Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Kom akkurat på noe jeg hørte angående kreftfare ved bruk av mye sånn aspartam, at man ikke bør drikke mer enn tre liter lightbrus per dag. Jeg har bare fnyst; Tre liter er jo temmelig mye har jeg tenkt, og ikke tenkt mer over det...

 

Imidlertid ligger mitt forbruk av Pepsi Max i OVERKANT av tre liter hver dag... Er det beviselig farlig?  :ohmy:

Altså, uansett om det er beviselig farlig eller ikke, hvem som helst skjønner at 3 liter brus om dagen ikke akkurat er sundt...

om man ser bort i fra "kreftfaren", så er det vel like sundt som vann?

 

----

 

@Herr Brun: Om man ville gjøre litt andre ting på pcen enn å følge med der så ble det vanskelig...

Endret av clvn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Overlegen på rikshospitalet sier at du må opp i fire liter dagen for at det skal bli farlig. *Puste lettet ut*

@JoachimR: Flott! Da holder jeg meg på max 3L.. er det sånn med deg at hvis du ikke får brus en dag så får man småabstinenser... Jeg har det nesten sånn :/

 

Samme med godteri :p

Lenke til kommentar
For de som fortsatt ikke har skjønt det; Light brus er langt farligere enn vanlig brus. Aspartam er rett og slett noe drit.

Lightbrus gir ikke tannråte - en viktig ting. Når det heller ikke er kalorier i det så er det bedre, kanskje ikke sunt, men bedre enn vanlig brus

 

Jeg har skrubbet fire kilo blåskjell... De var fulle av tang og annen skitt...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...