Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg ringte med min mobil, og stod femten minutter på vent. Ringte med pappas, stod fire sekunder på vent...

Aldri tatt mer enn to sekunder når jeg har ringt.

Jeg gav opp telenor for over 2 år siden.

Bortsett fra at jeg har det på mobil nå :(

Ja har ikke telenor jeg heller. Bare drit med det, men de gangene jeg ringte kundeservice tok de tlf'en før jeg rakk å reagere, det skal de ha.

Lenke til kommentar
Jeg har privat pluss fra telenor, fungerer helt greit det.

Har også det. Funger helt greit, bortsett fra at det er ganske mye dyrere en andre selskaper, unasett åssen man vrir og vender på det.

 

Jeg skjønner ikke den dag i dag åssen telenor klarer å få kunder :dontgetit:

Tror ikke konkurentene er så mye billigere. Selve bruken min ligger vel på ca 7-900 per måned, og det er ikke noe å si på det egentlig.

 

Hvordan de får kunder? De subsidierer telefonene kanskje? :hmm:

Lenke til kommentar
Jeg har privat pluss fra telenor, fungerer helt greit det.

Har også det. Funger helt greit, bortsett fra at det er ganske mye dyrere en andre selskaper, unasett åssen man vrir og vender på det.

 

Jeg skjønner ikke den dag i dag åssen telenor klarer å få kunder :dontgetit:

Tror ikke konkurentene er så mye billigere. Selve bruken min ligger vel på ca 7-900 per måned, og det er ikke noe å si på det egentlig.

 

Hvordan de får kunder? De subsidierer telefonene kanskje? :hmm:

I hvert fall blir det billigere å kjøpe en active-talk telefon fra netcom og ha den i et år, en å kjøpe en helt clean telefon uten noenting. Vil tippe at telenor har noen heftige subsidier de også :hmm:

 

De ringte til broren min her om dagen, siden abonnementet hans hadde gått ut og sa han kunne få en telefon 500,- billigere eller få 500,- i ringetid. De er nok litt desperate ja.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...