Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor mye koster det for champanje (husker ikke hvordan det skrives, har fått litt for mye av andre ting :p )

søsteren min fyller 18 i dag. og har dem åpent i morgen? polet altså?

I morgen? (Mandag)

 

Eller mener du.. Den kommende dagen? :yes:

 

Deeet er jeg ikke sikker på.

mente søndag.

Mandag...Den grusomme tanken...Skolestart :(

Lenke til kommentar

ahh jeg har fri på mandag.. og torsdag ..

 

:D

 

nattings y'all..

 

---===> purepwnage.com <===---

 

i pwn noobs liek hard rite n my roomate has dis camera rite so hes all liek 'we can make a show lol' n im liek dats teh pwnage n stuf n hes liek i no lol so im liek ok film me noob n hes liek ok so we did lololol

 

thne we lukd at it rite n were liek 'omfg stfu dats pure pwnage lol' so we made dis site n stuf rite n now were gonna b famose!!!!

-teh_pwnerer

Endret av 2mass
Lenke til kommentar

ahhaahhahaha, skal ta medisin nå, så jeg trykker "start -> Programs" og ser etter programmet "insulin" (som naturlig nok ikke eksisterer) :p

 

*se film eller simpsons*

 

<SUPPORT!!!>

Noen med forslag til amerikansk actionfilm aka. The Rock?

</SUPPORT!!!>

Endret av clvn
Lenke til kommentar
ahhaahhahaha, skal ta medisin nå, så jeg trykker "start -> Programs" og ser etter programmet "insulin" (som naturlig nok ikke eksisterer) :p

 

*se film eller simpsons*

 

<SUPPORT!!!>

Noen med forslag til amerikansk actionfilm aka. The Rock?

</SUPPORT!!!>

Alt regissert av Michael Bay eller produsert av Jerry Bruckheimer. Eventuelt John Woo sine filmer.

Lenke til kommentar

Anette: Cool. Da får du hilse han fra meg.

 

Fant han ikke :( Men var på fest med XX-en hans, evt XXX-en hans.

 

Så turte ikke forslå at noen skulle ringe han og høre om han kjørte.

Tok siste bussen inn til byen, men da var vi jo ikke der før kvart på tolv. Og da var det halvannen time til bussen gikk hjem :p

 

Bare for å si det helt klart: Jeg HATER kabab og nattbuss på svelvikveien! Er så sinnsykt kvalm nå at det er helt ille, dårlig kombinasjon!!

 

Kastet forresten fra meg 200 kr fa jeg skulle kjøpe kebab. Det var jo også en genistrek, men overlever :) Er nok bare meningen at ejg IKKE skal spise slikt.-

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...