Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg har fått ngt modem allerede, så jeg får forhåpentlighvis nett snart. nå sitter jeg på skolen og har time :) snakkes!

Skl vi ha cybr6 da???????

seff kan vi det :D skal se om jeg finner drivern til det bedritne webcammet jeg har fått fra telenor for en del år siden. Fulgte med en CD, men den lidet samme skjebne som alle andre driver cder, nemmlig Mystical Dissapearance Into The Void.

Lenke til kommentar
Ikke snakk om snus a. Blir kvalm bare av lukta. Fikk diagnosen nikotinforgiftning på lørdagen, og har ikke kommet meg helt enda...

angående nikotinforgiftning.. Kan man få det av å trekke inn litt for mye (Ja, jeg vet man ikke skal gjøre det) av en Cubansk sigar?

 

Nok en gang, jeg vet man ikke skal gjøre det.

Lenke til kommentar
jeg har fått ngt modem allerede, så jeg får forhåpentlighvis nett snart. nå sitter jeg på skolen og har time :) snakkes!

Skl vi ha cybr6 da???????

seff kan vi det :D skal se om jeg finner drivern til det bedritne webcammet jeg har fått fra telenor for en del år siden. Fulgte med en CD, men den lidet samme skjebne som alle andre driver cder, nemmlig Mystical Dissapearance Into The Void.

lol :D

 

craxor roxor :D

Lenke til kommentar

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=287643

 

Flere elever helt ned i 15-16-årsalderen kastet alle hemninger med det resultat at det ved flere poster var grupper av helt nakne gutter og jenter bare iført g-streng-truser.

 

gstrenger på gutter er tydeligvis normalt i danmark.. i 15-16 års alderen.. jaja..

 

 

Aetat er jalla.. huff.. glad jeg fikk en fet saksbehandler.. slapp unna masse dritt grunnet det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...