Togo Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Hva skal du med lån med mindre du absolutt trenger det? Og du som er fra Oslo vest som du selv påpeker, er det ikke nedverdigende å få lån? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Hva skal du med lån med mindre du absolutt trenger det? Og du som er fra Oslo vest som du selv påpeker, er det ikke nedverdigende å få lån? Jeg har aldri snakket om lånet, men stipendet. Har ingen planer om å ta ut lån, selvom jeg fant ut at privat vidregående utdanning kan gi deg et lån på tyve tusen året som IKKE er behovsprøvet. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Aaanyway, hva faen kan jeg bruke bluetooth til? Vet det er et program du kan skifte sanger i winamp med med mobilen. christersson elns. Men det har jeg mista Hvordan mobil har du da? Om du har symbian er det jo en del å gjøre. For øyeblikket? En lånt t630. Ny k750i om 2 uker maks Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Hvordan mobil har du da? Om du har symbian er det jo en del å gjøre. For øyeblikket? En lånt t630. Ny k750i om 2 uker maks Da er det ikke så mye å gjøre. Sjekk myt610.net . Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Tror jeg brgynner å bli forkjøla jeg! *Spise mat og dææve* Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Hvordan mobil har du da? Om du har symbian er det jo en del å gjøre. For øyeblikket? En lånt t630. Ny k750i om 2 uker maks Da er det ikke så mye å gjøre. Sjekk myt610.net . Det var denne jeg mente, tro om det funker Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Tror jeg brgynner å bli forkjøla jeg! *Spise mat og dææve* Seriøst, tenkte akkurat på det samma. Vil ikke bli det nå. Lenke til kommentar
simerix Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Hallå folkens!! Skjer? Ikke no spezz Huff min første skoledag idag 2 måneders ferie er...over I morra blir det fult rush fra kl 8 til havl tre skole suger! skole suger! skole suger!skole suger! skole suger! skole suger!skole suger! skole suger! skole suger!skole suger! skole suger! skole suger!skole suger! skole suger! skole suger!skole suger! skole suger! skole suger!skole suger! skole suger! skole suger!skole suger! skole suger! skole suger!skole suger! skole suger! skole suger!skole suger! skole suger! skole suger!skole suger! skole suger! skole suger!skole suger! skole suger! skole suger!skole suger! skole suger! skole suger!skole suger! skole suger! skole suger!skole suger! skole suger! skole suger!skole suger! skole suger! skole suger!skole suger! skole suger! skole suger!skole suger! skole suger! skole suger!skole suger! skole suger! skole suger!skole suger! skole suger! skole suger!skole suger! skole suger! skole suger!skole suger! skole suger! skole suger!skole suger! skole suger! skole suger!skole suger! skole suger! skole suger!skole suger! skole suger! skole suger!skole suger! skole suger! skole suger!skole suger! skole suger! skole suger!skole suger! skole suger! skole suger!skole suger! skole suger! skole suger!skole suger! skole suger! skole suger!skole suger! skole suger! skole suger!skole suger! skole suger! skole suger! Endret 22. august 2005 av simerix Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 ketchez: Du bruker jo avataren min jo hihi Jepp! Den var jo raaaw! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 ketchez: Du bruker jo avataren min jo hihi Jepp! Den var jo raaaw! Minner meg om den ene jeg brukte en gang. Da vel jeg også tøff da. Lenke til kommentar
simerix Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Edit: Noen rakk å poste før meg Endret 22. august 2005 av simerix Lenke til kommentar
MagE Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Stakk bare innom her for og si at jeg bør gjøre litt lekser i dag Lenke til kommentar
simerix Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) ketchez: Du bruker jo avataren min jo hihi Jepp! Den var jo raaaw! Forbann! Tjuv! Endret 22. august 2005 av simerix Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Hva skal du med lån med mindre du absolutt trenger det? Og du som er fra Oslo vest som du selv påpeker, er det ikke nedverdigende å få lån? de anbefaler faktisk alle å ta opp lån uansett om de trenger det eller ikke og bare la det rente seg, og betale det tilbake senere. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Hva kan jeg gjøre med bluetooth og Symbian? Har jo begge deler, tror jeg? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Hva kan jeg gjøre med bluetooth og Symbian? Har jo begge deler, tror jeg? Sony ericsson? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Hva kan jeg gjøre med bluetooth og Symbian? Har jo begge deler, tror jeg? Legge inn alle verdens meningsløse programmer fra myggfjerner til løgndetektor. Innstallere N-Gage spill. Endret 22. august 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 du kan ta backup av kontaktene dine på dataen, sannsynligvis også meldinger, notater, avtaler, bilder og lyder osv. du kan nok også styre winamp o.l. med mobilen. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Hallå folkens!! Skjer? Ikke no spezz Huff min første skoledag idag 2 måneders ferie er...over I morra blir det fult rush fra kl 8 til havl tre skole suger!.... Skolen blir ikkeno bedre av å syte av den. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 løgndetektoren koster jo 40 kroner måneden eller noe, og den lka jeg fint inn med kabel... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg