Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skulle egentlig på fest idag, men så viste det seg at jeg skulle være alene hjemme, noe som jeg SJELDENT er. Så da kommer kjæresten på besøk :innocent:

Bare kos det? :p

*misunne ammaZ* :p

Ikke gjør noe jeg ville gjort da.

Spretta kjæresten opp etter du hadde hatt sex-akten?

Din syke, syke, mann! :p

 

EDIT: Glemte smilie.

Endret av Rune_F
Lenke til kommentar
Skulle egentlig på fest idag, men så viste det seg at jeg skulle være alene hjemme, noe som jeg SJELDENT er. Så da kommer kjæresten på besøk :innocent:

Bare kos det? :p

*misunne ammaZ* :p

Ikke gjør noe jeg ville gjort da.

Spretta kjæresten opp etter du hadde hatt sex-akten?

Din syke, syke, mann! :p

 

EDIT: Glemte smilie.

sa du han va syk?

syntes det hørtes romatisk ut jeg :love:

Lenke til kommentar

Kom akkurat på noe jeg hørte angående kreftfare ved bruk av mye sånn aspartam, at man ikke bør drikke mer enn tre liter lightbrus per dag. Jeg har bare fnyst; Tre liter er jo temmelig mye har jeg tenkt, og ikke tenkt mer over det...

 

Imidlertid ligger mitt forbruk av Pepsi Max i OVERKANT av tre liter hver dag... Er det beviselig farlig? :ohmy:

Lenke til kommentar
Kom akkurat på noe jeg hørte angående kreftfare ved bruk av mye sånn aspartam, at man ikke bør drikke mer enn tre liter lightbrus per dag. Jeg har bare fnyst; Tre liter er jo temmelig mye har jeg tenkt, og ikke tenkt mer over det...

 

Imidlertid ligger mitt forbruk av Pepsi Max i OVERKANT av tre liter hver dag... Er det beviselig farlig? :ohmy:

Altså, uansett om det er beviselig farlig eller ikke, hvem som helst skjønner at 3 liter brus om dagen ikke akkurat er sundt...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...