Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Og da er jeg hjemme igjen. Ble (u)heldigvis ikke noe fyllespamming i so4 i natt, da, hvertfall ikke fra min side. :)

Kom du deg hem med trusa i behold?

^^

Sånn halvveis. Var først på fest, så hang jeg meg med på noen andre som skulle dra, for det var min eneste sjanse til å komme hjem, uten å blakke meg på taxi. Så møtte jeg noen folk på byn, så stakk jeg og ei annen jente hjem til henne. Kort fortalt.

 

Og ja, vi sov i separate senger.

Endret av flodhest
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Worklogg: "Teh 1 and only tr00 toast"

 

1. Skjer opp en bit brød i 4 biter

1.jpg

 

2. Smør deretter på smør og smørost på 2 av de 4 brødbitene.

2.jpg

 

3. Putt noe annet morsomt som du finner i kjøleskapet oppå de 2 brødbitene med smør og smørost! Av dette andre med det ihvertfall være en del ost. I dette eksempelet brukte jeg ost & grillpølse fra i går.

3.jpg

 

4. Legg deretter på de 2 resterende brødbitene oppå de med innhold på.

Tips: Smør et tynt lag med smør oppe de brødbitene som ikke har noe på seg. Da vil det ble en god skorpe på toasten.

Stekes i toasthjern i 4 min.

Bildet er etter stekeprosessen.

4.jpg

 

Bon Appetitt!

Lenke til kommentar
Siste gang jeg drar inn til sentrum på en lørdagskveld :p

Du skal være glad for at du ikke satt med siste bane på linje to mot sentrum, du. Venninnen min hadde drukket litt for mye sprit, og fant ut at fanget på mannen som satt ved siden var et finfint sted å kaste opp. Heldigvis var han mannen for nerdete til å si ifra, han bare begynte å whine. Hun kastet opp på skoene, strømpebuksen og toppen. Da vi kom til byen, sendte jeg henne rett hjem. :p

Jeg er glad fylla liker meg og omvendt jeg... :)

 

Anette: Du skuffer meg. Tenk å ikke like kebab.

 

Forresten er OZ en av de beste seriene jeg vet om, skulle ønske den gikk hver dag.

 

:!:

_______________

 

 

Jeg har 6 sessonger av OZ på pc'n. Så jeg har sett på det hver dag, men har sett alle nå.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...