Herr Brun Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 (endret) F. eks. "i dag fikk jeg meg dame! Hun er skikkelig fin." er helt greit, ettersom smileyen ikke er som en egen setning eller et ord, og derfor trenger den ikke noe tegn etter seg. Men "Jeg elsker henne hun er så pen." fungerer ikke... Stemmer. Herr Brun: Og sistnevnte ser svært rart ut... . Ja det ser rart ut, men det blir ikke feil. Edit: JEG ER MED PÅ BRYTEKAMP! Endret 19. august 2005 av Herr Brun Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 @ Tonio: Ok, da skjønte jeg det . Nå som du forresten hørtes så vennlig ut mot meg, kan vi kanskje slå strek over det avatarbytte og tenke gjort er gjort eller hva? http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=4700815 Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 @ Tonio: Ok, da skjønte jeg det . Nå som du forresten hørtes så vennlig ut mot meg, kan vi kanskje slå strek over det avatarbytte og tenke gjort er gjort eller hva? Jeg kan være sta, og dette er et av tilfellene. Og @kd, han vet det, derfor han snakket om det å sove mye i sted. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Hm, så var jeg her igjen. Pappa, mamma, bror og farmor var ute å fisket i dag, 26 makrell bet på kroken ;D Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Hm, så var jeg her igjen. Pappa, mamma, bror og farmor var ute å fisket i dag, 26 makrell bet på kroken ;D Var ute hele dagen da eller? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Hm, så var jeg her igjen. Pappa, mamma, bror og farmor var ute å fisket i dag, 26 makrell bet på kroken ;D ååå så tøft Du er tøff som er så flink å fiske, jeg vil være som deg *bøye seg for scoOt!* Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Eg vurderer sterkt å dra fram læppisen for å så legge meg i senga. Mykje meir avslappande å lese på forumet i vannrett stilling. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 @ Tonio: Jeg kan også være sta og jeg liker det ikke noe særlig i dette tilfellet . Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Hm, så var jeg her igjen. Pappa, mamma, bror og farmor var ute å fisket i dag, 26 makrell bet på kroken ;D Og jeg som nesten aldri får 1 abbor en gang når jeg prøver Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Eg vurderer sterkt å dra fram læppisen for å så legge meg i senga. Mykje meir avslappande å lese på forumet i vannrett stilling. Heldig du som har en bærbar... Viss eg hadde vert som tøffe deg hadde jeg og hatt det, og jeg kunne kost meg i senga med bærbaren på samme måte som deg :!: Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 @ Tonio: Jeg kan også være sta og jeg liker det ikke noe særlig i dette tilfellet . Så du har ikke tenkt til å skifte? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Hva går det av deg Litejk? NP: Dream Theater - A change of seasons Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 (endret) Ok nå gidder jeg ikke å følge med mer.. Si fra på msn om det skulle bli ulidelig spennende i denne tråden. Endret 19. august 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Hvis det er noen her som skal skifte avatar, så er det deg Tonio... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Hvis det er noen her som skal skifte avatar, så er det deg Tonio... *henge seg på* Lenke til kommentar
scoot Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Hm, så var jeg her igjen. Pappa, mamma, bror og farmor var ute å fisket i dag, 26 makrell bet på kroken ;D Var ute hele dagen da eller? Nja, 4 timer eller noe. @litejk, "ok"? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Ok nå gidder jeg ikke å følge med mer.. Si fra på msn om det skulle bli ulidelig spennende i denne tråden. Det sa du for tre uker siden eller noe også! Spurte aldri om din mening, @kd. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Hva går det av deg Litejk? NP: Dream Theater - A change of seasons I dag er det min "alle andre forumbrukere ruler og er tøffe " Dag/kveld/natt Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Ok nå gidder jeg ikke å følge med mer.. Si fra på msn om det skulle bli ulidelig spennende i denne tråden. Kan ikke det, fordi du har blokkert meg. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 ...og da ligger vi i senga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg