Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Fordi menneskene ikke hadde noe språk i Sør-Afrika, I guess. :shrug:

roofle.gif

 

 

Jeg var pulende våken kl 0800 av at madammen stjelte dyna og jeg måtte bare finne et pledd for å ikke fryse ihjel for vinduet sto oppe og hadde kjølt ned hele rommet. Må kjøpe meg større seng altså, dette går ikke i lengden. Ei seng der jeg kan få 2 dyner også ^^

 

 

Hvalbiff til middag. Gleder meg som fan, er lenge siden jeg har spist hval.

 

svamp: Trå varsomt fram du...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Istedenfor (Jeg mener det), skriver (Elsker deg Joachim. *You're so hot, you'r emy boy <3*)

 

:yes:

:!:

 

--

 

Nå skjønner jeg ingenting. Satt og hørte på musikk nettopp. Men nå var jeg ferdig, slo av musikken og skrudde lyden på høyttalerne helt ned til ingenting.

 

Men da kommer plutselig "Nå seiler vi på mjøsa" med Alf Prøysen skurrende inn med lavt volum! Sannsynligvis en eller annen radiostasjon.

Jeg har ingen radio i nærheten heller.

 

Jeg tror jammen radiospöket hjemsøker høyttalerne mine. Eller hva?

Lenke til kommentar

Jeg var pulende våken kl 0800 av at madammen stjelte dyna og jeg måtte bare finne et pledd for å ikke fryse ihjel for vinduet sto oppe og hadde kjølt ned hele rommet. Må kjøpe meg større seng altså, dette går ikke i lengden. Ei seng der jeg kan få 2 dyner også ^^

to dyner nei nei nei, det er jo ikke noe kos.. dobbeltdyne er det som teller! sånn 200x220cm dyne. og ei stor seng da selvsagt.

 

da har du friheta til og rulle deg inntil og bort når du måtte føle for det! :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...