applemania Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 http://www.aylar.no/teamaylar/main.htm IIK Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 5 Aylarer Fullt liv her på natterstid ser jeg Var visst første skoledag i morgen når jeg tenker meg om. Jaja. *Postgirobygget - Idyll* Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 *Postgirobygget - Idyll* Bah, Anaal Nathrahk - Paradigm shift-annihilation Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 http://www.aylar.no/teamaylar/main.htm IIK Skal du sende inn bilde av deg eller? Prøve å bli med i team Aylar? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 trøtt selv med kaffe på gang, må holde ut. Driver å skriver på en oppgave som skal leveres til imorgen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Er fortsatt full fra lørdag. Skole? Hva er det? Har 1 måneds tid igjen til å sløve på. Min eneste oppgave i livet akkurat nå er å skaffe drikkepenger til neste lørdag. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Er fremdeles på sommerskole, har ikke hatt fri denne sommeren. Og når jeg er tilbake i norge så blir det skole med engang. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Yup. God natt. Tar voven ut så er det sengen. *gjespe* fikk 3 små gjedder btw og hadde en del napp. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 *gjeesp* Første morgenmelding. Jeg er oppe før 7 og greier. Hardt å begynne på skolen igjen (vel, begynte på onsdag, men det er første tidlige dag i dag). Skal være på skolen om 50 minutter nå. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Jeg skal være på skolen kvart over 8, stod opp halv 7. Bussen tar rundt 50min Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Lykketil på skolen da folkens! Tror eg skal døgne og fikse på døgnrytmen min igjen. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Joiner på den gjespen.. sitter her og tar morgenrøyken før jeg trasker ned og tar toget til byen. Er vist det man kaller en smule trøtt Lenke til kommentar
TSP Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Jepp! Da må jeg begynne å tenke på å rekke bussen om rundt 20 minutter. Så vidt meg bekjent er det en "Første skoledag" -tråd i Skole -kategorien, så kanskje jeg skriver der senere i dag. @ Ketzhez: Du har noen gode vitser på lur . Og hvorfor er Herr Brun uten avatar? Fjernet Ueland den virkerlig, var den for stor eller noe slikt? edit: Ueland: Hvorfor svarer du meg så sjelden på msn for tiden? @ SnowDOG_: Ny avatar? Endret 22. august 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 REMOVEDZOR! Da stikker jeg på skolen, der vi skal ha morgenmøte for å diskutere forrige ukes hendelser i media. Ingen liker morgenmøter. Ikke Fredrik heller... Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Under en side på en natt faktisk.. Bare fordi skolen har startet igjen? Uansett så har jeg et møte med en sykkel om noen minutter, så jeg drar nå. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 edit: Ueland: Hvorfor svarer du meg så sjelden på msn for tiden? Fordi jeg sprang rundt i skauen i tre timer i går og måtte derreter ordne andre ting før og etter, noe som gjør at svarprosenten synker.. Og ja, avataren ble fjernet av kenneth. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 @ SnowDOG_: Ny avatar? Huh? Kroppen min sa nettop ifra at den ikke var med på noe døgning. Tror eg legger meg og står opp om noen timer. senest kl13. God natt. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Wish me luck. May there be a lot of hot girls in my class. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg