Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, det håper jeg heller ikke. Bare synes det er sykt han kameraten min med en pappa som er stinn av gryn, men med hjemmeværende mor, får rundt 20 000 måneden... Mamma har jo litt inntekt og formue, men jeg kunne faktisk fått 17 000 om pappa ikke telte.

 

Men jeg mener, hvis pappa er folkeregisterregistrert som USA-beboer, og betaler skatt til US?

det var noen absurd høye stipend satser !""!!!!!

 

EDIT: Weee endaengang :roll:

 

jeg skal gjøre dette i alle inleggen jeg har på denne sine :p

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar
Nei, det håper jeg heller ikke. Bare synes det er sykt han kameraten min med en pappa som er stinn av gryn, men med hjemmeværende mor, får rundt 20 000 måneden... Mamma har jo litt inntekt og formue, men jeg kunne faktisk fått 17 000 om pappa ikke telte.

 

Men jeg mener, hvis pappa er folkeregisterregistrert som USA-beboer, og betaler skatt til US?

det var noen absurd høye stipend satser !""!!!!!

 

EDIT: Weee endaengang :roll:

 

jeg skal gjøre dette i alle inleggen jeg har på denne sine :p

Moren hans har sikkert null i inntekt, mamma tjente sa hun, 70 000 i fjor, eller, hun tok ut 70 000. Riktignok har hun en del formue, men det rakk ikke så mye ned...

Lenke til kommentar
Nei, det håper jeg heller ikke. Bare synes det er sykt han kameraten min med en pappa som er stinn av gryn, men med hjemmeværende mor, får rundt 20 000 måneden... Mamma har jo litt inntekt og formue, men jeg kunne faktisk fått 17 000 om pappa ikke telte.

 

Men jeg mener, hvis pappa er folkeregisterregistrert som USA-beboer, og betaler skatt til US?

det var noen absurd høye stipend satser !""!!!!!

 

EDIT: Weee endaengang :roll:

 

jeg skal gjøre dette i alle inleggen jeg har på denne sine :p

Moren hans har sikkert null i inntekt, mamma tjente sa hun, 70 000 i fjor, eller, hun tok ut 70 000. Riktignok har hun en del formue, men det rakk ikke så mye ned...

uansett , normalt får man 30k for et skoleård , og så kan man låne mere .

 

så rund 3000 i måneden , noe som enhver student kan leve fint på :roll:

 

 

EDIT: jeg sjekke kalkulatoren , det er ikke månentlig beløp den oppgir , det er i året :p du er nokk litt forvant til høye summer

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar
Man får ikke 20 000 i vanlig stipend på videregående, Joakim..

 

Stebroren min får et par tusen i måneden, og moren hans er ikke registrert med hverken formue eller inntekt.

Jeg brukte kalkulatoren på lanekassen.no..

Dette er for et ÅR, ikke hver måned. Regnestykket mitt kunne fortelle meg at jeg ville ha fått 37 000 i året, og moren min tjener ganske dårlig.

Lenke til kommentar
Man får ikke 20 000 i vanlig stipend på videregående, Joakim..

 

Stebroren min får et par tusen i måneden, og moren hans er ikke registrert med hverken formue eller inntekt.

Jeg brukte kalkulatoren på lanekassen.no..

Dette er for et ÅR, ikke hver måned. Regnestykket mitt kunne fortelle meg at jeg ville ha fått 37 000 i året, og moren min tjener ganske dårlig.

Å ja...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...