Fredrik Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Duh! Hun som fikk halve hw.no på kontaktlisten sin her tidligere. Som digget Norge eller noe. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Åh, hun lille jenten, hva het hun igjen, Isabél? Isabelle. Høy... det heter niesen min også! Hun er.....5år tror eg. We have so much in common! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Duh! Hun som fikk halve hw.no på kontaktlisten sin her tidligere. Som digget Norge eller noe. Tøft, men hu la ikke meg til :!: Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Duh! Hun som fikk halve hw.no på kontaktlisten sin her tidligere. Som digget Norge eller noe. Liek, gi link. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Duh! Hun som fikk halve hw.no på kontaktlisten sin her tidligere. Som digget Norge eller noe. Tøft, men hu la ikke meg til :!: jaja, de som har adressen, ikke legg den ut, hun får vel enda et slette raid Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 (endret) We have so much in common! Mmmmmm, la oss ha vill og lidenskapelig sex! Carsten, leeeeeeeeeenge siden. Jeg har ikke link. Endret 20. august 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Snakker med ei fra Frankrike elns. hu syns ordet Agurk var hysterisk morsomt Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 jeg har den legg den ut, er jo synd i hu viss hu må slette mangen men det e fun Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 jeg har den legg den ut, er jo synd i hu viss hu må slette mangen men det e fun Hun ba meg ikke gjøre det igjen. sorry.. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 (endret) jeg har den legg den ut, er jo synd i hu viss hu må slette mangen men det e fun Hun ba meg ikke gjøre det igjen. sorry.. Ja, Bundy har jo for vane å holde ting skjult for seg selv. Respekt fyren, folkens. Ikke tving ham. Endret 20. august 2005 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 jeg har den legg den ut, er jo synd i hu viss hu må slette mangen men det e fun Hun ba meg ikke gjøre det igjen. sorry.. Ja, Bundy har jo for vane å holde ting skjult for seg selv. Respekt fyren, folkens. Ikke tving ham. hehe, er noe annet når jeg lover og ikke si noe Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 jeg har den legg den ut, er jo synd i hu viss hu må slette mangen men det e fun Hun ba meg ikke gjøre det igjen. sorry.. Ja, Bundy har jo for vane å holde ting skjult for seg selv. Respekt fyren, folkens. Ikke tving ham. hehe, er noe annet når jeg lover og ikke si noe For faen legg den ut å si at det ikke var du, hu er sikkert så dum at hu ikke sjønner noe Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Jeg var en av de få som ikke la hu til når du la ut adressen Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Jeg var en av de få som ikke la hu til når du la ut adressen næ! du er tøff, siden du ikke gjorde det!! Jeg må bare finne et bilde av deg å henge det opp på veggen fordi du er SÅÅ rå Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Jeg var en av de få som ikke la hu til når du la ut adressen næ! du er tøff, siden du ikke gjorde det!! Jeg må bare finne et bilde av deg å henge det opp på veggen fordi du er SÅÅ rå KAN MAN IKKE DIGGE DEN FYREN? Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 jeg kan legge ut adressen for ei brus Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 jeg kan legge ut adressen for ei brus Greit hvor bor du? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Off the record: Hadde 1,6 MB med spyware på maskinen. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Off the record: Hadde 1,6 MB med spyware på maskinen. nice, jeg vet ikke hvor mye jeg hadde, så jeg må nok bøye meg i støvet for deg siden du visste hvor mye du hadde *bøye seg* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg