MrLeftfield Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 jeg har fått ngt modem allerede, så jeg får forhåpentlighvis nett snart. nå sitter jeg på skolen og har time snakkes! Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Meget, meget sint. Colaautomaten ville ikke ta imot pengene mine, og kantina var tom for cola! TØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØRST! *klikke i vinkler* Doskåla? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Automaten virket nå. *stirre på colaflasken* Lærer i rommet, de misliker drikking i klasserommet. Gah... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Automaten virket nå. *stirre på colaflasken* Lærer i rommet, de misliker drikking i klasserommet. Gah... teit.. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Automaten virket nå. *stirre på colaflasken* Lærer i rommet, de misliker drikking i klasserommet. Gah... Her misliker dei at drikkevarer står oppe på borda, av fare for å søle på dei bærbare PC-ane, men snus og alt anna som er gode kroppsforsøplingsmidler blir godt mottatt. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 jeg har fått ngt modem allerede, så jeg får forhåpentlighvis nett snart. nå sitter jeg på skolen og har time snakkes! Skl vi ha cybr6 da??????? Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Ikke snakk om snus a. Blir kvalm bare av lukta. Fikk diagnosen nikotinforgiftning på lørdagen, og har ikke kommet meg helt enda... Lenke til kommentar
johnj Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Da har vi vært på informasjonsmøte på Dragvoll, kjøpt frokost i brusautomaten, ordnet studentbevis og månedskort fra Team. Mangler riktignok pensum og studielånet, men drister meg allikevel til å kalle meg student. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 jeg har fått ngt modem allerede, så jeg får forhåpentlighvis nett snart. nå sitter jeg på skolen og har time snakkes! Skl vi ha cybr6 da??????? seff kan vi det skal se om jeg finner drivern til det bedritne webcammet jeg har fått fra telenor for en del år siden. Fulgte med en CD, men den lidet samme skjebne som alle andre driver cder, nemmlig Mystical Dissapearance Into The Void. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Ikke snakk om snus a. Blir kvalm bare av lukta. Fikk diagnosen nikotinforgiftning på lørdagen, og har ikke kommet meg helt enda... angående nikotinforgiftning.. Kan man få det av å trekke inn litt for mye (Ja, jeg vet man ikke skal gjøre det) av en Cubansk sigar? Nok en gang, jeg vet man ikke skal gjøre det. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 jeg har fått ngt modem allerede, så jeg får forhåpentlighvis nett snart. nå sitter jeg på skolen og har time snakkes! Skl vi ha cybr6 da??????? seff kan vi det skal se om jeg finner drivern til det bedritne webcammet jeg har fått fra telenor for en del år siden. Fulgte med en CD, men den lidet samme skjebne som alle andre driver cder, nemmlig Mystical Dissapearance Into The Void. lol craxor roxor Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Leftfield og volcov *kosepå* Vil vekk fra linuxnerder, noen som kan skaffe meg jobb med noe som har med M$ å gjøre? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 god morgen jeg vurdere og få meg ny tlf og ny levrandør fra newpone.no Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Savner skolen litt jeg Får vel legge meg og sove videre frem til skolen for andre slutter. 15:15 høres bra ut. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Skal ringe til trygdekontoret jeg. Så stikker jeg til Ski og maser på Aetat og Adecco. Blitt trua av muttern nå, så får vel få ut fingern. Har til og med søkt jobb i barnehage, så det her kan bli fint. (..........) Lenke til kommentar
Mato Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 gerrr aetat sine sider er nede FFS Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Ikke snakk om snus a. Blir kvalm bare av lukta. Fikk diagnosen nikotinforgiftning på lørdagen, og har ikke kommet meg helt enda... Dæven, hatt lite å gjøre på i helga eller? :O) Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 gerrr aetat sine sider er nede FFS Tjenesten du forsøker å benytte er dessverre ikke tilgjengelig mellom kl. 23.00 og 07.00. Alle sammen har sikkert lunsj nå, FtZ- Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=287643 Flere elever helt ned i 15-16-årsalderen kastet alle hemninger med det resultat at det ved flere poster var grupper av helt nakne gutter og jenter bare iført g-streng-truser. gstrenger på gutter er tydeligvis normalt i danmark.. i 15-16 års alderen.. jaja.. Aetat er jalla.. huff.. glad jeg fikk en fet saksbehandler.. slapp unna masse dritt grunnet det. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Så leser du om igjen og legger merke til at det står helt nakne gutter og jenter iført bare g-streng-truser.. Dette betyr Helt nakne gutter. og Jenter iført G-streng-truser Dr3as Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg