Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor mange er det med i msnchatten?

 

-----

 

Sitter her og lurer på om jeg skal poste det bildet jeg tok i stad i RPP når jeg skulle ut og male i sola.. Så jeg går i bar overkropp, og har fobi mot bilder.. 2 dårlige ting på en gang... UUEE!

 

edit: Kanskje greit å få med RPP i den setningen

Endret av clvn
Lenke til kommentar
Da skal jeg se på sin city! Hvis noen fra forumet skal på den på saga eller felix i kveld, skriv "fra forum.hw.no" i panna! :green:

Da må vel du også gjøre det ? :wee:

Nei, jeg fikk ikke tid, måtte springe for å rekke et tog.

Filmen var FANTASTISK! Den skal sees flere ganger. Makan til genial film!

 

T-baneturen hjemover var ganske underholdende. Kom en gammal vålerenga-fan inn, satt seg oppå (!) en av de andre passasjerene og begynte å synge/rope/skråle/bæjle/whatever diverse vålerenga-sanger. Han var ikke helt edru. Når han skulle reise seg opp datt han rett og slett ned i setet igjen, og han klarte ikke snakke forståelig. Når vi gikk av på endestasjonen satt han fortsatt der og mumlet noe om at "jeg liker tog, orker ikke å gå av enda".

Siste gang jeg drar inn til sentrum på en lørdagskveld :p

Lenke til kommentar
Hihi, må bare poste et lite bilde av hvor masse brus som var gått med på et LAN jeg hadde for et par uker siden :p

 

Det skal nevnes av vi var 5 stykker..

 

Natta alle dro hjem fikk jeg alt over meg når jeg sov.. Trodde jeg skulle dø av hjerteattack...  :whistle:

Haha :!:

 

EDIT: Legg merke til hvor lite brus jeg klarte å pimpe: sprite-flaaskene var mine :p

Endret av danielsn
Lenke til kommentar
Hihi, må bare poste et lite bilde av hvor masse brus som var gått med på et LAN jeg hadde for et par uker siden :p

 

Det skal nevnes av vi var 5 stykker..

 

Natta alle dro hjem fikk jeg alt over meg når jeg sov.. Trodde jeg skulle dø av hjerteattack... :whistle:

oioi :ohmy:

 

begynner det no bra på tv'n no da?hvis ikke går jeg å legger meg...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...