b-real Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 Fordi menneskene ikke hadde noe språk i Sør-Afrika, I guess. Jeg var pulende våken kl 0800 av at madammen stjelte dyna og jeg måtte bare finne et pledd for å ikke fryse ihjel for vinduet sto oppe og hadde kjølt ned hele rommet. Må kjøpe meg større seng altså, dette går ikke i lengden. Ei seng der jeg kan få 2 dyner også ^^ Hvalbiff til middag. Gleder meg som fan, er lenge siden jeg har spist hval. svamp: Trå varsomt fram du... Lenke til kommentar
Eline Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Ahh, nå fikk jeg lyst på Grandiosa! *Lete i fryseren* Jeg har smakt den pølse og tomat, og den smakte ikke noe godt.. Den smakte ikke så mye i det hele tatt egentlig... Lenke til kommentar
svamp Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 svamp: Trå varsomt fram du... Hva mener du? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Anyway, Warning: IKKE kjøp Grandiosa Taco! Den smakte jævlig Noen testa (Fra reklamen)"Polse and tomatoes" ? Taco er jo kjempegod! Pølse og tomat er ikke godt, men jeg liker jo heller ikke pølse... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 svamp: Trå varsomt fram du... Hva mener du? Kan fort tolkes som "ikke ironi" og sees på som personhets. Men men Lenke til kommentar
svamp Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Ah, skjønner. Men jeg mener det som står der. Jeg får redigere litt da Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Fordi menneskene ikke hadde noe språk i Sør-Afrika, I guess. Jeg mente at om menneskene opprinnelig kom fra Sør-Afrika så hadde de ikke språk fra begynnelsen. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Ah, skjønner. Men jeg mener det som står der. Jeg får redigere litt da For nå ble det jo bedre Lenke til kommentar
svamp Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Ah, skjønner. Men jeg mener det som står der. Jeg får redigere litt da For nå ble det jo bedre Hm? Kan det der også feiltolkes? Det ser jeg ikke. Hjelp meg da Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Ah, skjønner. Men jeg mener det som står der. Jeg får redigere litt da For nå ble det jo bedre Hm? Kan det der også feiltolkes? Det ser jeg ikke. Hjelp meg da Istedenfor (Jeg mener det), skriver (Elsker deg Joachim. *You're so hot, you'r emy boy <3*) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 Jeg mente at om menneskene opprinnelig kom fra Sør-Afrika så hadde de ikke språk fra begynnelsen. Yeah, shure thing ^_^ Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Jeg mente at om menneskene opprinnelig kom fra Sør-Afrika så hadde de ikke språk fra begynnelsen. Yeah, shure thing ^_^ Ah, FU you! *starte å installere software på maskinen som er oppe og går* Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 b-real: http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=4215817 Lenke til kommentar
svamp Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Istedenfor (Jeg mener det), skriver (Elsker deg Joachim. *You're so hot, you'r emy boy <3*) :!: -- Nå skjønner jeg ingenting. Satt og hørte på musikk nettopp. Men nå var jeg ferdig, slo av musikken og skrudde lyden på høyttalerne helt ned til ingenting. Men da kommer plutselig "Nå seiler vi på mjøsa" med Alf Prøysen skurrende inn med lavt volum! Sannsynligvis en eller annen radiostasjon. Jeg har ingen radio i nærheten heller. Jeg tror jammen radiospöket hjemsøker høyttalerne mine. Eller hva? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 svamp: Trå varsomt fram du... Hva mener du? Du/Svamp må gjerne reklamere for tråden. Jeg har ingen problemer med at flere leser den. jeg trenger tross alt tips til teltturen min! Om noen gjerne vil sitere meg i sine signaturer, må de gjerne det. Så lenge jeg faktisk har sagt det... Lenke til kommentar
svamp Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 JR: Hva slags telt skal dere sove i? Gjerne lurt å sjekke om det holder vannet ute --- Lei av nettet nå. Tror jeg tar en pause. Lenke til kommentar
phax Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Jeg var pulende våken kl 0800 av at madammen stjelte dyna og jeg måtte bare finne et pledd for å ikke fryse ihjel for vinduet sto oppe og hadde kjølt ned hele rommet. Må kjøpe meg større seng altså, dette går ikke i lengden. Ei seng der jeg kan få 2 dyner også ^^ to dyner nei nei nei, det er jo ikke noe kos.. dobbeltdyne er det som teller! sånn 200x220cm dyne. og ei stor seng da selvsagt. da har du friheta til og rulle deg inntil og bort når du måtte føle for det! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Jeg tror jammen radiospöket hjemsøker høyttalerne mine. Eller hva? Husker den gamle pcen min tok inn engelske radiokanaler. Også hørte jeg dansebandmusikk hele tiden. Nesten grunn nok til å få seg ny pc det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg