PlatinumFlyer Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 http://www.helsenyt.com/items/art-ingefaerrod.jpg Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) hvor får jeg tak i frisk ingefær ??? Sats? Unnvadrer sjappe i oslo, har masse frukter. ømm hvordan ser frisk ingefær ingefer ut , med mindre det står en svær lapp på det finner ikke eg det i en sånn flerkulturel sjappe hømm ut og handle litt , skal lage no uber lette greier til middag i dag Sånn ser det ut. EDIT: Joachim eide meg med samme bilde. Endret 22. august 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Mato Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 hvor får jeg tak i frisk ingefær ??? Sats? Unnvadrer sjappe i oslo, har masse frukter. ømm hvordan ser frisk ingefær ingefer ut , med mindre det står en svær lapp på det finner ikke eg det i en sånn flerkulturel sjappe hømm ut og handle litt , skal lage no uber lette greier til middag i dag Sånn ser det ut. EDIT: Joachim eide meg med samme bilde. WTF !!!! jeg trodde ingfær var no grønt , ikke en jævla rot !!!! så ikke akkurat ut som jeg får kjøt sånt i minde kvanta , skal bare ha litt jaja ut på shopping nå Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Du får kjøpt en bit av en sånn rot liksom... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Vi har ikke på derby i går! Ingen hadde invitert oss. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Wohooo! Skolen er slutt for i dag, men jueg må sitte her i enda 55 min fordi damam slutter ikke før kl 4! Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Ingefær skal rives, på samme måte som pizzaost og mye annet rart. Den er hvit innvednig. Sitter å hører på U2 her. Er ikke så mange av de ukjente sangene som er så bra. Det er liksom slagerne og that's it. På lørdag blir det Ravi og A-ha Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Skal du til Frognerparken og Hydro Kenneht? Lenke til kommentar
pogcj Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 hvor får jeg tak i frisk ingefær ??? Sats? Unnvadrer sjappe i oslo, har masse frukter. ømm hvordan ser frisk ingefær ingefer ut , med mindre det står en svær lapp på det finner ikke eg det i en sånn flerkulturel sjappe hømm ut og handle litt , skal lage no uber lette greier til middag i dag Siden jeg er vietnamesisk så pleier mamma å tilsette ingefær nesten hver forbanna mat vi spiser hverdag til middag.Jeg trur ingefær kan kjøpes på vanlige butikker idag, den ser ut som en rot. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 EDIT:Ingen tagbare i min klasse. Dakar meg. Får se om det er noen i de andre klassene. Hva er "tagbart" i dine øyne da? Er ikke så jævla kresen, kan ikke akkurat plukke fra de høyeste fruktene, men så lenge jenta er søt, så ordner vel resten seg. Jeg har ingen sånne i min klasse. Jævlig depressing, jeg som har gledet meg i flere dager, og så lever ikke akkurat klassen opp til forventningene. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 For min del er det viktigere at jenta er glad og liksom "gløder" enn at utseendet er superfett. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Noen som vil ha det sisste skiva med gjeitost av meg? orker ikke spise den. mail den over god dagforesten folkens Kan sende i posten Edit: For min del er det viktigere at jenta er glad og liksom "gløder" enn at utseendet er superfett. Jeg har ei sånn i klassen syns hu er forferdelig pen :!: Endret 22. august 2005 av Gohan Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Ingefær smaker galle. :| På tide med litt mat. Send gjerne den skiva til meg, Gohan. ^^ Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Edit: For min del er det viktigere at jenta er glad og liksom "gløder" enn at utseendet er superfett. Jeg har ei sånn i klassen syns hu er forferdelig pen :! Det er noe utrolig sexy med selvsikre og vennlige jenter Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Det er noe utrolig sexy med selvsikre og vennlige jenter Vet... Desverre ingen i klassen som var noe... Jaja, jeg slang ut fiskesnøret i går, og det smånapper litt så... Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 ingen jenter i klassen min trøst meg! Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Jeg sitter på rommet til bruttern og installerer XP. Er faen meg vanskelig, siden han har en sånn plakat med et jævlig bra bilde av Tone på. Konsentrasjonsvikt til 1000 Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 ingen jenter i klassen min trøst meg! Vil du ha nummeret til en jente på form og farve eller? ...Men pen... Nei... Lenke til kommentar
applemania Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Desverre ingen i klassen som var noe... Jaja, jeg slang ut fiskesnøret i går, og det smånapper litt så... Går du på OHG, eller hvor kom du inn? EDIT: Nå blitt medlem av mote.no, det kommer til å bli gøy. Endret 22. august 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Send gjerne den skiva til meg, Gohan. ^^ http://www.home.no/mangadbz/mm.jpg Håper det smaker :> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg