Litejk Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 jeg gir han beskjed jeg Lenke til kommentar
Eline Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 ...og da ligger vi i senga Det gjør jeg om 2 strakser og. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 (endret) ...og da dobbelposter vi. Endret 19. august 2005 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Ok nå gidder jeg ikke å følge med mer.. Si fra på msn om det skulle bli ulidelig spennende i denne tråden. Kan ikke det, fordi du har blokkert meg. Han blokker alle utenom forumjentene og fredrikrb tror jeg. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Ser ut som interessen var stor for brytekamp. Det blir vrient å fighte alle sammen, men vi får se hvordan det går. He's a macho, macho man... Ja altså... *kremt* Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Ser ut som interessen var stor for brytekamp.Det blir vrient å fighte alle sammen, men vi får se hvordan det går. He's a macho, macho man... Ja altså... *kremt* Du er jo det! Rett og slett rå!! Seriøst: er rå på å lage film Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Ok nå gidder jeg ikke å følge med mer.. Si fra på msn om det skulle bli ulidelig spennende i denne tråden. Det sa du for tre uker siden eller noe også! Funclump Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Ok nå gidder jeg ikke å følge med mer.. Si fra på msn om det skulle bli ulidelig spennende i denne tråden. Kan ikke det, fordi du har blokkert meg. What he said. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Spurte aldri om din mening, @kd. Nettopp derfor sa jeg i fra om min mening. Gjør alltid det motsatte. På T-skjorten min står det faktisk dette: Man's essential guide to woman: "Yes" = No "No" = Yes Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Ser ut som interessen var stor for brytekamp.Det blir vrient å fighte alle sammen, men vi får se hvordan det går. He's a macho, macho man... Ja altså... *kremt* Du er jo det! Rett og slett rå!! Seriøst: er rå på å lage film Har du sett mine filmer? Damn, nå poster dere fort! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Han blokker alle utenom forumjentene og fredrikrb tror jeg. Jeg blokkerte en haug en gang ja, ingen som sa noe, de bare skrøyt av å ha lagt meg til og hvor mange de hadde lagt til den siste timen Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Deilig med hælj, heh? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Nettopp derfor sa jeg i fra om min mening. Gjør alltid det motsatte. Ikke kom til Hønefoss i morgen. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Han blokker alle utenom forumjentene og fredrikrb tror jeg. Er jeg enten Fredrik eller en forumjente? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 @ Tonio: Nei, jeg har ikke tenkt å bytte. Skamme meg burde jeg! Forresten Tonio: Har jeg noen gang spurt om din mening? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Ser ut som interessen var stor for brytekamp.Det blir vrient å fighte alle sammen, men vi får se hvordan det går. He's a macho, macho man... Ja altså... *kremt* Du er jo det! Rett og slett rå!! Seriøst: er rå på å lage film Har du sett mine filmer? Damn, nå poster dere fort! Nei men jeg bare vet det... hehe Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Ok nå gidder jeg ikke å følge med mer.. Si fra på msn om det skulle bli ulidelig spennende i denne tråden. Det sa du for tre uker siden eller noe også! Funclump Funnylump, kjære Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Han blokker alle utenom forumjentene og fredrikrb tror jeg. Jeg blokkerte en haug en gang ja, ingen som sa noe, de bare skrøyt av å ha lagt meg til og hvor mange de hadde lagt til den siste timen Skjønner ikke helt hva det er å skyte av å ha mange kontakter.. TSP: Trenger da ikke å vente på at noen spørr jeg, er ikke helt banan heller. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 ...og da ligger vi i senga samme her Er digg med laptop :!: Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Vi kan poste fortere! kan vi ikke folkens? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg