrense for VISA, ettersom det er kredittkort. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Fra nå av skal jeg skaffe meg et liv. Lykke til. Antar at du kommer krypende tilbake men. Det verste er at alt jeg vil er at han skal skfite avatar! Er slik jeg . Dama eller avatarn? Enkelt valg, jeg tar avataren! - Spoken from the heart Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Nei, man må ikke være 18 år. Jeg har. Dette gjelder i alle fall mastercard, vet ikke sikkert med visa. Så lenge en foresatt står som ansvarlig kan det gå på din konto og du kan stå som kortholder. Forøvrig fikk jeg 18 av 20 på matteprøven. Nest beste av 45 stykker fik 15 av 20. *stolt* Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Tihi. Nice one, Steffy. Nei. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Dama eller avatarn? Enkelt valg, jeg tar avataren! - Spoken from the heart Kjønn burde ikke ha noe å si i denne saken. Lenke til kommentar
Scotchi89 Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Hallå folkens!! Skjer? Ikke no spezz Huff min første skoledag idag 2 måneders ferie er...over I morra blir det fult rush fra kl 8 til havl tre skole suger! skole suger! skole suger!skole suger! skole suger! skole suger!skole suger! skole suger! skole suger!skole suger! skole suger! skole suger!skole suger! skole suger! skole suger!skole suger! skole suger! skole suger!skole suger! skole suger! skole suger!skole suger! skole suger! skole suger!skole suger! skole suger! skole suger!skole suger! skole suger! skole suger!skole suger! skole suger! skole suger!skole suger! skole suger! skole suger!skole suger! skole suger! skole suger!skole suger! skole suger! skole suger!skole suger! skole suger! skole suger!skole suger! skole suger! skole suger!skole suger! skole suger! skole suger!skole suger! skole suger! skole suger!skole suger! skole suger! skole suger!skole suger! skole suger! skole suger!skole suger! skole suger! skole suger!skole suger! skole suger! skole suger!skole suger! skole suger! skole suger!skole suger! skole suger! skole suger!skole suger! skole suger! skole suger!skole suger! skole suger! skole suger!skole suger! skole suger! skole suger!skole suger! skole suger! skole suger!skole suger! skole suger! skole suger!skole suger! skole suger! skole suger!skole suger! skole suger! skole suger!skole suger! skole suger! skole suger! Du skal være glad vi har skole du. Det har gått én dag, ikke klag. Om du blir skolelei litt senere er kanskje forståelig. Men suger, det gjør ikke skolen. *Tenk på barna i Afrika* Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Tihi. Nice one, Steffy. Nei. Hehe, skal forklare den jeg. Du skjønner, Gohan whinet, og jeg pleier å svare på whining med Cry me a river, enten det står på et bilde eller at jeg bare poster sangteksten. Men denne gangen følte jeg at jeg ville prøve noe nytt, og derfor gjorde jeg det mer kryptisk. For de som tar den er den morsom, mens noen (deg, i dette tilfellet) ikke tar den, og derfor virker den ikke morsom for de. Du må ikke klandre deg selv, man må ha vært her i SO4 en stund før man skjønner hvordan det fungerer. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Fy faen, jeg fikk tvangsskiftet avataren min! Det er dårlig gjort! Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 På søndag spurte jeg en kjempesøt jente som jeg liker ganske godt, om hun ville gå på kino neste uke og hun sa ja. For første gang på lenge tenkte jeg "Ah... Life is great!". Nå sa hun på MSN, at hun likte en annen type litt, og ville derfor ikke finne på noe. Jeg vet at det er flere fisker i havet, men jeg trodde at jeg hadde fått til å "kjekse" en god en nå. Kiipe saker Fortsatt 26min igjen... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Fortsatt 26min igjen... Windows er bra allerede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg