Chasseur Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 LordZyfex: Det der var vel heller nymål, eller boknorsk. Blanding, i alle fall Lurer på hvordan lærere borte på østlandet retter nynorsk, jeg. Får dere feil for å f.eks. skrive håp i steden for von, hugleik i steden for kjærleik, og om dere har e-endelse på ord som vere, eige, osv? Konservativt nynorsk med gamle ord er nemlig dårlige greier.. Syns jeg. Er vel ingen som sier "eg vart vonbroten", "Eg har hug i deg" osv... Hehe, var det så dårlig asså? Jaja, da ble det 3-er på eksamen til meg ja... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) Litt lite tid. Endret 25. mai 2005 av Putekos Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Hihi, Ananas. Jeg var på tivoli med en kompis for noen dager siden, og han skal alltid være overmacho. Jeg utfordret ham til å ta det som kanskje kan kalles "verstingen" her, som slettes ikke er så veldig gærn. Kort fortalt er det en stor ring med seter som snurrer rundt i lufta mens hele ringen svinges frem og tilbake, så den nesten står opp-ned til tider. Det satt flere barn jeg anslår var mellom 8 - 12 år gamle der, men det eneste jeg noensinne hørte mens jeg tok karusellen var kompisen min på sytten år ved siden av meg som hylte "FOR FAEN DEN LØSNER SIKKERT!", "HERREGUD JEG GLIR UT" og "ÆÆÆÆÆÆÆÆÆHHHHHHHHÅÅÅÅÅÅÅØØØØØØØØØØØØ". Han fikk ganske mange søte blikk fra småungene gjennom dagen Lenke til kommentar
svamp Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) Hehe, var det så dårlig asså?Jaja, da ble det 3-er på eksamen til meg ja... Forbudt, kommer, sjangsane, de, dårlegere, samme. Det var feilene jeg så. Sikkert ikke så veldig galt. Som sagt vet jeg ingenting om vurdering Edit: Dum formulering i forhold til fakta.. Endret 22. mai 2005 av svamp Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Nå skal det sies at jeg ikke slo opp et eneste ord nå heller, mot nesten hvert eneste ord på eksamen teksten! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Asjabasja. Da var jeg veldig trøtt. Enda som jeg sov inatt. Huff, ja. Sånn kan det gå. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Alle språk stammer alt i alt fra ett eneste språk. Både nynorsk og bokmål stammer fra germansk. Alle språk stammer fra ett eneste språk? Hva har du røykt? Sorry mister, u r teh wr0ng. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Ah, okei, kanskje ikke alt språk. Men alle har vel sett språktreet? :] Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 De fleste forskere mener jo at alle mennesker kommer fra ett sted, (Sør-Afrika, tror jeg) så hvorfor kan ikke alle språk stamme fra ett språk? Lenke til kommentar
phax Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 fordi mennesket var spredd utover kloden før de begynte og utvikle språk? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Spørsmålet er jo om de første menneskene snakket, eller om de kommuniserte gjennom kroppsspråk. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Fordi de: a. ikke ligner b. ikke har noen likhetstrekk c. se a og b Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Fordi menneskene ikke hadde noe språk i Sør-Afrika, I guess. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Var det fett på Tusenfryd Thea? Hadde du sex i Thunder Coaster, som du sa på msn? Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) Gud, Min bror har fødselsdag, og nå løper det 10 små hyperaktive drittunger rundt her med sukkersjokk og skravlekrampe i kjeften.. Nå hae de akkurat begynt å løpe etter hverandre og sloss med balonger.. Endret 22. mai 2005 av ace_ventuora Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 ace_ventuora, jeg vet hvordan det er. Føler med deg. HATER vennene til lillebroren min... Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Still dem opp på rekke og gi dem buksevann med hageslangen. Det bør lære lømlene elementær disiplin. Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) Takk. Nå fant de ut at det går ann å slå med puter også.. /me = offer Loeve: Hvis de går ut, skal jeg teste ut teorien din *går å låser meg inne på rommet med musikken på full guffe* Kommer ut igjen når en eller annen snartenkt mann har funnet fram hagla og gjort slutt på hele bunten.. Endret 22. mai 2005 av ace_ventuora Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg