Strategery Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 Seff, landet kjører vi uten lisens Seriøst? Risikerer man ikke å få utsatt førerkort da? :| Må se å få tatt det trafikale grunnkurset... Men tror jeg ender opp med førerkort for bare automatgir... Ja, på landet er det mye politi. Skal vel ikke så mye til for å legge sammen 2 og 2? Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 O-M-G, lekker bil Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 Det er jo lensmann? Fredrikrb sa det var masse lensmenn i nærheten av Skien. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 Vi har vanlig politistasjon i Grenland. ^^ Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 Hva er problemet da? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 Vet ikke jeg. Du som nevnte lensmenn. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 De sa det ikke fantes politi på landet... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 ^^ Skien er ikke landet, snobb. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 Ellers på landsbygden da. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 Herr Hansen, en kontormann, slepte seg hjem og greide så vidt å komme seg fram til godstolen hvor han slengte seg ned, helt utslitt. Hans medfølende kone kom straks med en iskald drink – Kjære, hva er i veien? – Datamaskinen på kontoret brøt sammen, sukket herr Hansen. - Alle sammen måtte tenke selv! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 Herr Hansen, en kontormann, slepte seg hjem og greide så vidt å komme seg fram til godstolen hvor han slengte seg ned, helt utslitt. Hans medfølende kone kom straks med en iskald drink – Kjære, hva er i veien? – Datamaskinen på kontoret brøt sammen, sukket herr Hansen. - Alle sammen måtte tenke selv! "Haha". Du som har brukt å komme med gode vitser i det siste. Den der var dårlig Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 (endret) Må se å få tatt det trafikale grunnkurset... Men tror jeg ender opp med førerkort for bare automatgir... Automat er for pingler Jeg har allerede kjørt en del, er det som er så fint med å bo her Og trafikkgrundkurset er jeg på meldt før jul Endret 21. august 2005 av danielsn Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 Broren min fikk prøvekjøre før han ble ti, jeg er femten og har enda ikke prøvd. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 (endret) Broren min fikk prøvekjøre før han ble ti, jeg er femten og har enda ikke prøvd. Jeg fikk prøve rett før jeg ble ti husker jeg EDIT: første gangen spant jeg ganske langt av gårde, og med turtal på litt over 5k rpm Og så lagde jeg laaange bremsespor Endret 21. august 2005 av danielsn Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 Broren min fikk prøvekjøre før han ble ti, jeg er femten og har enda ikke prøvd. Det er fordi du er jente. *pekepåogle* Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 Må se å få tatt det trafikale grunnkurset... Men tror jeg ender opp med førerkort for bare automatgir... Automat er for pingler jeg har ingen bil med manuelt gir å øve på... Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 Broren min fikk prøvekjøre før han ble ti, jeg er femten og har enda ikke prøvd. Det er fordi du er jente. *pekepåogle* Marianne fikk lov før hun ble tolv... Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 Må se å få tatt det trafikale grunnkurset... Men tror jeg ender opp med førerkort for bare automatgir... Automat er for pingler jeg har ingen bil med manuelt gir å øve på... Kjøp et vrak elns? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 Broren min fikk prøvekjøre før han ble ti, jeg er femten og har enda ikke prøvd. Det er fordi du er jente. *pekepåogle* Marianne fikk lov før hun ble tolv... Ja? Er det en jente nå liksom? Men altså, livet er urettferdig, det er sånn det er. Jeg har ingen å øvelseskjøre med i det hele tatt, så ikke klag. Mamma har ALDRI tid, pappa bor i trondheim og stefaren min har heller aldri tid. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 Må se å få tatt det trafikale grunnkurset... Men tror jeg ender opp med førerkort for bare automatgir... Automat er for pingler jeg har ingen bil med manuelt gir å øve på... Kjøp et vrak elns? Automatgir kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg