Anette_ Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 -Hva skjer her'a? Det som skjer er at kebab suger go at ingen under noen omstendigheter burde spise det! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 -Hva skjer her'a? Det som skjer er at kebab suger go at ingen under noen omstendigheter burde spise det! Der tar du feil. Kebab er GODT! sikkert bare fylla som har skylda igjen hehe Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 "The weekly kebab-discussion. Here at SO4, every Saturday night!" En sjeldent problem, men for en gang skyld savner jeg en jente. Av alle ting Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 savner hun oslo dama på forumet jeg:p Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 Hvem er Oslo dama? Dere tar helt fiel, kebab er ekkelt. Følte meg helt bra til jeg begynte å putte i meg kebab Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 Hvem er Oslo dama? Dere tar helt fiel, kebab er ekkelt. Følte meg helt bra til jeg begynte å putte i meg kebab Kanskje du valgte feil sted å kjøpe kebab da ? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 Spiste kebab i dag jeg... Oslodama=Ananas? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 Hvem er Oslo dama? Dere tar helt fiel, kebab er ekkelt. Følte meg helt bra til jeg begynte å putte i meg kebab Kanskje du valgte feil sted å kjøpe kebab da ? Neida, sydneys er nok et av de beste stedene Og kebaben er ferdig innen du får sagt hva slags brus du skal ha. Kryr av folk som jobber der, men utrolig praktisk hvis man har dårlg tid. Og liten kebab koster 40 kr. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 (endret) Æsj! alt dette kebab-snakket har gjordt meg sulten! Og det er ikke en kebab-kiosk i flere kilometers avstand... Får gå ned å prøve å raide kjøleskapet for rester etter grillinga i ettermiddag da... EDIT: pils og rettskriving går dårlig sammen Endret 21. august 2005 av L4r5 Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 Uff jeg har en kamerat som spiser kaker hele tida! Jeg prøver å være sunn da. Drit altså.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 Gg fylla. Jan-Erik fortjener bank btw. Avataren hans er under enhver kritikk! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 Uff jeg har en kamerat som spiser kaker hele tida! Jeg prøver å være sunn da. Drit altså.. Det er helg! Eg passer på det eg spiser men i helgene er det lov! Man må jo leve! Anette: hoho! Kebab hater! Lenke til kommentar
Blax Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 ohohihihi.. full må ein væra! skål i natten guttar og jentar!1 Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 God natt, Now playing(and will be played, for the 12 coming hours): Dimmu borgir - Puritania Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 hvorfor fikk jeg lyst på oska kebab? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 Oska? Kebab er hundemat. Eller, jeg ville ikke gitt en hund det en gang. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 Oska? Kebab er hundemat. Eller, jeg ville ikke gitt en hund det en gang. Sier vel det meste om deg. Godnatt Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 Hmm. Gikk fra å høre på Mumitrollet til Keiseren med Harvest... Mumitrollet = beregnet på 3 åringer.... Keiseren = Skumleste jeg hørt på lenge... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 Oska? Kebab er hundemat. Eller, jeg ville ikke gitt en hund det en gang. Sier vel det meste om deg. Godnatt Det hunden vi hadde i tre måneder en gang kunne kanskje fått den, den var så stor og ekkel. Men hvis jeg skulle hatt en liten kosehund så skulle den da få skikkelig mat. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 "Uff, intet mat er godt nok for den snasne peruianske bittelillusen min. Jeg får vel bestille litt grisører som er solstekt i de sveitsiske alper." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg