PlatinumFlyer Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Tror ikke konkurentene er så mye billigere. Selve bruken min ligger vel på ca 7-900 per måned, og det er ikke noe å si på det egentlig. Øøøøøøøøøøøøh, skravlebøtte. Joda, jeg vet det... Lenke til kommentar
Mato Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 middagen min var en sukses nå er det reboot tid av en eller annen mystisk grunn og så kanske litt redigereing , begynner og bli trangt med plass , kanske eg skulle kjøpt meg mere plass Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 God kveld folkens hva skjer? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Hører på Bruce Springsteen - Walking in Memphis. Genial sang Lenke til kommentar
havfal Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Nå har jeg hørt Kaizers nyeste album godt over 20 ganger. Det er så fantastisk bra Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Bruce springsteen er morsom med pipe-stemme Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Dersom pappa hadde skilt seg fra mamma, ville kun mammas inntekt og formue telle ved behvosprøving av stipend? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Dersom pappa hadde skilt seg fra mamma, ville kun mammas inntekt og formue telle ved behvosprøving av stipend? Kommer an på hvor du er registert boende. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Dersom pappa hadde skilt seg fra mamma, ville kun mammas inntekt og formue telle ved behvosprøving av stipend? Kommer an på hvor du er registert boende. Hvis jeg hadde bodd hos mamma? En venn av meg får jo av alle ting stipend fordi han bor hos moren som er hjemmeværende alenemor... Faren har jo formue til tusen... Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Da måler de økonomien til mora di ja. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 utrolig hvor lang tid det tar og få svar på ting i andre kategorier , hvorfår er det ikke like mange aktiv der som her i ot ??? har ventet siden før 12 i dag og enda ikke fått svar , mens har har det kommet ca 10 sider , rart altså Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Da måler de økonomien til mora di ja. Hvis pappa offisielt bor i USA - selvom de er gift da? Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) utrolig hvor lang tid det tar og få svar på ting i andre kategorier , hvorfår er det ikke like mange aktiv der som her i ot ??? har ventet siden før 12 i dag og enda ikke fått svar , mens har har det kommet ca 10 sider , rart altså Kanskje fordi her kan vi snakke fritt da... Hva er det du ville ha svar på da? EDIT: skrive feil Endret 22. august 2005 av sNaXx0r Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Dersom pappa hadde skilt seg fra mamma, ville kun mammas inntekt og formue telle ved behvosprøving av stipend? Det å håpe på at foreldrene dine skiller seg, så du får penger er tragisk. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Da måler de økonomien til mora di ja. Hvis pappa offisielt bor i USA - selvom de er gift da? har ikke noe og si , men hvist du får mordi til og melde flytting så kan du få borteboer stipend for og bo hjemme , det fikk en når pappa var på kurs i bergen en gang , da fikk eg bortboer stipen for og bo hjemme . Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Dersom pappa hadde skilt seg fra mamma, ville kun mammas inntekt og formue telle ved behvosprøving av stipend? Det å håpe på at foreldrene dine skiller seg, så du får penger er tragisk. Hvem er det som håper på at foreldrene skiller seg da? Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Dersom pappa hadde skilt seg fra mamma, ville kun mammas inntekt og formue telle ved behvosprøving av stipend? Det å håpe på at foreldrene dine skiller seg, så du får penger er tragisk. Hmm - ser ikke at han sa "Jeg håper mamma og pappa skiller seg, så jeg kan få stipend" Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 ketchez: Du bruker jo avataren min jo hihi Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Nei, det håper jeg heller ikke. Bare synes det er sykt han kameraten min med en pappa som er stinn av gryn, men med hjemmeværende mor, får rundt 20 000 måneden... Mamma har jo litt inntekt og formue, men jeg kunne faktisk fått 17 000 om pappa ikke telte. Men jeg mener, hvis pappa er folkeregisterregistrert som USA-beboer, og betaler skatt til US? Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) ketchez: Du bruker jo avataren min jo hihi Hvilken da? Endret 22. august 2005 av sNaXx0r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg