wewwen Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 broren min var på fest i natt.. 1/2 timer med bil hærfra. så kom han hjem i 11 tia, da hadde han gått hjem. ikke fått haik eller noe Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 broren min var på fest i natt.. 1/2 timer med bil hærfra. så kom han hjem i 11 tia, da hadde han gått hjem. ikke fått haik eller noe En kamerat av meg gikk hjem en dag. Hadde visst tatt 4 timer og en halvflaske Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 broren min var på fest i natt.. 1/2 timer med bil hærfra. så kom han hjem i 11 tia, da hadde han gått hjem. ikke fått haik eller noe En kamerat av meg gikk hjem en dag. Hadde visst tatt 4 timer og en halvflaske hihi.. har hørt en historie (vet ikke om den er sann eller ei) om en som var på russe fest. det var ganske tilig på året og det lå litt is/rim på veien, som russer gjør på russe fest. hadde han helt innpå en god del. og han bodde i en bygd ca en halv time unna. da han pluttselig fikk så utrolig lyst til og gå hjem. men bussene gikk ikke før kl 6 om morgen, fant han en sykkel, uten lys. og sykla hjem på svarteste natta Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Fullt mulig. Bruker som vanlig en time hjem, Men rekorden er vel 2. Merkeliich. jaja spise litt frokost vel. *poff* Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 broren min var på fest i natt.. 1/2 timer med bil hærfra. så kom han hjem i 11 tia, da hadde han gått hjem. ikke fått haik eller noe En kamerat av meg gikk hjem en dag. Hadde visst tatt 4 timer og en halvflaske hihi.. har hørt en historie (vet ikke om den er sann eller ei) om en som var på russe fest. det var ganske tilig på året og det lå litt is/rim på veien, som russer gjør på russe fest. hadde han helt innpå en god del. og han bodde i en bygd ca en halv time unna. da han pluttselig fikk så utrolig lyst til og gå hjem. men bussene gikk ikke før kl 6 om morgen, fant han en sykkel, uten lys. og sykla hjem på svarteste natta Jeg og tre andre kompiser stjal to sykler og syklet hjem drita fulle i mørket i fjor vinter. Gikk bra helt til vi måtte svinge inn til der vi alle bor Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Jeg og tre andre kompiser stjal to sykler og syklet hjem drita fulle i mørket i fjor vinter. Gikk bra helt til vi måtte svinge inn til der vi alle bor merkelig at ingen flere skader seg igrunn Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Litt promille er bare kjekt når man skal anvende kjøretøy. *knis* Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Trenger en dram i hvert bein Lenke til kommentar
TSP Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 broren min var på fest i natt.. 1/2 timer med bil hærfra. så kom han hjem i 11 tia, da hadde han gått hjem. ikke fått haik eller noe En kamerat av meg gikk hjem en dag. Hadde visst tatt 4 timer og en halvflaske hihi.. har hørt en historie (vet ikke om den er sann eller ei) om en som var på russe fest. det var ganske tilig på året og det lå litt is/rim på veien, som russer gjør på russe fest. hadde han helt innpå en god del. og han bodde i en bygd ca en halv time unna. da han pluttselig fikk så utrolig lyst til og gå hjem. men bussene gikk ikke før kl 6 om morgen, fant han en sykkel, uten lys. og sykla hjem på svarteste natta Du den historien har jeg hørt fra læreren min for lenge siden! Var hvertfall så å si helt lik . Hvor bor du a? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Det er nok fler enn 1-2 som har sykla hjem Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Nakenbading, gammel mann med golden retriever og fetisj tror jeg det var... Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 God morgen mine turtelduer. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 God dag, Blackslash Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) Du den historien har jeg hørt fra læreren min for lenge siden! Var hvertfall så å si helt lik . Hvor bor du a? Utrolig lagt fra deg, bor på gresa mellom rogaland og vestagder! Edit: faktisk gym læreren min som fortalte den til meg :!: Endret 21. august 2005 av mR_cRaZy Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Husker jeg og noen kamerater var på sykkeltur til spareland noen mil unna. Det var vel på den tiden jeg ikke hadde briller. Og da må da han ene skjønne at han ikke bare kan stoppe og drikke vann i nedoverbakke. Han hadde vel ca akkurat fått opp flaska når jeg kjørte inni han, legger da ikke merke til slikt jeg. Men det ble da et luftig svev, om ikke annet. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 et MONSTER! En mac? Kenneth, er du her nå? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Kenneth, er du her nå? Kanskje, la meg sjekke. *sjekke* Jepp, hva gjelder det? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Det gjelder om du har en bror eller en annen slektning som heter Dammyr som er troppsbefal på Madla? Husker ikke graden, men UB-korporal eller sersjant er det i alle fall Velkommen tilbake til Att-i-Radioen forresten. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Marius Dammyr tror jeg er der. Han er visst en form treningsinstruktør eller no. Er ihvertfall i militæret. Har du møtt han? Btw, han er fetter. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Ikke snakket med, men siden han er troppsbefal for troppen i etasjen under meg har vi hatt med han å gjøre. Bl.a. var jeg med og "reddet" ham da vi hadde førstehjelpscase, han hadde 2.grads-forbrenning på halsen (øvelse, selvsagt ). Mener han er UB-korporal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg