Cucum(r) Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Ah, albumet Maestro av Kaizers == Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Det er jo lov å titte på andre fordi om man har dame. Du kan ikke mene at alle jenter som er i forhold ikke ser i det hele tatt. Det er instinkt. Ja, kan jo selvfølgelig SE, det gjør jo alle, men synes ikke noe om å begynne og vurdere henne som en potensiell kjæreste. 100% enigmed AnAnAs der altså! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Yay! Første dag på Bjerke. Var flott det. Noen som selger mediebøker for første? Lenke til kommentar
pogcj Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Heldiggrisen du! Jepp! Har vært sammen i 11mnd.. Det jeg snakket om var første året med klassen min på GK Men jeg turte aldri å snakke mye med jentene, var så sjenert.. Så bynte jeg i VK1, og da fikk jeg en GK elev wee hva er GK? grunnkurs perhaps...? åja!Jeg går i undomskolen...Blitt litt dum i løpet av sommerferien... Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Yay! Første dag på Bjerke. Var flott det. Noen som selger mediebøker for første? Hey! Vet ikke om jeg trenger mediebøkene i år, antakelig gjør jeg vel det... Men hvordan var Bjerke? Hadde de kick-off på Sentrum scene med band og show kanskje? Elvebakken har tilogmed fått sånt eget 5-sifra nummer som man kan sende sms til hvis man har fråger. Nå kan du angre nå! Haha@FtZ Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Yay! Første dag på Bjerke. Var flott det. Noen som selger mediebøker for første? Hey! Vet ikke om jeg trenger mediebøkene i år, antakelig gjør jeg vel det... Men hvordan var Bjerke? Hadde de kick-off på Sentrum scene med band og show kanskje? Elvebakken har tilogmed fått sånt eget 5-sifra nummer som man kan sende sms til hvis man har fråger. Nå kan du angre nå! STFU. Fikk da en fin Mac fyllt opp med drittmusikk, kattebilder og bilder av Orlando Bloom. Så foresten også på Albert Åberg. Så! Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Yay! Første dag på Bjerke. Var flott det. Noen som selger mediebøker for første? Hey! Vet ikke om jeg trenger mediebøkene i år, antakelig gjør jeg vel det... Men hvordan var Bjerke? Hadde de kick-off på Sentrum scene med band og show kanskje? Elvebakken har tilogmed fått sånt eget 5-sifra nummer som man kan sende sms til hvis man har fråger. Nå kan du angre nå! STFU. Fikk da en fin Mac fyllt opp med drittmusikk, kattebilder og bilder av Orlando Bloom. Så foresten også på Albert Åberg. Så! Åssen mac? (Bilde) Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Var oppe en tur.. Fikk høre "Ja eg vente enda på bursdagsgaven min, 35-50 kr kan du vel førr faen bruke på meg?"@mamma. Shit, hadde hun bursdag? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Åssen mac? (Bilde) Den var veldig fin... Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Var oppe en tur.. Fikk høre "Ja eg vente enda på bursdagsgaven min, 35-50 kr kan du vel førr faen bruke på meg?"@mamma.Shit, hadde hun bursdag? Drete på drage? Sånt å du da huske på.. Husker at mutter'n har bursdag 4 dager før meg Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Norsk lærern min er HEIT! Nå kan alle missunne meg Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Var oppe en tur.. Fikk høre "Ja eg vente enda på bursdagsgaven min, 35-50 kr kan du vel førr faen bruke på meg?"@mamma.Shit, hadde hun bursdag? si at den er på vei:P Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Norsk lærern min er HEIT! Nå kan alle missunne meg TILF? Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Norsk lærern min er HEIT! Nå kan alle missunne meg læreren min ser ut som en mann på håret... Hun er en dame.... Ikke direkte fin Endret 22. august 2005 av askogli Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Det er jo lov å titte på andre fordi om man har dame. Du kan ikke mene at alle jenter som er i forhold ikke ser i det hele tatt. Det er instinkt. Ja, kan jo selvfølgelig SE, det gjør jo alle, men synes ikke noe om å begynne og vurdere henne som en potensiell kjæreste. Jeg har dame, og jeg lurer bestandig på om jeg hadde hatt sjans på noen, uten å gjøre noe utav det. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Norsk lærern min er HEIT! Nå kan alle missunne meg *Forelska i lærern, ååååååååååååååå* Kan ikke si det samme om den nye basisgruppeledern vår... Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Vår norsk lærer er det værste og strengeste monsteret man kan finne på kloden! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 haha jeg huska faktisk mor mi sin bursdag som var igår, for en god venn av meg har bursdag samme dag. og dama hans har b-dag idag .. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Norsk lærern min er HEIT! Nå kan alle missunne meg *Forelska i lærern, ååååååååååååååå* Kan ikke si det samme om den nye basisgruppeledern vår... Bare vent til jeg er ferdig utdannet lektor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg