Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Enig med Fredrik, men ikke med deg. Tror du ikke mange driter i 90% av hva du skriver? Greit, folk driter kanskje i 99% av hva jeg skriver, og det er noe jeg burde gjøre noe med. Men ikke kom her og kjeft på alle andre enn deg selv.

Jeg kjefter også på meg selv. Jeg kjefter på meg selv daglig. Vi har alle ansvaret her.

 

Jeg har akuratt våknet etter å ha sovet i flere timer. Fikk et lite sjokk da jeg våknet opp og armen bare hang og slang, tok litt tid før jeg skjønte at det ikke bare var meg som hadde sovnet. Men, dette var helt sykt. Den bare hang og slang når jeg reiste meg. Creepy shit!
Du vet hva du gjør da? :wee:

Da tar du deg en runk og så kjennes det ut som noen andre runker deg :ermm:

 

Hentet tilbake den "gamle" avataren min.

Savnet den :love:

Skal ta å legge meg jeg.

Må vel til lege i morra for allergi-medisin og kanskje en kjønnsykdomstest :hrm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høhø...

Alle pedofile ute der må passe seg, ellers kan de bli lurt på chat.

 

En genial idè er å utgi seg for å være en jente på 14år på http://www.chat.no , lage en MSN konto med jentas profil. og spre adressen... Så kan man avtale at hvis man får kontantkort (for man er jo såklart tom for penger på kortet når man er 14år) så kan "hun" sende bilde.... noe hun aldri gjør... også gir du kortet til kjæresten din, som blir sjeleglad :)

 

 

Sier ikke at jeg har gjort det....

Lenke til kommentar
huff, er det noe galt i og bytte til seg sex med seg 14 år gamle jenter mot kontant kort også nå da.. hvor skal dette ende..

 

:p

I fengsel?

 

Ska til Stvg. idag med sk0l...

 

Tror jeg skal se xXx 2 elns..!

 

Så dukket det plutselig opp en to minutter og to sekunder lang usensurert filmsekvens på et diskusjonsforum på Internett. Den spredte seg raskt til en rekke nettsteder. Filmensekvensen viser det famøse strippeshowet i sin helhet. Filmingen er gjort fra salen og på en viss avstand til scenen. Hvem som står bak og hvem som har publisert, er ikke kjent.
Endret av ketchez
Lenke til kommentar
Argh...syk!

Tror helst det er pollen som har slått inn  :mad:

Samme her. Min ulempe er at jeg besvimer hvis jeg får for mye pollen inn i systemet. :blush:

 

Skal ta banen til skolen snart. Har prøve, så skal lese til den på banen. What a lovely day. Føler på meg at jeg kommer til å være dødsglad i dag :thumbup: Ha en fin dag alle sammen!

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...