Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke snakk om snus a. Blir kvalm bare av lukta. Fikk diagnosen nikotinforgiftning på lørdagen, og har ikke kommet meg helt enda...

Dæven, hatt lite å gjøre på i helga eller? :O)

Nei, jeg hverken røyker eller snuser. Ble drukket ut i helga og da var en av reglene at jeg ikke fikk holde i en ølflaske engang uten å ha en pris i kjeften. Du skjønner vel selv hvordan det gikk :)

Lenke til kommentar
Så leser du om igjen og legger merke til at det står helt nakne gutter og jenter iført bare g-streng-truser..

 

Dette betyr Helt nakne gutter.

og

Jenter iført G-streng-truser

 

Dr3as :p

Det burde vel uansett vært et komma der. Setningen var i utgangspunktet dårlig bygget opp...

Lenke til kommentar
Ikke snakk om snus a. Blir kvalm bare av lukta. Fikk diagnosen nikotinforgiftning på lørdagen, og har ikke kommet meg helt enda...

Dæven, hatt lite å gjøre på i helga eller? :O)

Nei, jeg hverken røyker eller snuser. Ble drukket ut i helga og da var en av reglene at jeg ikke fikk holde i en ølflaske engang uten å ha en pris i kjeften. Du skjønner vel selv hvordan det gikk :)

Dakar enden.. Nikotinforgiftning sux :p

Lenke til kommentar
gud og treige sidene til Kelly services er , tar jo evigheter og se gjenno di ledige stilingen når det bare vises 5 stilliger per side og det tar 30-40 sek og loade en ny side !!!!

Hva er kelly services :p ?

noe lignende manpower , jeg driver og registrerer meg på alt av ting som kan skaffe meg jobb

Lenke til kommentar
Ikke snakk om snus a. Blir kvalm bare av lukta. Fikk diagnosen nikotinforgiftning på lørdagen, og har ikke kommet meg helt enda...

Dæven, hatt lite å gjøre på i helga eller? :O)

Nei, jeg hverken røyker eller snuser. Ble drukket ut i helga og da var en av reglene at jeg ikke fikk holde i en ølflaske engang uten å ha en pris i kjeften. Du skjønner vel selv hvordan det gikk :)

Ikkje så forferdelig artig, nei. :hm:

Lenke til kommentar

Da var jeg ferdig med første skoledag. Har bare 6 almenntimer i uken... Da er gym regnet med. Bare en jente i klassen... 6'er da.... 16 elever...

Og det ser ikke ut for at bussen er beregnet for oss Karmsund elever... Må skaffe meg moped da... *Sukk* koste jo peng...

 

*Deilige stoler i klasserommet*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...