PlatinumFlyer Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Dårlig forsøk av Tonio... Neste år kan Marius spille i British Open! Eid. Lars Petter Brovold har spilt i British Open allerede. Brovold er ikke 17... Og ikke fra Bærum. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Dårlig forsøk av Tonio... Neste år kan Marius spille i British Open! Eid. Lars Petter Brovold har spilt i British Open allerede. Brovold er ikke 17... Og ikke fra Bærum. Han er fortsatt ung. Og at han ikke er fra Bærum er vel bare positivt, det er jo tross alt et møkkasted. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 HoMSE NUDGERE Nudge sucks, derfor har jeg deaktivert det Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 HoMSE NUDGERE Nudge sucks, derfor har jeg deaktivert det jeg gjorde og det, så klikka msn så jeg bare gikk liksom. genialt ikke sant? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Han er fortsatt ung. Og at han ikke er fra Bærum er vel bare positivt, det er jo tross alt et møkkasted. Og du er en møkkamann. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Dårlig forsøk av Tonio... Neste år kan Marius spille i British Open! Eid. Lars Petter Brovold har spilt i British Open allerede. Brovold er ikke 17... Og ikke fra Bærum. Han er fortsatt ung. Og at han ikke er fra Bærum er vel bare positivt, det er jo tross alt et møkkasted. Er ikke Brovold 25? Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 (endret) Jepp. Han er fra min hjemby, derfor er han ekstra soet Endret 20. august 2005 av Lungemannen Lenke til kommentar
j-- Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 (endret) Hvor mange er det med i msnchatten? ----- Sitter her og lurer på om jeg skal poste det bildet jeg tok i stad i RPP når jeg skulle ut og male i sola.. Så jeg går i bar overkropp, og har fobi mot bilder.. 2 dårlige ting på en gang... UUEE! edit: Kanskje greit å få med RPP i den setningen Endret 20. august 2005 av clvn Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Dårlig forsøk av Tonio... Neste år kan Marius spille i British Open! Det er meg om noen få år. ...Med 19,2 i HCP? I don't think so. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Da skal jeg se på sin city! Hvis noen fra forumet skal på den på saga eller felix i kveld, skriv "fra forum.hw.no" i panna! Da må vel du også gjøre det ? Nei, jeg fikk ikke tid, måtte springe for å rekke et tog. Filmen var FANTASTISK! Den skal sees flere ganger. Makan til genial film! T-baneturen hjemover var ganske underholdende. Kom en gammal vålerenga-fan inn, satt seg oppå (!) en av de andre passasjerene og begynte å synge/rope/skråle/bæjle/whatever diverse vålerenga-sanger. Han var ikke helt edru. Når han skulle reise seg opp datt han rett og slett ned i setet igjen, og han klarte ikke snakke forståelig. Når vi gikk av på endestasjonen satt han fortsatt der og mumlet noe om at "jeg liker tog, orker ikke å gå av enda". Siste gang jeg drar inn til sentrum på en lørdagskveld Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Er det fortsatt massesamtale eller? Legg meg til i såfall. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Hihi, må bare poste et lite bilde av hvor masse brus som var gått med på et LAN jeg hadde for et par uker siden Det skal nevnes av vi var 5 stykker.. Natta alle dro hjem fikk jeg alt over meg når jeg sov.. Trodde jeg skulle dø av hjerteattack... Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 (endret) Hihi, må bare poste et lite bilde av hvor masse brus som var gått med på et LAN jeg hadde for et par uker siden Det skal nevnes av vi var 5 stykker.. Natta alle dro hjem fikk jeg alt over meg når jeg sov.. Trodde jeg skulle dø av hjerteattack... Haha :!: EDIT: Legg merke til hvor lite brus jeg klarte å pimpe: sprite-flaaskene var mine Endret 20. august 2005 av danielsn Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Hihi, må bare poste et lite bilde av hvor masse brus som var gått med på et LAN jeg hadde for et par uker siden Det skal nevnes av vi var 5 stykker.. Natta alle dro hjem fikk jeg alt over meg når jeg sov.. Trodde jeg skulle dø av hjerteattack... OMG! Dere er syke! Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Før tårnet var helt ferdig: Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Før tårnet var helt ferdig: Å hjelp! Seriøst, det er lite liv her nå. *se på klokka* Jeg skal opp relativt tidlig i morgen, må legge meg. Natta! Lenke til kommentar
pogcj Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Hihi, må bare poste et lite bilde av hvor masse brus som var gått med på et LAN jeg hadde for et par uker siden Det skal nevnes av vi var 5 stykker.. Natta alle dro hjem fikk jeg alt over meg når jeg sov.. Trodde jeg skulle dø av hjerteattack... oioi begynner det no bra på tv'n no da?hvis ikke går jeg å legger meg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg