Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ahh. Var så vakker tåke at eg måtte bare ut og ta bilder samtidig som vofsen fikk seg en bonus tur ut. :p

 

Fikk tatt noen tøffe bilder av spindelvev og noen snegler som var veldig aktive og såpass kjappe at eg var litt i seneste laget med å stille inn manuelle instillinger. :p

 

Orker ikke å koble på og laste over så eg tar det når eg står opp om noen timer. Var snakk om å dra på fisketur kl08 :S

 

Blir det noe av så får eg ikke sovet men eg legger meg nå anyways just in case de er treige med å stå opp og drar 1 time eller mer senere.

 

*god "natt"*

Lenke til kommentar

Spindelvev om morningen er bra motiv...

 

Jeg er på jobb så jeg føler jeg har skjellig grunn til å være våken, jeg kan dog ikke svare for alle andre...

 

Ingen kunder siste timen, så jeg har fiksa pcen på taxisentralen.. gutta hadde jo ikke innstallert chipsett og grafikk drivere, ikke rart det gikk sent :no: , men men, nå er firefox og allt installert, nå mangler den bare litt mer minne så går det jo an til å bruke den, XP med 256mb minne (delt med igp) er STOR :no:

 

vel vel.. *klappe seg selv på skulderen* må bare holde ut i 25 minutter til...

 

edit... 4 min igjen.. spenningen er til å ta og føle på her i lokalet... :p

 

edit2.. vel vel vel... jeg vil herved meddele at sommerferien/arbeidleir 05 offisielt er over.. ha en fin natt gutter.. i'm off to bed.. kommando seff... i senga altså..

 

(hvordan skriver man "offisielt" forresten??)

Lenke til kommentar

Hei folkens Im back!

 

@ Tonio: Tåpelig av deg at du ikke var så full (vet det bare var tull... ) at du la meg til på MSN igjen :hrm: .

 

@ Gruppechatmennesker: Hater som regel gruppechat, men angrer kanskje litt på at jeg gikk ut siden Ueland var der og hørte jeg :grin: . Hva plaga dere han med forresten?

 

Edit: En gang var det en smart mann som ba folk se i profil, når de ville ha MSN -adresser. men så kom det en enda smartere skikkelise, et MONSTER! Som spiste denne mannen som påsto han var smart levende. Monsteret sa: trykk heller på MSN -ikonet under innlegget til personen. Hvis det ikke er noe ikon der, er ikke adressen i profilen heller! :w00t: . Monsteret spytta ut den smarte personen som nå var blitt dum og gikk. Og landsbybeborene levde lykkelig :p (Denne historeien er ikke ment personlig... ;) )

Basert på et innlegg 4-6 sider (20 innleggsvisning) bakover tror jeg det var.

 

TSP

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Nei, jeg har ikke glemt en brus i frysen, drikker heller ikke brus og har aldri gjort det...

edit: Søstra mi fikk visst lurt i meg litt Cola, i barnehagen, men jeg likte det ikke og har ikke drukket det siden.

 

Les forresten historien i mitt forrige innlegg :cool:

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
@ Gruppechatmennesker: Hater som regel gruppechat, men angrer kanskje litt på at jeg gikk ut siden Ueland var der og hørte jeg :grin: . Hva plaga dere han med forresten?

De sluttet aldri å legge meg til, ble litt forbanna.

 

Edit:

Nei, jeg har ikke glemt en brus i frysen, drikker heller ikke brus og har aldri gjort det...

edit: Søstra mi fikk visst lurt i meg litt Cola, i barnehagen, men jeg likte det ikke og har ikke drukket det siden.

:blink: Endret av TomFu
Lenke til kommentar

ÅÅåååå! Er så typisk meg å ta feil av report -knappen og Quote!

 

De la ikke til meg igjen...

 

Det sto jo edit der.... Gadd ikke endre på det ovenfor også..

 

@ Stine: Fint det går bedre :) .

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...