Even. Skrevet 20. august 2005 Rapporter Del Skrevet 20. august 2005 Legger meg nå jeg...sover til 13:45 i morgen...så er det F1 Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. august 2005 Rapporter Del Skrevet 20. august 2005 Var ikke her i går... For å si det sånn, det var ikke jeg heller, da jeg så hvordan den holdt på... Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 Hvor mye koster det for champanje (husker ikke hvordan det skrives, har fått litt for mye av andre ting ) søsteren min fyller 18 i dag. og har dem åpent i morgen? polet altså? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 Ahh, ferdig med å skrive worklogg nå! Link om noen gidder å lese sånt : http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=459927 Lenke til kommentar
jebus2 Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 Hvor mye koster det for champanje (husker ikke hvordan det skrives, har fått litt for mye av andre ting )søsteren min fyller 18 i dag. og har dem åpent i morgen? polet altså? I morgen? (Mandag) Eller mener du.. Den kommende dagen? Deeet er jeg ikke sikker på. Lenke til kommentar
pogcj Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 Gårsdagen er ikke noe mål liksom... Joo.. La oss spamme SO4 Var ikke her i går... Men hva skal vi snakke om da?Noen som ser på The voice?Den er jo gammel da... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 oz på tv... god natt folk Lenke til kommentar
pogcj Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 Ahh, ferdig med å skrive worklogg nå! Link om noen gidder å lese sånt : http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=459927 Kanskje senere i dag...Hvis jeg har tid Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 MÅ HA!! http://www.motorborsen.no/ab2/search.wa?_c...amsTypeOffset=0 For faen!! Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 Hvor mye koster det for champanje (husker ikke hvordan det skrives, har fått litt for mye av andre ting )søsteren min fyller 18 i dag. og har dem åpent i morgen? polet altså? I morgen? (Mandag) Eller mener du.. Den kommende dagen? Deeet er jeg ikke sikker på. mente søndag. Lenke til kommentar
pogcj Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 Hvor mye koster det for champanje (husker ikke hvordan det skrives, har fått litt for mye av andre ting )søsteren min fyller 18 i dag. og har dem åpent i morgen? polet altså? I morgen? (Mandag) Eller mener du.. Den kommende dagen? Deeet er jeg ikke sikker på. mente søndag. Mandag...Den grusomme tanken...Skolestart Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 (endret) ahh jeg har fri på mandag.. og torsdag .. nattings y'all.. ---===> purepwnage.com <===--- i pwn noobs liek hard rite n my roomate has dis camera rite so hes all liek 'we can make a show lol' n im liek dats teh pwnage n stuf n hes liek i no lol so im liek ok film me noob n hes liek ok so we did lololol thne we lukd at it rite n were liek 'omfg stfu dats pure pwnage lol' so we made dis site n stuf rite n now were gonna b famose!!!! -teh_pwnerer Endret 21. august 2005 av 2mass Lenke til kommentar
pogcj Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 ahh jeg har fri på mandag.. og torsdag .. Heldig du...Men nå skal jeg legge meg er trøtt som bare det...Natta! Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 Ikke åpent på søndag Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 Ikke åpent på søndag men takk for du svarte noen som vet hvor mye chapane koster? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 (endret) ahhaahhahaha, skal ta medisin nå, så jeg trykker "start -> Programs" og ser etter programmet "insulin" (som naturlig nok ikke eksisterer) *se film eller simpsons* <SUPPORT!!!> Noen med forslag til amerikansk actionfilm aka. The Rock? </SUPPORT!!!> Endret 21. august 2005 av clvn Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 ahhaahhahaha, skal ta medisin nå, så jeg trykker "start -> Programs" og ser etter programmet "insulin" (som naturlig nok ikke eksisterer) Hvorfor tror jeg ikke på det? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 ahhaahhahaha, skal ta medisin nå, så jeg trykker "start -> Programs" og ser etter programmet "insulin" (som naturlig nok ikke eksisterer) *se film eller simpsons* <SUPPORT!!!> Noen med forslag til amerikansk actionfilm aka. The Rock? </SUPPORT!!!> Alt regissert av Michael Bay eller produsert av Jerry Bruckheimer. Eventuelt John Woo sine filmer. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 Anette: Cool. Da får du hilse han fra meg. Fant han ikke Men var på fest med XX-en hans, evt XXX-en hans. Så turte ikke forslå at noen skulle ringe han og høre om han kjørte. Tok siste bussen inn til byen, men da var vi jo ikke der før kvart på tolv. Og da var det halvannen time til bussen gikk hjem Bare for å si det helt klart: Jeg HATER kabab og nattbuss på svelvikveien! Er så sinnsykt kvalm nå at det er helt ille, dårlig kombinasjon!! Kastet forresten fra meg 200 kr fa jeg skulle kjøpe kebab. Det var jo også en genistrek, men overlever Er nok bare meningen at ejg IKKE skal spise slikt.- Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 Vanligvis har jeg masse nyttig å si, men nå har jeg ingenting... -Hva skjer her'a? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg