Mato Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Host det er kjekt og få stipen når man kan bruke alt på gøy staten betalt midt første stereoanlegg fra hifi klubben EDIT: WEEE eg poster på en side med to nuller i !!!! Endret 22. august 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 side 1900 folkens.....wihi..... Lenke til kommentar
Mato Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Nei, det håper jeg heller ikke. Bare synes det er sykt han kameraten min med en pappa som er stinn av gryn, men med hjemmeværende mor, får rundt 20 000 måneden... Mamma har jo litt inntekt og formue, men jeg kunne faktisk fått 17 000 om pappa ikke telte. Men jeg mener, hvis pappa er folkeregisterregistrert som USA-beboer, og betaler skatt til US? det var noen absurd høye stipend satser !""!!!!! EDIT: Weee endaengang jeg skal gjøre dette i alle inleggen jeg har på denne sine Endret 22. august 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Man får ikke 20 000 i vanlig stipend på videregående, Joakim.. Stebroren min får et par tusen i måneden, og moren hans er ikke registrert med hverken formue eller inntekt. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Nei, det håper jeg heller ikke. Bare synes det er sykt han kameraten min med en pappa som er stinn av gryn, men med hjemmeværende mor, får rundt 20 000 måneden... Mamma har jo litt inntekt og formue, men jeg kunne faktisk fått 17 000 om pappa ikke telte. Men jeg mener, hvis pappa er folkeregisterregistrert som USA-beboer, og betaler skatt til US? det var noen absurd høye stipend satser !""!!!!! EDIT: Weee endaengang jeg skal gjøre dette i alle inleggen jeg har på denne sine Moren hans har sikkert null i inntekt, mamma tjente sa hun, 70 000 i fjor, eller, hun tok ut 70 000. Riktignok har hun en del formue, men det rakk ikke så mye ned... Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Men jeg mener, hvis pappa er folkeregisterregistrert som USA-beboer, og betaler skatt til US? Hm, då burde det vel være ganske logisk at det kun var mora di som telte når det gjeld inntekt. Ring Lånekassa og spørr! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Man får ikke 20 000 i vanlig stipend på videregående, Joakim.. Stebroren min får et par tusen i måneden, og moren hans er ikke registrert med hverken formue eller inntekt. Jeg brukte kalkulatoren på lanekassen.no.. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Nei, det håper jeg heller ikke. Bare synes det er sykt han kameraten min med en pappa som er stinn av gryn, men med hjemmeværende mor, får rundt 20 000 måneden... Mamma har jo litt inntekt og formue, men jeg kunne faktisk fått 17 000 om pappa ikke telte. Men jeg mener, hvis pappa er folkeregisterregistrert som USA-beboer, og betaler skatt til US? det var noen absurd høye stipend satser !""!!!!! EDIT: Weee endaengang jeg skal gjøre dette i alle inleggen jeg har på denne sine Moren hans har sikkert null i inntekt, mamma tjente sa hun, 70 000 i fjor, eller, hun tok ut 70 000. Riktignok har hun en del formue, men det rakk ikke så mye ned... uansett , normalt får man 30k for et skoleård , og så kan man låne mere . så rund 3000 i måneden , noe som enhver student kan leve fint på EDIT: jeg sjekke kalkulatoren , det er ikke månentlig beløp den oppgir , det er i året du er nokk litt forvant til høye summer Endret 22. august 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 17300 i grunnstipend på ham - jeg ville fått det samme. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Man får ikke 20 000 i vanlig stipend på videregående, Joakim.. Stebroren min får et par tusen i måneden, og moren hans er ikke registrert med hverken formue eller inntekt. Jeg brukte kalkulatoren på lanekassen.no.. Dette er for et ÅR, ikke hver måned. Regnestykket mitt kunne fortelle meg at jeg ville ha fått 37 000 i året, og moren min tjener ganske dårlig. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Installere bluetooth til pcen, et lite stepp for meg, et stort stepp for mobilen min Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Man får ikke 20 000 i vanlig stipend på videregående, Joakim.. Stebroren min får et par tusen i måneden, og moren hans er ikke registrert med hverken formue eller inntekt. Jeg brukte kalkulatoren på lanekassen.no.. Dette er for et ÅR, ikke hver måned. Regnestykket mitt kunne fortelle meg at jeg ville ha fått 37 000 i året, og moren min tjener ganske dårlig. Å ja... Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) side 1900 folkens.....wihi..... Har du tatt bilde???????????????????????? EDit : la til et bilde som tydlig viser at vi er på side 1900, da glemmer vi det aaaaaldri Endret 22. august 2005 av TheMasteR Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Aaanyway, hva faen kan jeg bruke bluetooth til? Vet det er et program du kan skifte sanger i winamp med med mobilen. christersson elns. Men det har jeg mista Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Aaanyway, hva faen kan jeg bruke bluetooth til? Vet det er et program du kan skifte sanger i winamp med med mobilen. christersson elns. Men det har jeg mista Hvordan mobil har du da? Om du har symbian er det jo en del å gjøre. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Se! Det er jo med lån...hvem vil ha slikt tull? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Hallå folkens!! Skjer? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Se! Det er jo med lån...hvem vil ha slikt tull? Vet ikke om han tar ut lånet jeg. Vet blandt annet pappa tok ut studielån som han puttet på børsen. Når han var ferdig med studiene innbetalte han det han hadde lånt før rentene gikk, og satt igjen med gevinst. Farfar betalte studiene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg