Arne_F Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Kjetil tar spyware søk og har funnet 73 critical objects Rune tok spywaresøk for noen dager siden på stasjon C. Han har ingen firewall, og derfor fant han hele 193 critical objects. Dagen etterpå tok Rune enda et søk, og da fikk han 13 critical objects. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Kjetil tar spyware søk og har funnet 73 critical objects Rune tok spywaresøk for noen dager siden på stasjon C. Han har ingen firewall, og derfor fant han hele 193 critical objects. Dagen etterpå tok Rune enda et søk, og da fikk han 13 critical objects. Bruker ikke firewall jeg heller... er noe dritt, blokkerer alt! men skal begynne å bruke det.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Duh, noobs... *sjekke når jeg kommer hjem* Ingen antivirus på noen måneder, eneste firewall er den som er integrert i Wintendo, pluss NAT i router. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 (endret) Magnus ble påvirket av forum.hw.no til og ta et spyware søk, så fant magnus ut at han ikke hadde adaware! Nå instalerer magnus Adaware EDIT: Magnus går og tar en dusj imens PC'en leter etter slemme filer. Endret 20. august 2005 av MagE Lenke til kommentar
norco89 Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 jaja...har aldrig vert med på dette før....så det er vel bare en ting å gjøre Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Carsten koser på Kjetil. Carsten liker Kjetil. Carsten vil massere lårene til Kjetil. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Stefan refererer til seg selv i tredje person fordi Stefan er så forbanna kul. Han er en sexmaskin uten like, og dette vet Eline/fredrik/Tonio/el-asso godt. Jeg er sliten, jobb suger. Hvem vil være med ut og leke? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Carsten koser på Kjetil. Carsten liker Kjetil. Carsten vil massere lårene til Kjetil. Hvorfor? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Carsten koser på Kjetil. Carsten liker Kjetil. Carsten vil massere lårene til Kjetil. Hvorfor? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Stefan refererer til seg selv i tredje person fordi Stefan er så forbanna kul. Han er en sexmaskin uten like, og dette vet Eline/fredrik/Tonio/el-asso godt. Jeg er sliten, jobb suger. Hvem vil være med ut og leke? Rune vil gjerne være med å leke. Rune vil så gjerne leke med de kule, og derfor refererer Rune til seg selv i tredje person også! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Carsten koser på Kjetil. Carsten liker Kjetil. Carsten vil massere lårene til Kjetil. Hvorfor? Aha, det er fordi jeg bare er en gud så rå er jeg, ingen over eller ingen ved siden av meg! alle digger meg Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 im liek. wtf pappa er dust. han maser på alt. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Carsten koser på Kjetil. Carsten liker Kjetil. Carsten vil massere lårene til Kjetil. Hvorfor? Aha, det er fordi jeg bare er en gud så rå er jeg, ingen over eller ingen ved siden av meg! alle digger meg *fnise* Tro det du. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Overklokking er jo dritmoro! En hobby alle burde ha. Tonio er på fest og dermed er det lite liv her eller? Bare 8 folk! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 (endret) Teddy, pappa har hatt overklokket laptop (fortalte vel i går, men synes det er så utrolig ). Den hadde visst smeltet da, og pappa visste bare at det var noen som hadde "mekket på den så den skulle fungere bedre enn hva den burde". Endret 20. august 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Overklokking er jo dritmoro! En hobby alle burde ha. Overklokking er en dyr "hobby", hvis man ikke er forsiktig nok. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Carsten koser på Kjetil. Carsten liker Kjetil. Carsten vil massere lårene til Kjetil. Hvorfor? Aha, det er fordi jeg bare er en gud så rå er jeg, ingen over eller ingen ved siden av meg! alle digger meg Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Overklokking er jo dritmoro! En hobby alle burde ha. Tonio er på fest og dermed er det lite liv her eller? Bare 8 folk! Overklokking er dritmorro ja! min 2.0Ghz Northwood er nå en nesten 100% stabil 2.91 ghz prossesor Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Noen som husker hun polske jenta? Hun er online Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Noen som husker hun polske jenta?Hun er online Hvilken polsk jente? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg