Ø.B. Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Har sett de live en gang, de spilte vel i kristinshall i lillehammer her Var litt kult faktisk, selv om jeg ikke hører åp det ellers.. God morgen til folket forresten Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Når er det ny dag i følge forumet? Ser på dagens topp ti postere, og tallet forandrer seg aldri Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Skremmende.. så lite skrevet i natt.. vel ut å brumme mr2 *wrom wrom* kanskje det blir litt shopping. Ha en fin fin dag i sola. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Skjedde det noe spennende i går, etter at jeg la meg? Gidder rett og slett ikke å lese alle sidene... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Skjedde det noe spennende i går, etter at jeg la meg? Gidder rett og slett ikke å lese alle sidene... Skjedde det noe spennende før du la deg liksom? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Kaizers Orchestra er rett og slett et skambra LIVE-band. Har fremdeles bakoversveis etter i går. :O DIEPLZ! HE_HE De er verdens beste! Dessuten så sang de "Rooosenborg" i stedet for O-oh-oh-oh-O i refrenget på "Kontroll på kontinentet". Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Skjedde det noe spennende i går, etter at jeg la meg? Gidder rett og slett ikke å lese alle sidene... Skjedde det noe spennende før du la deg liksom? Ja, da var jo jeg der og fortalte om Roger! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Skjedde det noe spennende i går, etter at jeg la meg? Gidder rett og slett ikke å lese alle sidene... Skjedde det noe spennende før du la deg liksom? Ja, da var jo jeg der og fortalte om Roger! Spennende er ikke synonymt med kvalmt... Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Tror jeg aldri har vært så rask til å skru av vekkeklokken. De spillte techno Får gå å sanke inn mat i min store jumgel(også kalt kjøleskap av de fine) Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Tror jeg aldri har vært så rask til å skru av vekkeklokken. De spillte techno Får gå å sanke inn mat i min store jumgel(også kalt kjøleskap av de fine) Oh noes! Techno=fælt Gud, det er utrolig deilig å gjøre lekser i et behagelig tempo og slippe å tenke på at jeg må bli ferdig med dem fort som faen! Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Lørdag 27. August spiller Aha konsert i frognerparken. Ravi tar oppvarminga. Høres artig ut Gratis. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Lørdag 28. August spiller Aha konsert i frognerparken. Ravi tar oppvarminga.Høres artig ut Lørdag er den 27 Jeg drar fra oslo fredagen, HELVETE! Jeg vil på AHA-konsert! (Den lille røde mannen kan brenne) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Lørdag 28. August spiller Aha konsert i frognerparken. Ravi tar oppvarminga.Høres artig ut Så Ravi i går, den mannen fortjener smekk over lankene. Det var dog litt morsomt å se en gjeng psykisk utviklingshemmede ta HEEEELT av til "Utadæsjælopplevelse". Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 For å sitere Are Kalvø: Plutselig er ein bitteliten mann med raudt skjegg og sans for alternativ rettskrivning på toppen av VG-lista. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Lørdag 28. August spiller Aha konsert i frognerparken. Ravi tar oppvarminga.Høres artig ut Så Ravi i går, den mannen fortjener smekk over lankene. Det var dog litt morsomt å se en gjeng psykisk utviklingshemmede ta HEEEELT av til "Utadæsjælopplevelse". Det morsomste med å se ham live er jo å se hvor liten han faktisk er Lenke til kommentar
embark Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Commin' straight outta Compton!! Så en gammel film med Ice Cube i går; Boyz in the Hood. Etterpå var det rett hjem å høre på NWA. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Noe av det som er så fantastisk med Ravi er jo nettopp det at han er så langt unna et idol som man kan komme. Jeg er så lei av alle de pene idolene. Derfor er det fint med en rødhåra, lav idiot som er stor i kjeften. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Noe av det som er så fantastisk med Ravi er jo nettopp det at han er så langt unna et idol som man kan komme. Jeg er så lei av alle de pene idolene. Derfor er det fint med en rødhåra, lav idiot som er stor i kjeften. Bryr du deg om guttene som synger musikken du hører på er pene? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Ja, for mange av de kan ikke engang synge. De er bare pene, så alle fjortisjentene kjøper musikken dems mens de håper på at artistene skal bli forelsket i dem. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Ja, for mange av de kan ikke engang synge. De er bare pene, så alle fjortisjentene kjøper musikken dems mens de håper på at artistene skal bli forelsket i dem. Men hvorfor bryr du deg, det er det som er spørsmålet? Problemet er egentlig verre med kvinnelige artister enn mannlige... En hel del av de mannlige idolene kan faktisk synge, mens de fleste kvinnelige BARE spiller på sex og kroppen sin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg