Kenneth Dammyr Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Lektor? 1. Har aldri skjønt forskjell på rektor og lektor, persjoner som ikke kan si R sier lektor... 2. Lærerutdanning? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 og hva er dekan ?`vi har en dekan på høyskolen men jeg har ikke peil på hva han gjør. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Lektor? 1. Har aldri skjønt forskjell på rektor og lektor, persjoner som ikke kan si R sier lektor... 2. Lærerutdanning? lektor er nok en lærer med litt høyere utdanning. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Dæven, må ha nye passbilder, skal jeg lage grimase på bildet eller ei? Smile breidt med snus eller noe kødd? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) En lektor er vel når man fordyper seg i et emnet, f.eks matte. At man studerer et spesielt fag, utover det vanlige lærerpensumet. Hvertfall det jeg tror, da. Kan hende jeg tar helt feil. edit: litt sein der, ja. Endret 22. august 2005 av flodhest Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Norsk lærern min er HEIT! Nå kan alle missunne meg læreren min ser ut som en mann på håret... Hun er en dame.... Ikke direkte fin Blir vel mer riktig å si Ei. selv om det ligner på en mann :!: Edit: om AnAnAs blir lærer blir hu den fineste lærern jeg har sett Endret 22. august 2005 av Gohan Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 God morgen! Hvordan har alle skolebarna det? Noen som vet hvor mye norskbøkene Signatur 3 koster nye? Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 God morgen! Hvordan har alle skolebarna det? Crappy Jeg vil ha ferie! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Norsk lærern min er HEIT! Nå kan alle missunne meg læreren min ser ut som en mann på håret... Hun er en dame.... Ikke direkte fin Blir vel mer riktig å si Ei. selv om det ligner på en mann :!: Edit: om AnAnAs blir lærer blir hu den fineste lærern jeg har sett snakker vi TILF? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Nei? Snakker om at AnAnAs blir en pen lærer. pga hu er pen fra før av. EOD. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 God morgen! Hvordan har alle skolebarna det? Crappy Jeg vil ha ferie! Bare vent til du blir 18, da kan du leve fra sosialen. Igjen: Skal jeg lage grimase på nye busskort bildet mitt? Tips? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Når dere blir like gammel og vis som meg så vil dere savne skoletiden. Derfor må du sette pris på alle leksene, undervisningen, selvhøytidelige lærere, idiotiske klassekamerater og en helt umenneskelig døgnrytme, mens dere enda kan... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 synes det faktisk var godt å komme tilbake til skolen jeg etter et år med jobbing... masse folk å bli kjent med.. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Nei? Snakker om at AnAnAs blir en pen lærer. pga hu er pen fra før av. EOD. Godt mulig, men vanskelig for oss som ikke går rundt med bilde av henne i lommeboka å vite skjønnhetsfaktoren... *hint, hint* Er du arbeids og skoleløs Karsten? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Ok, Tenkte og vise ene nippelen til kameraet eller noe. kanskje noe sånt som eller noe annet kødd Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Herremin? En lektor? Må man ikke være lektor for å undervise på vgs? Har også på ungdomsskolen hatt masse lektorer, hvilket regnes for å være bedre enn f.eks. adjunkter(som vel er det ungdomsskolelærere er) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Når dere blir like gammel og vis som meg så vil dere savne skoletiden. Derfor må du sette pris på alle leksene, undervisningen, selvhøytidelige lærere, idiotiske klassekamerater og en helt umenneskelig døgnrytme, mens dere enda kan... Hehehe yup....eller på en måte! Savner vennene og det sosiale. Hadde eg reist tilbake i tiden hadde eg slauret mindre og fulgt bedre med i timene. *tørke tårer* ANYWAYS....... Lenke til kommentar
MagE Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Lærerene bomma helt når de lagde timelpanen hos oss. Mandag, Tirsdag og onsdag er fulle av teorifag, mens på torsdag og fredag er det bare ikke teoretiske fag. MAO. Alle lekser skal være ferdige til onsdag. I år må jeg vel faktisk gjøre lekser hjemme siden karakterene faktisk teller *liv-redd* Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Jeg elsker våres timeplan... bare 6 timer med allmennfag... Og to "barneskole" dager.... slutter 13.25 på tirsdag og onsdag Endret 22. august 2005 av askogli Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg