pogcj Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Edit: For min del er det viktigere at jenta er glad og liksom "gløder" enn at utseendet er superfett. Jeg har ei sånn i klassen syns hu er forferdelig pen :! Det er noe utrolig sexy med selvsikre og vennlige jenter Jeg har noen selvsikre og vennlige jenter i klassen! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Edit: For min del er det viktigere at jenta er glad og liksom "gløder" enn at utseendet er superfett. Jeg har ei sånn i klassen syns hu er forferdelig pen :! Det er noe utrolig sexy med selvsikre og vennlige jenter Jeg har noen selvsikre og vennlige jenter i klassen! Jeg og Men jeg er så ekstemt sjenert så det blir ikke så bra uans.. Men nå har jeg fått meg dame da så ... Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Jeg har en jente i klassen... Hun er en 6er... Trur hun er noe med 20... (jeg er 16... Har jeg noen kjangs der eller ) Men har jo dame så.. Lenke til kommentar
pogcj Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Edit: For min del er det viktigere at jenta er glad og liksom "gløder" enn at utseendet er superfett. Jeg har ei sånn i klassen syns hu er forferdelig pen :! Det er noe utrolig sexy med selvsikre og vennlige jenter Jeg har noen selvsikre og vennlige jenter i klassen! Jeg og Men jeg er så ekstemt sjenert så det blir ikke så bra uans.. Men nå har jeg fått meg dame da så ... Heldiggrisen du! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Au, spist så mye suppe at det gjør vondt! Man må lide for skjønheten ja.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Var suppa varm? jeg er på post 300 :> Endret 22. august 2005 av Gohan Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Var suppa varm? jeg er på post 300 :> Grønnsakssuppe., vArm! Bedre enn kebab! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Heldiggrisen du! Jepp! Har vært sammen i 11mnd.. Det jeg snakket om var første året med klassen min på GK Men jeg turte aldri å snakke mye med jentene, var så sjenert.. Så bynte jeg i VK1, og da fikk jeg en GK elev wee Lenke til kommentar
Mato Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 hehe jeg var på butikken og skulle kjøpe ingefær , så skulle jeg bare ha litt , når jeg skulle betale kom det på hele 2 kroner , og jeg skulle betale med kort , dama lo og sa jeg fikk betale en annen gang når jeg hadde kontanter fikk og handlet bananer og annet stuff jeg skulle ha , men da måtte eg på prix en tur Lenke til kommentar
applemania Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Men har jo dame så.. Så hvorfor i det hele tatt tenke på om du har sjangs hos andre da? Idiot. Lenke til kommentar
phax Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Så hvorfor i det hele tatt tenke på om du har sjangs hos andre da? Idiot. hihi, ja det smalt i fra rette ræva ja.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Desverre ingen i klassen som var noe... Jaja, jeg slang ut fiskesnøret i går, og det smånapper litt så... Går du på OHG, eller hvor kom du inn? EDIT: Nå blitt medlem av mote.no, det kommer til å bli gøy. Fikk ikke søke offentlige av mamma.. Noen ganger har mamma sære ting for seg... Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Fordi forholdet ser ut til å gå rett i dass Lenke til kommentar
pogcj Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Heldiggrisen du! Jepp! Har vært sammen i 11mnd.. Det jeg snakket om var første året med klassen min på GK Men jeg turte aldri å snakke mye med jentene, var så sjenert.. Så bynte jeg i VK1, og da fikk jeg en GK elev wee hva er GK? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Men har jo dame så.. Så hvorfor i det hele tatt tenke på om du har sjangs hos andre da? Idiot. Det er jo lov å titte på andre fordi om man har dame. Du kan ikke mene at alle jenter som er i forhold ikke ser i det hele tatt. Det er instinkt. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Det er jo lov å titte på andre fordi om man har dame. Du kan ikke mene at alle jenter som er i forhold ikke ser i det hele tatt. Det er instinkt. Ja, kan jo selvfølgelig SE, det gjør jo alle, men synes ikke noe om å begynne og vurdere henne som en potensiell kjæreste. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Desverre ingen i klassen som var noe... Jaja, jeg slang ut fiskesnøret i går, og det smånapper litt så... Går du på OHG, eller hvor kom du inn? EDIT: Nå blitt medlem av mote.no, det kommer til å bli gøy. vært medlem der lenge jeg. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Det er jo lov å titte på andre fordi om man har dame. Du kan ikke mene at alle jenter som er i forhold ikke ser i det hele tatt. Det er instinkt. Ja, kan jo selvfølgelig SE, det gjør jo alle, men synes ikke noe om å begynne og vurdere henne som en potensiell kjæreste. Aha, I see Tihi. *Titte seg omkring* Lenke til kommentar
Mato Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Heldiggrisen du! Jepp! Har vært sammen i 11mnd.. Det jeg snakket om var første året med klassen min på GK Men jeg turte aldri å snakke mye med jentene, var så sjenert.. Så bynte jeg i VK1, og da fikk jeg en GK elev wee hva er GK? hvilken stein bor du under ???? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Heldiggrisen du! Jepp! Har vært sammen i 11mnd.. Det jeg snakket om var første året med klassen min på GK Men jeg turte aldri å snakke mye med jentene, var så sjenert.. Så bynte jeg i VK1, og da fikk jeg en GK elev wee hva er GK? grunnkurs perhaps...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg