Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Tonio: Mens du er her... Hva mener du med at jeg liker å sove? Jeg som legger meg klokka 3 om natta og er oppe igjen klokka 9 om morran... :grin:

 

@kd: Var bare en som påpekte at jeg skulle det en gang :wee: .

Edit: Jeg har forrsten aldri hatt punktum etter smileyen etter "nicket" mitt!

 

™ © TSP :) © ™

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dessverre rakk vi ikke å se kamp når vi var der. Dvs. da hadde jeg ikke hatt råd til mat, men det hadde vi vel overlevd.

Skal du være med fotballaget mitt på treningsleir? Med 30 søte jenter, med sprettne kropper, mellom 19 og 13 som løper rundt og trener?

Får jeg? :innocent:

 

Søte piker+barcelona+fotball.

Skjønner ikke hvorfor du spør en gang.

Anonnse:

Jeg selger min 1,5år gamle PC.

Den er veldig pen og har tøft kabinett.

Må selge for jeg trenger penger til Barcelonatur, masse alkohol til jentene og stor koffert.

Selges billig!

Lenke til kommentar
Forresten, hvorfor har du punktum etter hver smiley? :dontgetit: .

Fordi ikke en smiley i seg selv funker som et punktum?

Vel.

 

F. eks. "i dag fikk jeg meg dame! :) Hun er skikkelig fin." er helt greit, ettersom smileyen ikke er som en egen setning eller et ord, og derfor trenger den ikke noe tegn etter seg.

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Forresten, hvorfor har du punktum etter hver smiley? :dontgetit: .

Fordi ikke en smiley i seg selv funker som et punktum?

Vel.

 

F. eks. "i dag fikk jeg meg dame! :) Hun er skikkelig fin." er helt greit, ettersom smileyen ikke er som en egen setning eller et ord, og derfor trenger den ikke noe tegn etter seg.

Men "Jeg elsker henne :love: hun er så pen." fungerer ikke...

Lenke til kommentar
F. eks. "i dag fikk jeg meg dame! :) Hun er skikkelig fin." er helt greit, ettersom smileyen ikke er som en egen setning eller et ord, og derfor trenger den ikke noe tegn etter seg.

Men "Jeg elsker henne :love: hun er så pen." fungerer ikke...

Stemmer.

 

Herr Brun: Og sistnevnte ser svært rart ut... ;).

Endret av @kd
Lenke til kommentar

Hmm, jeg begynte på 3 innlegg tidligere i dag som jeg ikke er blitt ferdig med ennå :wee: . Har bare latt de vente som et av vinduene i Opera nå til evig tid og snart må jeg vel i seng også... :( (mammaer.... )

Får lagre kladdene i word da.

 

@ Tonio: Ok, da skjønte jeg det ;) . Nå som du forresten hørtes så vennlig ut mot meg, kan vi kanskje slå strek over det avatarbytte og tenke gjort er gjort eller hva? :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...