Bandidos-Pelle Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 DAMMIT, kom ikke i klasse med noen diggbare jenter. Noen firere, og to seksere. Allikevel, man sparer ikke på seksere. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 gerrr aetat sine sider er nede FFS Tjenesten du forsøker å benytte er dessverre ikke tilgjengelig mellom kl. 23.00 og 07.00. Alle sammen har sikkert lunsj nå, FtZ- er ringte og spurte , det var noen server problemer , di regnet med at det skulle virke om en time Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 SnittLeif: greit jeg kan ikke lese men det er ikke noe nytt for meg å finne ut. Hu eneste "fine" her på jobben var hu som hadde sommerjobb i sentralbordet.. som seff ikke er der lenger Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Ikke snakk om snus a. Blir kvalm bare av lukta. Fikk diagnosen nikotinforgiftning på lørdagen, og har ikke kommet meg helt enda... Dæven, hatt lite å gjøre på i helga eller? :O) Nei, jeg hverken røyker eller snuser. Ble drukket ut i helga og da var en av reglene at jeg ikke fikk holde i en ølflaske engang uten å ha en pris i kjeften. Du skjønner vel selv hvordan det gikk Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Jaja, nå sitter jeg her på skolen og har fritime.. Litt kjipt når du ikke har noe å gjøre! Skal sitte her til kl 16.00 i dag og for da slutter dama Særoppgave i norsk suger bigtime! Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Så leser du om igjen og legger merke til at det står helt nakne gutter og jenter iført bare g-streng-truser.. Dette betyr Helt nakne gutter. og Jenter iført G-streng-truser Dr3as Det burde vel uansett vært et komma der. Setningen var i utgangspunktet dårlig bygget opp... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Ikke snakk om snus a. Blir kvalm bare av lukta. Fikk diagnosen nikotinforgiftning på lørdagen, og har ikke kommet meg helt enda... Dæven, hatt lite å gjøre på i helga eller? :O) Nei, jeg hverken røyker eller snuser. Ble drukket ut i helga og da var en av reglene at jeg ikke fikk holde i en ølflaske engang uten å ha en pris i kjeften. Du skjønner vel selv hvordan det gikk Dakar enden.. Nikotinforgiftning sux Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Dakar enden.. Nikotinforgiftning sux Spesielt når man spyr som en gris, men allikevel blir dratt med på en masse aktiviteter dagen etter, som halvannen time på LaserWorld Lenke til kommentar
diversity Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Dakar enden.. Nikotinforgiftning sux Spesielt når man spyr som en gris, men allikevel blir dratt med på en masse aktiviteter dagen etter, som halvannen time på LaserWorld Har spydd noen ganger når jeg har snust i fylla.. Det er fortsatt en av grunnene til at jeg ikke snuser :!: Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Spydde ikke i fylla. Drakk egentlig ikke så mye. Det var dagen etter jeg slet. Spiste mitt første måltid som holdt seg nede klokken ti på kvelden Edit; var ikke fyllesyk, bare syk Endret 22. august 2005 av enden Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Det er jo bae terror når man er fyllesyk da Det med å kaste klærne finner da sted i oslo også :!: Har rebusløp idag på skolen vi(HiO IU) der er det endel poster man må kaste klærne. Jeg jobber uheldigvis idag Endret 22. august 2005 av orsus Lenke til kommentar
Mato Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 gud og treige sidene til Kelly services er , tar jo evigheter og se gjenno di ledige stilingen når det bare vises 5 stilliger per side og det tar 30-40 sek og loade en ny side !!!! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 gud og treige sidene til Kelly services er , tar jo evigheter og se gjenno di ledige stilingen når det bare vises 5 stilliger per side og det tar 30-40 sek og loade en ny side !!!! Hva er kelly services ? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 gud og treige sidene til Kelly services er , tar jo evigheter og se gjenno di ledige stilingen når det bare vises 5 stilliger per side og det tar 30-40 sek og loade en ny side !!!! Hva er kelly services ? noe lignende manpower , jeg driver og registrerer meg på alt av ting som kan skaffe meg jobb Lenke til kommentar
diversity Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 gud og treige sidene til Kelly services er , tar jo evigheter og se gjenno di ledige stilingen når det bare vises 5 stilliger per side og det tar 30-40 sek og loade en ny side !!!! Hva er kelly services ? noe lignende manpower , jeg driver og registrerer meg på alt av ting som kan skaffe meg jobb oh. nice Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Ikke snakk om snus a. Blir kvalm bare av lukta. Fikk diagnosen nikotinforgiftning på lørdagen, og har ikke kommet meg helt enda... Dæven, hatt lite å gjøre på i helga eller? :O) Nei, jeg hverken røyker eller snuser. Ble drukket ut i helga og da var en av reglene at jeg ikke fikk holde i en ølflaske engang uten å ha en pris i kjeften. Du skjønner vel selv hvordan det gikk Ikkje så forferdelig artig, nei. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) *oppdatere suger* Endret 22. august 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Da var jeg ferdig med første skoledag. Har bare 6 almenntimer i uken... Da er gym regnet med. Bare en jente i klassen... 6'er da.... 16 elever... Og det ser ikke ut for at bussen er beregnet for oss Karmsund elever... Må skaffe meg moped da... *Sukk* koste jo peng... *Deilige stoler i klasserommet* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Hva slags linje går du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg