danielsn Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Fredrik: Fortell en vits a!!?? Neidetskjeke. Jo gjør det!!! Fler som er enige? Lenke til kommentar
Eline Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Det kom fra en fyr som kom gående. Han var en høy, tjukk fyr i gul T-skjorte, lyse shorts og joggesko. Han hadde potetnese, fyldige kjinn, måne, og tynt, mørkt hår. Han bar på en pose med krabber. Nei, men hallo! Måne og potetnese! Grr!! Skikkelig drømmemann det! Grr, baby! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Nå legger nok jeg meg. Jobb klokken 08:45 i morgen. Ha en fin forumnatt. God natt AnAnAs. Ha en fin natt Lykke til på jobb i morgen Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 En ting er banen, som er råfin. Sikker på at han gartner'n der måler gresset med lasernøyaktighet. Men laget også da. Oh, vi skal kanskje se på fotball kamp der når vi er i Empuria Brava i høsteferien. Jeg tror i hvert fall at vi kanskje skal på Nuo Camp. Det hadde vært litt av en opplevelse I'm in. Dessverre rakk vi ikke å se kamp når vi var der. Dvs. da hadde jeg ikke hatt råd til mat, men det hadde vi vel overlevd. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 natta AnAnAs <3 Jeg kjeder meg :!: Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 (endret) Skal gi han nummeret ditt neste gang jeg møter han, Veronica. Så kan du kose med månen og potetnesa hans så mye du vil. Btw, har du fortsatt blokka meg på msn? Endret 19. august 2005 av @kd Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Skikkelig drømmemann det! Grr, baby! Skikkelig små godt det der ja. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Herr Brun er desperat... Det kan man vel også si. Fredrikrb: Youre a cat. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Nå legger nok jeg meg. Jobb klokken 08:45 i morgen. Ha en fin forumnatt. God natt AnAnAs. Ha en fin natt Lykke til på jobb i morgen Asskisser. *Gjøre noe konstruktivt* Lenke til kommentar
Eline Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 I'm in. Dessverre rakk vi ikke å se kamp når vi var der. Dvs. da hadde jeg ikke hatt råd til mat, men det hadde vi vel overlevd. Skal du være med fotballaget mitt på treningsleir? Med 30 søte jenter, med sprettne kropper, mellom 19 og 13 som løper rundt og trener? Gohan: Er det kinesisk? Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Nå legger nok jeg meg. Jobb klokken 08:45 i morgen. Jeg begynner på jobb kl 09:00, det betyr at jeg kan være oppe ett kvarter lengre. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Btw, har du fortsatt blokka meg på msn? Tsk, tsk. Du fjerner blokkeringen av meg, og blokkerer meg etter tre sekunder. Whatever. Fredrik! Fortsatt like fett på skolen? Du har fortsatt nice plass, bra maskin og driter i regelen om ikke noe musikk? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Arw, har virus på dataen. Hater virus :( Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Jeg kjeder meg *Kjede seg* Aha ta seg en tur i babethreaden! Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 I'm in. Dessverre rakk vi ikke å se kamp når vi var der. Dvs. da hadde jeg ikke hatt råd til mat, men det hadde vi vel overlevd. Skal du være med fotballaget mitt på treningsleir? Med 30 søte jenter, med sprettne kropper, mellom 19 og 13 som løper rundt og trener? Inviter like gjerne med heile SO4 Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 I'm in. Dessverre rakk vi ikke å se kamp når vi var der. Dvs. da hadde jeg ikke hatt råd til mat, men det hadde vi vel overlevd. Skal du være med fotballaget mitt på treningsleir? Med 30 søte jenter, med sprettne kropper, mellom 19 og 13 som løper rundt og trener? Jeg blir med i kofferten til Kenneth. Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Må vel legge meg snart, skal på jobb imorgen Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Fredrik! Fortsatt like fett på skolen? Du har fortsatt nice plass, bra maskin og driter i regelen om ikke noe musikk? Skolen er slapp, og man har altfor god tid til å slappe av i stedet for å bedrive fysisk aktivitet. - ikke noe for meg, med andre ord. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Tsk, tsk. Du fjerner blokkeringen av meg, og blokkerer meg etter tre sekunder. Whatever. Et lite mistak som aldri vil skje igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg