Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På tide å rydde opp i MSN-lista!

 

Slett, slett, slett, slett, slett...slett, slett, slett, slett...

Det skal jeg virkelig gjøre snart og.

 

Btw, flere som skal være med til Spania?

Jeg blir gjerne med, men tviler på at jeg får låv

 

EDIT: *snike seg ut på natten* :p

Endret av danielsn
Lenke til kommentar
Fredrik! Fortsatt like fett på skolen? Du har fortsatt nice plass, bra maskin og driter i regelen om ikke noe musikk?

Skolen er slapp, og man har altfor god tid til å slappe av i stedet for å bedrive fysisk aktivitet.

 

 

- ikke noe for meg, med andre ord.

Aha. Skikkelig drittskole for deg, med andre ord. Du burde kanskje be om litt ekstra gym?

Lenke til kommentar
TSP :)

Huff! Hvorfor er det blitt så populært å skrive det her i SO når dere skriver lange innlegg :hmm: .

 

Men @kd det var en skikkelig skummel historie da...!

 

Og da har jeg lyst til å dele min skumle historie med dere!

For omkring 2 uker siden når mamma kom hjem, oppdaget vi at en pute hadde forsvunnet fra hennes rom, den er aldri blitt oppdaget siden og alle i huset har sagt vi ikke har tatt den.

 

Og så i kveld når mamma skulle legge seg, hadde sengen skiftet sengetøy! Mamma har ikke gjort det og selvfølgelig har ikke jeg gjort det. Da hadde riktignok min søster lagt seg, så vi har ikke fått hørt med henne enda, men jeg ser ingen grunn til at hun skal ha skiftet sengetøy på min mors seng.

Det skal forresten tilføyes at mamma som regel har vinduet oppe om dagen for å lufte, men det er en del meter ned, man må mest sannsynlig bruke stige eller lignende OG... Hvem i huleste vil midt på dagen finne på å gå inn et vindu???

Etterforskningen har startet! :p

 

™ © TSP © ™

Lenke til kommentar
Aha. Skikkelig drittskole for deg, med andre ord. Du burde kanskje be om litt ekstra gym?

Præhæhæh!

Mer gym for Fredrik ja.. Hoho, den var god.

 

Du burde være med meg en uke, Fredrik. Vi har 8 timer gym i uken.

 

@kd: Nei da.

Endret av Eline
Lenke til kommentar
Aha. Skikkelig drittskole for deg, med andre ord. Du burde kanskje be om litt ekstra gym?

Præhæhæh!

Mer gym for Fredrik ja.. Hoho, den var god.

 

Du burde være med meg en uke, Fredrik. Vi har 8 timer gym i uken.

Fredrik dør av utmattelse ved inngangen til garderoben, før den første timen.

 

Edit: Sorry for to poster etter hverandre.

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...