Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
@kd: Nice historie :)

 

Slår nesten min om han som runket på dassen på BurgerKing ved en kino jeg aldri husker navnet på :)

fortell?

Joa. Ganske kort, egentlig. Men jeg og pappa var på BurgerKing, og jeg skulle da ned på potte. Stakk ned på dass, og gikk inn på en do og låste. (det er "do-båser", flere doer i ett rom) Så så jeg skyggen til han i båsen ved siden av, som var umiskjennelig. Så hørte jeg at han stønnet, og noe som traff då-skåla. Jeg ble kvalm da jeg skjønte det, men jeg ble igjen lenge nok til å se hvordan han så ut.

 

Da jeg kom opp igjen ble jeg kvalm bare av å se på han :yucky:

 

Hater slike folk.

Lenke til kommentar
Jaja, det blei en kort svipptur. Faens dølle vær, skaper dårlig stemning overalt, og der stemninga ikkje er på topp, er det ingen vits i å oppholde seg. :)

Det er imorgen det skjer, vet du. Da er det LØRDAG! :D

Skal drikke så mye at jeg ikke vet hva jeg heter, eller hvem jeg er. :wee:

Det er torsdag som er utedagen i Ålesund. Merkelig nok orka eg ikkje å bevege meg utafor døra :p

Lenke til kommentar
En ting er banen, som er råfin. Sikker på at han gartner'n der måler gresset med lasernøyaktighet. Men laget også da.

Oh, vi skal kanskje se på fotball kamp der når vi er i Empuria Brava i høsteferien. Jeg tror i hvert fall at vi kanskje skal på Nuo Camp. Det hadde vært litt av en opplevelse :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...