PlatinumFlyer Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) For eksempel. Ellers kan nevnes at filmen "The Notebook" var kjempekoselig. Uno kan bare gå sin vei! Sier litt at 46 % har gitt den 10 poeng på IMDB. Dog, gav den ni selv. Endret 21. august 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 *gjeespe* Steike kor mye tåke det er ute. Vurderer å ta med meg stativ og kamera og ta noen fine shots men er så trøtt og giddeløs.. *gå ut i altanen og vurdere* Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Hvis jeg vekker noen når jeg tar isbiter (maskinen bråker godt..),er klokken seks et akseptabelt tidspunkt? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Det vil jeg si er akseptabelt, Joachim. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Joachim kom på at det går ann å åpne fryseren og ta ut isbiter uten å sette i gang dispenseren... Han var bare litt blond i sted... Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 blah, kjeder meg.. vert på jobb(taxi) i 18timer nå, bare to igjen.. Ble så rolig nå ingenting å gjøre siste arbeidsdag før jeg tar "ferie" (studerer på uib).. Har fått godt med tips i dag ... ... kjedeli... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Ahh. Var så vakker tåke at eg måtte bare ut og ta bilder samtidig som vofsen fikk seg en bonus tur ut. Fikk tatt noen tøffe bilder av spindelvev og noen snegler som var veldig aktive og såpass kjappe at eg var litt i seneste laget med å stille inn manuelle instillinger. Orker ikke å koble på og laste over så eg tar det når eg står opp om noen timer. Var snakk om å dra på fisketur kl08 :S Blir det noe av så får eg ikke sovet men eg legger meg nå anyways just in case de er treige med å stå opp og drar 1 time eller mer senere. *god "natt"* Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 God morgen. Hvorfor i pokker legger dere dere så sinnsvakt sent? Dere er syke. Jeg sto opp før SnowDOG_ la seg jo! Dumme mennesker! Nå skal jeg ut i den store verden (grøss), så ha det bra! Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Spindelvev om morningen er bra motiv... Jeg er på jobb så jeg føler jeg har skjellig grunn til å være våken, jeg kan dog ikke svare for alle andre... Ingen kunder siste timen, så jeg har fiksa pcen på taxisentralen.. gutta hadde jo ikke innstallert chipsett og grafikk drivere, ikke rart det gikk sent , men men, nå er firefox og allt installert, nå mangler den bare litt mer minne så går det jo an til å bruke den, XP med 256mb minne (delt med igp) er STOR vel vel.. *klappe seg selv på skulderen* må bare holde ut i 25 minutter til... edit... 4 min igjen.. spenningen er til å ta og føle på her i lokalet... edit2.. vel vel vel... jeg vil herved meddele at sommerferien/arbeidleir 05 offisielt er over.. ha en fin natt gutter.. i'm off to bed.. kommando seff... i senga altså.. (hvordan skriver man "offisielt" forresten??) Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Stikker på Esso og kjøper røyk. *vinke med begge hender* Lenke til kommentar
TSP Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) Hei folkens Im back! @ Tonio: Tåpelig av deg at du ikke var så full (vet det bare var tull... ) at du la meg til på MSN igjen . @ Gruppechatmennesker: Hater som regel gruppechat, men angrer kanskje litt på at jeg gikk ut siden Ueland var der og hørte jeg . Hva plaga dere han med forresten? Edit: En gang var det en smart mann som ba folk se i profil, når de ville ha MSN -adresser. men så kom det en enda smartere skikkelise, et MONSTER! Som spiste denne mannen som påsto han var smart levende. Monsteret sa: trykk heller på MSN -ikonet under innlegget til personen. Hvis det ikke er noe ikon der, er ikke adressen i profilen heller! . Monsteret spytta ut den smarte personen som nå var blitt dum og gikk. Og landsbybeborene levde lykkelig (Denne historeien er ikke ment personlig... ) Basert på et innlegg 4-6 sider (20 innleggsvisning) bakover tror jeg det var. TSP Endret 21. august 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Noen som har glemt brus i frysen? Spennende sak. Egentlig ikke da, men.. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) Nei, jeg har ikke glemt en brus i frysen, drikker heller ikke brus og har aldri gjort det... edit: Søstra mi fikk visst lurt i meg litt Cola, i barnehagen, men jeg likte det ikke og har ikke drukket det siden. Les forresten historien i mitt forrige innlegg Endret 21. august 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) @ Gruppechatmennesker: Hater som regel gruppechat, men angrer kanskje litt på at jeg gikk ut siden Ueland var der og hørte jeg . Hva plaga dere han med forresten? De sluttet aldri å legge meg til, ble litt forbanna. Edit: Nei, jeg har ikke glemt en brus i frysen, drikker heller ikke brus og har aldri gjort det... edit: Søstra mi fikk visst lurt i meg litt Cola, i barnehagen, men jeg likte det ikke og har ikke drukket det siden. Endret 21. august 2005 av TomFu Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Oppe og går. Bedre med forkjølelsen i dag. Det er bra, wuhu... Lenke til kommentar
TSP Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) ÅÅåååå! Er så typisk meg å ta feil av report -knappen og Quote! De la ikke til meg igjen... Det sto jo edit der.... Gadd ikke endre på det ovenfor også.. @ Stine: Fint det går bedre . Endret 21. august 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Mårnings folkens! Sikkert noen der ute som har savnet meg ^^ Sitter nå hos slekt, og skal hjem idag/kveld. Skal bli godt å komme hjem! lTil helga håpar jeg at jeg får sett mi Anette! Skjedd for noe i SO4 i det siste? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) Nei skjer ikke så mye her, men akkurat ferdig med en låt nå Ferdig mastered oxo skal la kjentfolk få høre på den før jeg legger den ut. Endret 21. august 2005 av rakib Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Vræl, jeg er trøtt. Et under at jeg overlevde turen på On The Run. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Stille her ja, mange som er trøtte idag tydeligvis... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg