Skogli Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Mekanisk Her en morsomhet: Lynkurs i markedsføring Lær deg de viktigste begrepene. Marketing for kvinner Du er på en fest. Du får øye på en lekker ung fyr. Du går bort til ham og sier: «Jeg er temmelig god i sengen!». Det er Direct Marketing. Du er på en fest. Du får øye på en lekker ung fyr. Du spør om du kan få hans mobilnummer. Den neste dag ringer du ham opp og sier: «Jeg er temmelig god i sengen!». Det er Tele Marketing. Du er med noen venninner på en fest. Du får øye på en lekker ung fyr. En av dine venninner går bort til ham og sier: «Hun som står der borte er temmelig god i sengen!». Det er reklame. Du er på en fest. Du får øye på en lekker ung fyr. Du går bort til ham og oppfrisker hans hukommelse: «Kan du huske vår date for 2 uker siden, og hvor god jeg var i sengen?». Det er Customer Relationship Management (CRM). Du er på en fest. Du får øye på en lekker ung fyr. Du går bort til ham og sier: «Jeg er temmelig god i sengen!». Deretter knapper du opp blusen din og viser ham dine bryster. Det er Merchandising. Du er på en fest. Du får øye på en lekker ung fyr. Du går bort til ham og forteller hvor smakfullt han er kledd og hvor godt han dufter. Så tenner du hans sigarett og skjenker ham et glass vin og sier: «Jeg er temmelig god i sengen!». Det er PR (Public Relation). Marketing for menn Du er på en fest. Du ser en lekker ung pike. Du går bort til henne og sier: «Jeg er temmelig god i sengen, og dessuten kan jeg holde det gående hele natten uten pauser!». Det er i strid med god markedsføring og ytterst villedende for forbrukeren. Det er forbudt ifølge Markedsføringsloven. Endret 22. august 2005 av askogli Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 får låv til å snus og drive på med mobil i timene, en forandring til u-skolen. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Snus er ikke lov inne her lenger, var i fjor. For mange som spytter ut snus inne og overalt det ikke passer seg. De har seg selv å takke. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Vet ikke helt hvordan det med de reglene her enda... *Føler meg stolt over å gå på den største skolen i distriktet. Med den beste utsikten* Forresten.. Nevte jeg at dassen vårres er midlertidig? "Sildajazz-dass" har me... Sånn dass man har på festiviteter Lenke til kommentar
Mato Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Vet ikke helt hvordan det med de reglene her enda... *Føler meg stolt over å gå på den største skolen i distriktet. Med den beste utsikten* Forresten.. Nevte jeg at dassen vårres er midlertidig? "Sildajazz-dass" har me... Sånn dass man har på festiviteter sånne porta pottys di er jo så behaglige og bruke Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Har du god efaring eller Noen som efaringer om mekaniske GK? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Paperboys - [When Worlds Collide #05] Tomorrow [4:39] *danse* Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Wrote A Song For Everyone - Creedence Clearwater Revival *Bøye på meg * Stjal ideen fra deg jeg fredrikb... Endret 22. august 2005 av askogli Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Hmm, fruen røyker på cam over msn. Uretferdig! Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 "hvis du tror på noe veldig sterkt, kan du få det til å sje" tenk røyk!! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Hmm, fruen røyker på cam over msn. Uretferdig! OMg, hun er kewl assa. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Da starter den første av to WinXP installasjoner i dag. Huff, tar lang tid. Men en gladmelding dog. La ut en printer for salg i går, den blir solgt allerede nå. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 The F-ups - Lazy Generation Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Hmm, fruen røyker på cam over msn. Uretferdig! OMg, hun er kewl assa. Ja ikke sant?! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Ah, digg å kjenne halve skolen Lenke til kommentar
Mato Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Weee da funket aetat sine sider EDIT: da her jeg registrert meg på noe som virket som et meget lite benannings sleskap , som heter ace bemmaning di virket noe halv shabbye ut fra hjemmesidene , sånt passer meg finr _D Endret 22. august 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Første skikkelige skoledag var ok, men fortsatt skole. Jobb nå. *gjeesp* Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Har alltid lurt på hvordan de andre på forumet fikk hull i hodet. Takk Gud for at Wobokel er tilbake. Lenke til kommentar
pogcj Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Da var jeg ferdig med første skoledag...Det var helt kjedelig,vennene mine raste hele rommet mitt under pausen på et kvarter og de kritiserte musikken min å...Jenta jeg liker,har flyttet klasse og dermed forsvant en av de peneste jentan i klassen. Endret 22. august 2005 av pogcj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg