Cucum(r) Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Jaja, det blei en kort svipptur. Faens dølle vær, skaper dårlig stemning overalt, og der stemninga ikkje er på topp, er det ingen vits i å oppholde seg. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 @kd: Nice historie Slår nesten min om han som runket på dassen på BurgerKing ved en kino jeg aldri husker navnet på fortell? Joa. Ganske kort, egentlig. Men jeg og pappa var på BurgerKing, og jeg skulle da ned på potte. Stakk ned på dass, og gikk inn på en do og låste. (det er "do-båser", flere doer i ett rom) Så så jeg skyggen til han i båsen ved siden av, som var umiskjennelig. Så hørte jeg at han stønnet, og noe som traff då-skåla. Jeg ble kvalm da jeg skjønte det, men jeg ble igjen lenge nok til å se hvordan han så ut. Da jeg kom opp igjen ble jeg kvalm bare av å se på han Hater slike folk. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Thea: Skoledag? For det første er det skoledag i dag, for det andre: Hva i all verden gjør du på Aker brygge når det er skoledag? Alle de fete folka skulker vettu! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Hade bra, don't stay up too long. Or you're not a god lad.. Lenke til kommentar
PØM Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 @kd, HAN VAR EKKEL! PØM (Øivind) Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Jaja, det blei en kort svipptur. Faens dølle vær, skaper dårlig stemning overalt, og der stemninga ikkje er på topp, er det ingen vits i å oppholde seg. Det er imorgen det skjer, vet du. Da er det LØRDAG! Skal drikke så mye at jeg ikke vet hva jeg heter, eller hvem jeg er. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Hvor pokker er pennen min nå? Den falt ned i skuffen Synes det er teit at folk velger valgfag bare på grunn av de turene. Vi har et sånn megaharry konflikthåndterings-valgfag. Det er kjempepopulært bare fordi de reiser til London. Selv var vi i Barcelona med hele VK1 (60elever). Det var gøy. Nou Camp er en fryd for øyet! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Kenneth: Nei, den gjorde ikke det tenk! Den lå under tastaturet. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Jaja, det blei en kort svipptur. Faens dølle vær, skaper dårlig stemning overalt, og der stemninga ikkje er på topp, er det ingen vits i å oppholde seg. Det er imorgen det skjer, vet du. Da er det LØRDAG! Skal drikke så mye at jeg ikke vet hva jeg heter, eller hvem jeg er. Det er torsdag som er utedagen i Ålesund. Merkelig nok orka eg ikkje å bevege meg utafor døra Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Jaggu har ikke jeg sittet på toppen der. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Skal drikke så mye at jeg ikke vet hva jeg heter, eller hvem jeg er. kan jeg joine? Ikke vært helt min dag i dag Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Jaggu har ikke jeg sittet på toppen der. På Nou camp? Hmm... Nå lukter det røkelse her Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Jaggu har ikke jeg sittet på toppen der. På Nou camp? Yes, sir. Helt på toppen der det er høyest. Holdt på å besvime når jeg så ned. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Det er imorgen det skjer, vet du. Da er det LØRDAG! Skal drikke så mye at jeg ikke vet hva jeg heter, eller hvem jeg er. Samme her. Endelig min tur... Ender alltid opp med å passe på sørpe fulle venninner, men siden jeg har bursdag er det min tur til å være litt vill i nikkersen. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 En ting er banen, som er råfin. Sikker på at han gartner'n der måler gresset med lasernøyaktighet. Men laget også da. Ronaldinho+Nou Camp+Tone= Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 [...] men siden jeg har bursdag er det min tur til å være litt vill i nikkersen. Haha, genialt uttrykk Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Henrik: Tja, man har mulighet til å gå ut på torsdag her og. Igrunn kan man gå ut omtrent hver dag, men det er på lørdag folk flest er ute. Andreaz_: Hva er det nå som har skjedd da? Bare kom deg til larvik du, så tar vi en ordentlig fyllekule. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Nå forsvant den jævla penna igjen! Og den er ikke i skuffen eller under tastaturet. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Nou Camp eller Camp Nou? Fortsatt ikke bestemt. Choose either one. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 En ting er banen, som er råfin. Sikker på at han gartner'n der måler gresset med lasernøyaktighet. Men laget også da. Oh, vi skal kanskje se på fotball kamp der når vi er i Empuria Brava i høsteferien. Jeg tror i hvert fall at vi kanskje skal på Nuo Camp. Det hadde vært litt av en opplevelse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg