Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er sant!

En annen på troppen min jeg aldri hadde sett før viste det seg hadde samme bekjente som meg på østlandet. Og en annen igjen har jeg løpt orientering mot flere ganger før.

--

Nå sitter jeg her og bare venter på at kiosken skal åpne, skal kjøpe såkalt "sukkerholdig møkkamat" til øvelsesuka, og en boks til å ha hørselvern i. Og en ny Atombørste (til å børste atomavfall av klærne...), siden jeg mistet min :whistle:

Lenke til kommentar

Blackslash, sammen med noe knust keramikkpulver kan den visst redusere stråleskader med 80% eller noe etter et eventuelt ABC-angrep :)

Det har blitt spøkt med det der, andre land har missiler, egne bomber, avanserte varslingssystemer og fly, mens Norge har ATOMBØRSTEN :wow:

Lenke til kommentar
Høres omtrent like bra ut som South Parks strategi angående vulkanutbrudd.

"Duck and Cover, kids"

:D

---

Børsten ser omtrent slik ut, bare at den har blå bust:

clothes.JPG

Advanced military equipment, føler meg proff med den i stridsvesten, ja :wee:

EDIT: Ø.B., jeg tror deg ikke, har du lest innlegget mitt i dødt dyr-tråden?

Endret av svamp
Lenke til kommentar
Siste gang jeg drar inn til sentrum på en lørdagskveld :p

Du skal være glad for at du ikke satt med siste bane på linje to mot sentrum, du. Venninnen min hadde drukket litt for mye sprit, og fant ut at fanget på mannen som satt ved siden var et finfint sted å kaste opp. Heldigvis var han mannen for nerdete til å si ifra, han bare begynte å whine. Hun kastet opp på skoene, strømpebuksen og toppen. Da vi kom til byen, sendte jeg henne rett hjem. :p

Jeg er glad fylla liker meg og omvendt jeg... :)

Anette: Du skuffer meg. Tenk å ikke like kebab.

Forresten er OZ en av de beste seriene jeg vet om, skulle ønske den gikk hver dag.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...