diversity Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 Arrghh.. skjønner ikke hvordan jeg klarer å ha rommet så rotete, npr det er her jeg sitter flere timer om dagen.. Hver gang jeg rydder tar det 2 min så er det rotete igjen Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 Våkna nå jeg. Hvorfor mener B|Real at denne tråden ikke har noe med WoW og gjøre? Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 Shabana er ikke Britney, Valgjerd definitivt ikke Madonna. That's just nasty. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 HELLO! Den var ment til deg Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 Istedenfor og sove til første skoledag..sitter jeg og bitrater mp3'er og slenger innpå telefonen. Yay for me! Lenke til kommentar
Musty Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 Hvorfor mener B|Real at denne tråden ikke har noe med WoW og gjøre? kanskje fordi mana ikke er spesiellt for WoW? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 Istedenfor og sove til første skoledag..sitter jeg og bitrater mp3'er og slenger innpå telefonen. Yay for me! du er tøff Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 Jes...nå er det bare få dager til jeg begynner i ny jobb. Blir noe drit å starte på "gulvet" igjen, tror jeg er blitt alt for godt vandt Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 Hvorfor mener B|Real at denne tråden ikke har noe med WoW og gjøre? kanskje fordi mana ikke er spesiellt for WoW? Altså, som han sa .. har ingenting med WoW å gjøre. Mana har noe med WoW og gjøre. Men nok om det. Tror jeg stikker og kjøper meg røyk snart. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 Hvis dere lurer på en stenging kan dere ta det opp med moderatoren, ikke her i SO Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 WTF er "Mana" når det gjelder WoW? WoW < everything else. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 (endret) God natt folkz.. bandidos: mana er magi. elns Endret 21. august 2005 av diversity Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 WTF er "Mana" når det gjelder WoW? WoW < everything else. Er det ikke magi eller energi eller noe sånt da? Anyways, skal på en slags leirskole fra mandag til torsdag, til Hudøy. Blir sikkert gøy. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 Jeg fikk anledning til å se i VG fra i går i dag, på bildene av Dorthe. Det infrir absolutt forventningene... Må få tak i septemberutgave av "HENNE". Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 *goodbye sommerferie* Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 WoW < everything else. Quoted for truth. På tide å legge seg, skole imorgen! Gleder meg, endelig skal vi jobbe litt, er lei av å daffe og gjøre ingenting. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 Jeg fikk anledning til å se i VG fra i går i dag, på bildene av Dorthe.Det infrir absolutt forventningene... Må få tak i septemberutgave av "HENNE". Hun var naboen min før, for mange år siden. Og da sluttet hun som model nettop fordi de lurte på om hun ville posere naken. Hun syntes det var forkastelig mtp at hun hadde barn også videre. Men nå, vips noen nye pupper, og unger i tenårene skal hun være naken i VG Gla hu ikke er morra mi Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 På tide å legge seg, skole imorgen! Gleder meg, endelig skal vi jobbe litt, er lei av å daffe og gjøre ingenting. Høres ut som medier... JEg har nå skiftet sengetøy, altfor lite stretchlaken, men det driter jeg i (Ikke bokstavelig talt). Skifter til no annet i morgen. Tudelu, søtnoser! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg