Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det kom fra en fyr som kom gående. Han var en høy, tjukk fyr i gul T-skjorte, lyse shorts og joggesko. Han hadde potetnese, fyldige kjinn, måne, og tynt, mørkt hår. Han bar på en pose med krabber.

 

Nei, men hallo! Måne og potetnese! Grr!!

Skikkelig drømmemann det! Grr, baby!

Lenke til kommentar
En ting er banen, som er råfin. Sikker på at han gartner'n der måler gresset med lasernøyaktighet. Men laget også da.

Oh, vi skal kanskje se på fotball kamp der når vi er i Empuria Brava i høsteferien. Jeg tror i hvert fall at vi kanskje skal på Nuo Camp. Det hadde vært litt av en opplevelse :D

I'm in. :D

 

Dessverre rakk vi ikke å se kamp når vi var der. Dvs. da hadde jeg ikke hatt råd til mat, men det hadde vi vel overlevd.

Lenke til kommentar
I'm in. :D

 

Dessverre rakk vi ikke å se kamp når vi var der. Dvs. da hadde jeg ikke hatt råd til mat, men det hadde vi vel overlevd.

Skal du være med fotballaget mitt på treningsleir? Med 30 søte jenter, med sprettne kropper, mellom 19 og 13 som løper rundt og trener?

 

Gohan: Er det kinesisk? :hmm:

Lenke til kommentar
I'm in.  :D

 

Dessverre rakk vi ikke å se kamp når vi var der. Dvs. da hadde jeg ikke hatt råd til mat, men det hadde vi vel overlevd.

Skal du være med fotballaget mitt på treningsleir? Med 30 søte jenter, med sprettne kropper, mellom 19 og 13 som løper rundt og trener?

Inviter like gjerne med heile SO4 :)

Lenke til kommentar
I'm in.  :D

 

Dessverre rakk vi ikke å se kamp når vi var der. Dvs. da hadde jeg ikke hatt råd til mat, men det hadde vi vel overlevd.

Skal du være med fotballaget mitt på treningsleir? Med 30 søte jenter, med sprettne kropper, mellom 19 og 13 som løper rundt og trener?

Jeg blir med i kofferten til Kenneth.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...