Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
broren min var på fest i natt.. 1/2 timer med bil hærfra. så kom han hjem i 11 tia, da hadde han gått hjem. ikke fått haik eller noe :p

En kamerat av meg gikk hjem en dag. Hadde visst tatt 4 timer og en halvflaske :D

hihi.. har hørt en historie (vet ikke om den er sann eller ei) om en som var på russe fest. det var ganske tilig på året og det lå litt is/rim på veien, som russer gjør på russe fest. hadde han helt innpå en god del. og han bodde i en bygd ca en halv time unna.

 

da han pluttselig fikk så utrolig lyst til og gå hjem. men bussene gikk ikke før kl 6 om morgen, fant han en sykkel, uten lys. og sykla hjem på svarteste natta :p

Lenke til kommentar
broren min var på fest i natt.. 1/2 timer med bil hærfra. så kom han hjem i 11 tia, da hadde han gått hjem. ikke fått haik eller noe :p

En kamerat av meg gikk hjem en dag. Hadde visst tatt 4 timer og en halvflaske :D

hihi.. har hørt en historie (vet ikke om den er sann eller ei) om en som var på russe fest. det var ganske tilig på året og det lå litt is/rim på veien, som russer gjør på russe fest. hadde han helt innpå en god del. og han bodde i en bygd ca en halv time unna.

 

da han pluttselig fikk så utrolig lyst til og gå hjem. men bussene gikk ikke før kl 6 om morgen, fant han en sykkel, uten lys. og sykla hjem på svarteste natta :p

Jeg og tre andre kompiser stjal to sykler og syklet hjem drita fulle i mørket i fjor vinter. Gikk bra helt til vi måtte svinge inn til der vi alle bor :p

Lenke til kommentar
broren min var på fest i natt.. 1/2 timer med bil hærfra. så kom han hjem i 11 tia, da hadde han gått hjem. ikke fått haik eller noe :p

En kamerat av meg gikk hjem en dag. Hadde visst tatt 4 timer og en halvflaske :D

hihi.. har hørt en historie (vet ikke om den er sann eller ei) om en som var på russe fest. det var ganske tilig på året og det lå litt is/rim på veien, som russer gjør på russe fest. hadde han helt innpå en god del. og han bodde i en bygd ca en halv time unna.

 

da han pluttselig fikk så utrolig lyst til og gå hjem. men bussene gikk ikke før kl 6 om morgen, fant han en sykkel, uten lys. og sykla hjem på svarteste natta :p

Du den historien har jeg hørt fra læreren min for lenge siden! Var hvertfall så å si helt lik :ohmy: .

 

Hvor bor du a?

Lenke til kommentar
Du den historien har jeg hørt fra læreren min for lenge siden! Var hvertfall så å si helt lik :ohmy: .

 

Hvor bor du a?

Utrolig lagt fra deg, bor på gresa mellom rogaland og vestagder!

 

Edit: faktisk gym læreren min som fortalte den til meg :!:

Endret av mR_cRaZy
Lenke til kommentar

Husker jeg og noen kamerater var på sykkeltur til spareland noen mil unna. Det var vel på den tiden jeg ikke hadde briller. Og da må da han ene skjønne at han ikke bare kan stoppe og drikke vann i nedoverbakke. Han hadde vel ca akkurat fått opp flaska når jeg kjørte inni han, legger da ikke merke til slikt jeg. Men det ble da et luftig svev, om ikke annet.

Lenke til kommentar

Ikke snakket med, men siden han er troppsbefal for troppen i etasjen under meg har vi hatt med han å gjøre. Bl.a. var jeg med og "reddet" ham da vi hadde førstehjelpscase, han hadde 2.grads-forbrenning på halsen (øvelse, selvsagt :D ). Mener han er UB-korporal.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...