figure_02 Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 b-real: http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=4215817 Bestikkelser er ikke lov! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 JR: Hva slags telt skal dere sove i? Gjerne lurt å sjekke om det holder vannet ute --- Lei av nettet nå. Tror jeg tar en pause. Aner ikke. Men en som har et nesten nytt firemannstelt, og ima at vi er tre så skal jo det gå bra. Er det ikke vanntett sliter han jævlig. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 JR: Hva slags telt skal dere sove i? Gjerne lurt å sjekke om det holder vannet ute --- Lei av nettet nå. Tror jeg tar en pause. Aner ikke. Men en som har et nesten nytt firemannstelt, og ima at vi er tre så skal jo det gå bra. Er det ikke vanntett sliter han jævlig. spray noe saker på det så blir det vanntett, husker ikke hva det heter nå... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Det vet ejg, for det har jeg til skoene mine. Impregnering. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 to dyner nei nei nei, det er jo ikke noe kos.. dobbeltdyne er det som teller! sånn 200x220cm dyne. og ei stor seng da selvsagt. da har du friheta til og rulle deg inntil og bort når du måtte føle for det! Ja, jeg vurderer det faktisk for det er et slit med den senga jeg har nå. Får nesten ikke sove :\ Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Det vet ejg, for det har jeg til skoene mine. Impregnering. da er det bare og spraye da Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Svamp: Er du feit? Synes du alltid snakker om mat jeg Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Det vet ejg, for det har jeg til skoene mine. Impregnering. da er det bare og spraye da Siden det ikke er mitt telt gir jeg f. Lenke til kommentar
phax Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Svamp: Er du feit? Synes du alltid snakker om mat jeg er man feit visst man prater mye om mat altså, hva er du da som stort sett bare prater om gutteproblemer? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Jeg prater mye om mat... Men har litt bulende mave så... Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Det vet ejg, for det har jeg til skoene mine. Impregnering. da er det bare og spraye da Siden det ikke er mitt telt gir jeg f. da blir du våt... Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 da blir du våt... Let him! @JoachimR; Ta med Infinity - Naked in the rain og børn for fullt! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Blir jeg vår har jeg jo fortalt at telt-eieren ligger jævlig tynt an. Lenke til kommentar
phax Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Blir jeg vår har jeg jo fortalt at telt-eieren ligger jævlig tynt an. hva skal du gjøre da? daske han med den rosa piqueen din? men altså, de fleste nye telt holder regnet ute da. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) Svamp: Er du feit? Synes du alltid snakker om mat jeg Nei, jeg er ikke feit Målte den der BMI-greia en gang, tror jeg fikk 20 eller 21, om det sier deg noe. Er det ikke over 30 som er overvekt? Prater om mat fordi jeg er sulten.. Har blitt litt mye trening i det siste, nemlig. JoachimR: Du kan bli våt selv om teltet er tett, eller om teltet er _for_ tett. Alt som trengs er 2-3 svette personer, varmt og fuktig vær, og litt våte klær. Da kan du få litt dogg og sånt i teltet Ikke verre enn at det tørker når du går ut, da. EDIT: :!: @ phax Endret 22. mai 2005 av svamp Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Jeg har vifte på batteri. Bør jeg ta den med? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Ehh, B|Real, har jeg lov til å skrive på trøndersk i SO4? Oversatt: Øhh, B|Ril, har eg låw t å skriv tøndersk i SO4? Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Da har vi også flydd med helikopter idag Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 Ehh, B|Real, har jeg lov til å skrive på trøndersk i SO4? Oversatt: Øhh, B|Ril, har eg låw t å skriv tøndersk i SO4? Skriftspråket som gjelder på forumet er bokmål, nynorsk og engelsk. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Ehh, B|Real, har jeg lov til å skrive på trøndersk i SO4? Oversatt: Øhh, B|Ril, har eg låw t å skriv tøndersk i SO4? Skriftspråket som gjelder på forumet er bokmål, nynorsk og engelsk. Ikke lov med hebraisk ol. ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg