Kenneth Dammyr Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 Artige greier. Det er en liten verden Lenke til kommentar
svamp Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 Det er sant! En annen på troppen min jeg aldri hadde sett før viste det seg hadde samme bekjente som meg på østlandet. Og en annen igjen har jeg løpt orientering mot flere ganger før. -- Nå sitter jeg her og bare venter på at kiosken skal åpne, skal kjøpe såkalt "sukkerholdig møkkamat" til øvelsesuka, og en boks til å ha hørselvern i. Og en ny Atombørste (til å børste atomavfall av klærne...), siden jeg mistet min Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 Og en ny Atombørste (til å børste atomavfall av klærne...), siden jeg mistet min Visste ikke at det var så lett, hvorfor er vi så redde for atomkrig da? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 Blackslash, sammen med noe knust keramikkpulver kan den visst redusere stråleskader med 80% eller noe etter et eventuelt ABC-angrep Det har blitt spøkt med det der, andre land har missiler, egne bomber, avanserte varslingssystemer og fly, mens Norge har ATOMBØRSTEN Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 Det har blitt spøkt med det der, andre land har missiler, egne bomber, avanserte varslingssystemer og fly, mens Norge har ATOMBØRSTEN :!: Dritbra. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 Mener du pule, mamma? Nei, det gjør jeg ikke, gutten min. Skjønner dere ikke noen ting? hun måtte veldig på dog og gjorde fra seg i skogen og måtte tørke seg med trusen! Sto opp for 1time sinde og hodet er faen meg ikke våken enda. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 Høres omtrent like bra ut som South Parks strategi angående vulkanutbrudd. "Duck and Cover, kids" Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 *Klippe plenen* brb Lenke til kommentar
svamp Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 (endret) Høres omtrent like bra ut som South Parks strategi angående vulkanutbrudd. "Duck and Cover, kids" --- Børsten ser omtrent slik ut, bare at den har blå bust: Advanced military equipment, føler meg proff med den i stridsvesten, ja EDIT: Ø.B., jeg tror deg ikke, har du lest innlegget mitt i dødt dyr-tråden? Endret 21. august 2005 av svamp Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 EDIT: Ø.B., jeg tror deg ikke, har du lest innlegget mitt i dødt dyr-tråden? Heheh ja har det. Rakk aldri å kommentere det, det rekker jeg ikke nå heller *Poff* Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 *Klippe plenen* brb Klipte plenen ista Må nok klippe litt til, var veldig langt gress :S Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 *Mumle* God morgen! *spise sitron is fra Lidl* Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 Noen som har linken til en flash film. Det er parodi av diverse artister/band, og husker jeg ikke helt feil er de folka som gikk til sak mot Napster. Sangen de synger er "we are the world". Nei dette er ikke support, så genial som den filmen er skal alle få se den! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 Sånn skal toast se ut.. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 Sånn skal toast se ut.. Ohohoho, SULTEN!!! *lage toast som er større og bedre enn Bundy sin* Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 Sånn skal toast se ut.. Ohohoho, SULTEN!!! *lage toast som er større og bedre enn Bundy sin* Prøver det samme, jeg Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 Og da er jeg hjemme igjen. Ble (u)heldigvis ikke noe fyllespamming i so4 i natt, da, hvertfall ikke fra min side. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 *Mumle* God morgen! *spise sitron is fra Lidl* Den er god! Nam nam Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 Og da er jeg hjemme igjen. Ble (u)heldigvis ikke noe fyllespamming i so4 i natt, da, hvertfall ikke fra min side. Kom du deg hem med trusa i behold? Lenke til kommentar
applemania Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 Siste gang jeg drar inn til sentrum på en lørdagskveld Du skal være glad for at du ikke satt med siste bane på linje to mot sentrum, du. Venninnen min hadde drukket litt for mye sprit, og fant ut at fanget på mannen som satt ved siden var et finfint sted å kaste opp. Heldigvis var han mannen for nerdete til å si ifra, han bare begynte å whine. Hun kastet opp på skoene, strømpebuksen og toppen. Da vi kom til byen, sendte jeg henne rett hjem. Jeg er glad fylla liker meg og omvendt jeg... Anette: Du skuffer meg. Tenk å ikke like kebab. Forresten er OZ en av de beste seriene jeg vet om, skulle ønske den gikk hver dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg