Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det minte meg om den sjokoladen som var formet som en appelsin! Selges den fortsatt? :dribble:

Nei, tror ikke den er på markedet. Åhh, den var så god, den! Husker reklamen for den var ganske kul og. :p

Var det den som rullet på noen hyller før den datt i bakken, fin og delt opp? Den var rett og slett nydelig. (Sjokoladen, ikke reklamen.)

Lenke til kommentar
Det minte meg om den sjokoladen som var formet som en appelsin! Selges den fortsatt? :dribble:

Nei, tror ikke den er på markedet. Åhh, den var så god, den! Husker reklamen for den var ganske kul og. :p

Var det den som rullet på noen hyller før den datt i bakken, fin og delt opp? Den var rett og slett nydelig. (Sjokoladen, ikke reklamen.)

Den var god :dribble:

 

men den andre smaker jo det samme :p

Lenke til kommentar
Det minte meg om den sjokoladen som var formet som en appelsin! Selges den fortsatt? :dribble:

Nei, tror ikke den er på markedet. Åhh, den var så god, den! Husker reklamen for den var ganske kul og. :p

Var det den som rullet på noen hyller før den datt i bakken, fin og delt opp? Den var rett og slett nydelig. (Sjokoladen, ikke reklamen.)

Mhm, den ja. *savne*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...