Herr Brun Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Fredrik: Han skrev også "Tog fra Oslo til Hønefoss? Det må være dyrt" Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Hva er egentlig poenget med å quote så mye? Bedre enn @ spør du meg. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Du valgte ihvertfall en fin avatar. Jeg kunne ønske jeg kunne si det samme, men akk nei. Anyway, takk. Det gjør ikke noe, for jeg vet du er glad i meg. =p Greier ikke å følge med i tråden nå.. Samme her. Uansett så er det ikke så mye å gå glipp av. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 De som sykler til Hønefoss (Og hjem til meg) skal få et glass med pepsi max når de er fremme. I nød har vi også vann, melk og kanskje noe cola i kjelleren. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Øresus: Du skal tidlig opp i morga, gå og legg deg! Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Jeg kom på en genial idé som skal realiseres. Sykle fra Oslo til Nesodden, tur-retur. Er ganske flatt fram til du kommer til Nesset. Så er de nesoddbakene et helvete da Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Jeg kom på en genial idé som skal realiseres. Sykle fra Oslo til Nesodden, tur-retur. Er ganske flatt fram til du kommer til Nesset. Så er de nesoddbakene et helvete da Jupp, det er de. Aldri tenkt på å sykle de engang... Nesodden rundt går fett, det er faktisk ganske gøy! Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Grei sykkeltur herfra, og rundt om svartskog og tilbake også.. tatt den noen ganger(før da jeg var sprek :S) Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Øresus: Du skal tidlig opp i morga, gå og legg deg! Driver å tråler trafikanten for når jeg må dra Fant ut at jeg må ta 8 bussen, og stå opp kl 7 Ikke fornøyd Lenke til kommentar
TSP Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Er det sånn at svamp har planer om å lese gjennom alt når han kommer hjem fra Stavanger? I så fall syns jeg synd på han når han kommer til disse sidene . @ Tonio: Jeg har fått med meg alle sidene hittil . Forresten Tonio: Har donald på MSN! Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Jeg kom på en genial idé som skal realiseres. Sykle fra Oslo til Nesodden, tur-retur. Er ganske flatt fram til du kommer til Nesset. Så er de nesoddbakene et helvete da Jupp, det er de. Aldri tenkt på å sykle de engang... Nesodden rundt går fett, det er faktisk ganske gøy! Jeg kommer! Må bare finne en dag med god tid og fylle opp mp3-spillern. Guten nacht. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 @ Tonio: Jeg har fått med meg alle sidene hittil . Forresten Tonio: Har donald på MSN! Jeg også, blar tilbake for sikkerhets skyld. Ser ikke at du bruker Donald jeg.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Ey, burde ikke ATI-Radeon vært tilbake til nå? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Jeg kommer!Må bare finne en dag med god tid og fylle opp mp3-spillern. Jeg blir med, så fremt jeg har tid. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Ey, burde ikke ATI-Radeon vært tilbake til nå? Ja, jo. Men det er han ikke. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Ey, burde ikke ATI-Radeon vært tilbake til nå? Var det ikke litt uti skoletidene han fikk komme tilbake? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Jeg kom på en genial idé som skal realiseres. Sykle fra Oslo til Nesodden, tur-retur. Er ganske flatt fram til du kommer til Nesset. Så er de nesoddbakene et helvete da Jupp, det er de. Aldri tenkt på å sykle de engang... Nesodden rundt går fett, det er faktisk ganske gøy! Jeg kommer! Må bare finne en dag med god tid og fylle opp mp3-spillern. Guten nacht. Detta må jeg være med på! Hvor langt er det egentlig (ca) Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Ey, burde ikke ATI-Radeon vært tilbake til nå? Var det ikke litt uti skoletidene han fikk komme tilbake? Trodde han skulle komme tilbake (altså bli unbannet) i sommerferien jeg? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 har han sovnet? Ja de var jammen et godt spørsmål.. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Noen kan vel spørre han på MSN? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg