Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heldiggrisen du! ;)

Jepp! :woot:

 

Har vært sammen i 11mnd.. Det jeg snakket om var første året med klassen min på GK :) Men jeg turte aldri å snakke mye med jentene, var så sjenert.. Så bynte jeg i VK1, og da fikk jeg en GK elev :D wee

hva er GK?

grunnkurs perhaps...?

åja!Jeg går i undomskolen...Blitt litt dum i løpet av sommerferien...

Lenke til kommentar
Yay! Første dag på Bjerke. Var flott det. Noen som selger mediebøker for første?

Hey!

Vet ikke om jeg trenger mediebøkene i år, antakelig gjør jeg vel det...

Men hvordan var Bjerke? Hadde de kick-off på Sentrum scene med band og show kanskje? Elvebakken har tilogmed fått sånt eget 5-sifra nummer som man kan sende sms til hvis man har fråger. :cool:

Nå kan du angre nå!

 

 

Haha@FtZ

Lenke til kommentar
Yay! Første dag på Bjerke. Var flott det. Noen som selger mediebøker for første?

Hey!

Vet ikke om jeg trenger mediebøkene i år, antakelig gjør jeg vel det...

Men hvordan var Bjerke? Hadde de kick-off på Sentrum scene med band og show kanskje? Elvebakken har tilogmed fått sånt eget 5-sifra nummer som man kan sende sms til hvis man har fråger. :cool:

Nå kan du angre nå!

STFU. Fikk da en fin Mac fyllt opp med drittmusikk, kattebilder og bilder av Orlando Bloom. Så foresten også på Albert Åberg. Så!

Lenke til kommentar
Yay! Første dag på Bjerke. Var flott det. Noen som selger mediebøker for første?

Hey!

Vet ikke om jeg trenger mediebøkene i år, antakelig gjør jeg vel det...

Men hvordan var Bjerke? Hadde de kick-off på Sentrum scene med band og show kanskje? Elvebakken har tilogmed fått sånt eget 5-sifra nummer som man kan sende sms til hvis man har fråger. :cool:

Nå kan du angre nå!

STFU. Fikk da en fin Mac fyllt opp med drittmusikk, kattebilder og bilder av Orlando Bloom. Så foresten også på Albert Åberg. Så!

:tease:

Åssen mac? (Bilde)

Lenke til kommentar
Det er jo lov å titte på andre fordi om man har dame. Du kan ikke mene at alle jenter som er i forhold ikke ser i det hele tatt. Det er instinkt.

Ja, kan jo selvfølgelig SE, det gjør jo alle, men synes ikke noe om å begynne og vurdere henne som en potensiell kjæreste.

Jeg har dame, og jeg lurer bestandig på om jeg hadde hatt sjans på noen, uten å gjøre noe utav det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...