Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
mens de fleste kvinnelige BARE spiller på sex og kroppen sin.

Britney spears, beyonce knowles, christina aigulera-blabla, shania twain, shakira, idol-sandra, osv.

hmm.. nevner du artister som bare spiller på sex og ikke kan synge nå? for de fleste der har jo en rimelig bra stemme, foruten om idol sandra da.. :wee:

Lenke til kommentar
mens de fleste kvinnelige BARE spiller på sex og kroppen sin.

Britney spears, beyonce knowles, christina aigulera-blabla, shania twain, shakira, idol-sandra, osv.

hmm.. nevner du artister som bare spiller på sex og ikke kan synge nå? for de fleste der har jo en rimelig bra stemme, foruten om idol sandra da.. :wee:

De kan synge, men de er ærlig talt ikke veldig flinke. Hvor populære hadde de vært hvis de ikke hadde spilt på sex? Det er veldig mange som er mye flinkere enn de fleste av de kvinnelige idolene, men det er umulig å slå igjennom som popartist uten å se fantastisk ut.

Lenke til kommentar
yey, phax!

 

Øhm, jeg liker ikke sygingen til de folka, og de spiller stort sett på sex(merk, britney spears - toxic).

ja de spiller på sex, og ja de lager kanskje ikke den beste musikken.. men å komme og si at f.eks christina aguilera ikke kan synge blir litt for villt. og det å sette henne i samme bås som idol sandra er jo også litt funny. :wee:

Lenke til kommentar
Høre på blackmetal, da blir det slutt på de pene fjesene :p

jepp! og der er det bare talentfulle vokalister også! :green:

 

rart det der egentlig hvordan det alltid er de pene artistene som får pepper for sangtalentet, eller mangelen på det.

 

vil påstå at vokalistene i ganske så mange punk, rock, metal band er endel mer rustne i stemmebåndet..

Lenke til kommentar
Høre på blackmetal, da blir det slutt på de pene fjesene :p

jepp! og der er det bare talentfulle vokalister også! :green:

 

rart det der egentlig hvordan det alltid er de pene artistene som får pepper for sangtalentet, eller mangelen på det.

 

vil påstå at vokalistene i ganske så mange punk, rock, metal band er endel mer rustne i stemmebåndet..

En del der er mer rustne på stemmebåndet, men det er også en del der som er virkelig flinke.

Lenke til kommentar

Huff, da har jeg jobba litt og fått maaaaaaasse muskler! :p

 

Tonio: Hva pokker gjr du i skauen? :dontgetit: Du må jo være her du.

Ok... Har kanskje håret fullt av høy og flis for øyeblikket, men so what.

Nå ryktes det forresten at vi snart skal på en eller annen tur...

 

Edit: Tragisk! Om ikke dere husker det, husker hvertfall Tonio det. Har jo nemlig lovt meg selv at OT -baren ikke skal overstige mer enn 40% av mine innlegg, og nå er det 39!

 

TSP :)

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...