Litejk Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 ...og da ligger vi i senga samme her Er digg med laptop :!: Bedre å sitte med laptop i senga enn å ligge... sitte med dyna i fanget og bærbaren, ahhh, Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Vi kan poste fortere! kan vi ikke folkens? Jo det kan vi! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 (endret) Nettopp derfor sa jeg i fra om min mening. Gjør alltid det motsatte. Ikke kom til Hønefoss i morgen. Roger that. *Bestille togbillett til Hønefoss* Endret 19. august 2005 av @kd Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Vi kan poste fortere! kan vi ikke folkens? Jo det kan vi! Hihi, jeg har bilde av deg. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Vi kan poste fortere! kan vi ikke folkens? Jo det kan vi! Hihi, jeg har bilde av deg. Hvem vil vel ikke ha det? *host* *hark* Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Man's essential guide to woman:"Yes" = No "No" = Yes Med mindre det er omvendt da, det vet man jo alldri Tar kvelden jeg, tidlig på jobb imorgen. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 5 poster på samme minutt 00:00, dette er vilt . Tonio, hva mente du med det? At jeg er helt banan . Neida, tror og håper du ikke mente det. Let us be friends again! @ Kennethdammyr: Kom igjen a . Du er da vel god til å filme du? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 ...og da ligger vi i senga samme her Er digg med laptop :!: Bedre å sitte med laptop i senga enn å ligge... sitte med dyna i fanget og bærbaren, ahhh, Har ikke mer enn 40cm. takhøyde her jeg ligger, så det er ikke muligheter for å sitte Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Nettopp derfor sa jeg i fra om min mening. Gjør alltid det motsatte. Ikke kom til Hønefoss i morgen. Det sa du til meg også, betyr det at jeg kan komme? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Man's essential guide to woman:"Yes" = No "No" = Yes Med mindre det er omvendt da, det vet man jo alldri Tror jeg skal skaffe meg en hvor det står: Man's essential guide to woman: "Yes" = Yes "No" = Yes Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 ...og da ligger vi i senga samme her Er digg med laptop :!: Bedre å sitte med laptop i senga enn å ligge... sitte med dyna i fanget og bærbaren, ahhh, Har ikke mer enn 40cm. takhøyde her jeg ligger, så det er ikke muligheter for å sitte åja.. dasa hehe Men siden du har så lav takhøyde er jo du bare rå, jeg må nok skaffe meg slik lav takhøyde jeg og slik at jeg blir lik deg! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Nettopp derfor sa jeg i fra om min mening. Gjør alltid det motsatte. Ikke kom til Hønefoss i morgen. Det sa du til meg også, betyr det at jeg kan komme? Brun! Ro ned hormonproduksjonen Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Tonio, hva mente du med det? At jeg er helt banan . Nei, atkd er det. Jeg vil ikke være vennen din før du skifter. Herr Brun: Det har jeg svart på en gang for mye, kan du slutte snart? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Nettopp derfor sa jeg i fra om min mening. Gjør alltid det motsatte. Ikke kom til Hønefoss i morgen. Roger that. *Bestille togbillett til Hønefoss* Tog til hønefoss fra oslo Det må være utrolig dyrt, buss koster 54 kr (oslo bussterminal-hønefoss rutebilstasjon) Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 @ Kennethdammyr: Kom igjen a . Du er da vel god til å filme du? Nei, Kenneth er skikkelig elendig til å filme. Han er helt ræva. Nei, seriøst, han er en meget god regissør, manusforfatter og svært god til å filme! Jeg har nemlig vært på "jobb" med han. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Eller du kan gjøre som Daniel, ta sykkelen! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Nettopp derfor sa jeg i fra om min mening. Gjør alltid det motsatte. Ikke kom til Hønefoss i morgen. Roger that. *Bestille togbillett til Hønefoss* Tog til hønefoss fra oslo Det må være utrolig dyrt, buss koster 54 kr (oslo bussterminal-hønefoss rutebilstasjon) Koster 75. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 men damn. her postes det fort som fa'n Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Sykkel er vel og bra. Eller hva Daniel? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 (endret) Men siden du har så lav takhøyde er jo du bare rå, jeg må nok skaffe meg slik lav takhøyde jeg og slik at jeg blir lik deg! Jeg er kul Neptun_: ja sykkel kan brukes i alle sitvasjoner Endret 19. august 2005 av danielsn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg