Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
@ Kennethdammyr: Kom igjen a ;) . Du er da vel god til å filme du?

Nei, Kenneth er skikkelig elendig til å filme. Han er helt ræva. Nei, seriøst, han er en meget god regissør, manusforfatter og svært god til å filme! Jeg har nemlig vært på "jobb" med han. :p

Steike du er tøff som har jobbet med han, kunne tenkt meg å jobbe med han jeg og, i filmen hans, jeg kunne vert stuntmann :w00t:

Lenke til kommentar
Nei, Kenneth er skikkelig elendig til å filme. Han er helt ræva. Nei, seriøst, han er en meget god regissør, manusforfatter og svært god til å filme! Jeg har nemlig vært på "jobb" med han. :p

Steike du er tøff som har jobbet med han, kunne tenkt meg å jobbe med han jeg og, i filmen hans, jeg kunne vert stuntmann :w00t:

Er jeg tøff på grunn av det? Nei, det synes ikke jeg. Heller heldig. ;)

 

Stuntmann? Det nærmeste vi kom et stunt i den scenen vi tok opp sist var fire små HTML-koder, noe som tok minst 15 opptak før det gikk bra. Og der var jeg stuntmann for schmelck. :grin:

Lenke til kommentar
Nettopp derfor sa jeg i fra om min mening. Gjør alltid det motsatte.

Ikke kom til Hønefoss i morgen.

Roger that.

 

*Bestille togbillett til Hønefoss*

Tog til hønefoss fra oslo :dontgetit:

 

Det må være utrolig dyrt, buss koster 54 kr (oslo bussterminal-hønefoss rutebilstasjon)

Koster 75.

Det går raskere og er billigeere da toget kjører innom drammen!

 

Buss=54 kr

Lenke til kommentar
Nettopp derfor sa jeg i fra om min mening. Gjør alltid det motsatte.

Ikke kom til Hønefoss i morgen.

Roger that.

 

*Bestille togbillett til Hønefoss*

Tog til hønefoss fra oslo :dontgetit:

 

Det må være utrolig dyrt, buss koster 54 kr (oslo bussterminal-hønefoss rutebilstasjon)

Koster 75.

Det går raskere og er billigeere da toget kjører innom drammen!

 

Buss=54 kr

Jeg tenkte på togbilletten.

Lenke til kommentar

Merker jeg bygger opp en liten fanclub her... :hmm:

Blir mye press da. Driver å maser på SkyMarshall nå. Han har vært litt på latsiden i det siste. Ihvertfall virker det sånn. Han har egentlig deadline på Søndag kveld, jeg har ikke snakka med han på over en uke...

 

 

Jeg kom på en genial idé som skal realiseres. Sykle fra Oslo til Nesodden, tur-retur. Er ganske flatt fram til du kommer til Nesset.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...