Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

I dag var jeg og to kamerater i byen, for vi slapp de tre siste timene på skolen. En av de skulle jobbe klokka fire på Ica på Aker Brygge, så vi ble med han og slo i hjel litt tid i byen. I Karl Johans Gate var det en fyr som snakket høyt i telefonen, midt i øret mitt. Jeg hørte akkurat ordene "så skal jeg suge den deilige pikken din". Hjelp, tenkte jeg. Jaja, var vel bare en litt forvirret homse. Vi gikk fort vekk fra han, og lo litt av dette, før vi dro og spiste. Deretter spilte bowling på Solli. Når klokken nærmet seg fire, så dro han som skulle jobbe, på jobb. Jeg og Øivind (PØM på forumet) satt på Aker Brygge og ventet på Nesoddbåten.

 

Det tok ikke mange sekunder før vi hørte plystring. Det kom fra en fyr som kom gående. Han var en høy, tjukk fyr i gul T-skjorte, lyse shorts og joggesko. Han hadde potetnese, fyldige kjinn, måne, og tynt, mørkt hår. Han bar på en pose med krabber.

 

- Her sitter det to deilige gutter, ja! sa mannen. La oss bare kalle han Roger (in honour of you, Steffy).

- Hold kjeften din, svarte jeg surt.

- Du skal si takk til komplimenter, ikke være så frekk. Takk heter det!

- Stikk a...

- Dere plystrer på jentene, og jeg plystrer på guttene. Det er greit å være homo nå for tiden, vet du gutten min. sa Roger mens han prøvde å virke deilig.

- Homo ja, men ikke pedo. Stikk a, jævla pedo!

- Pedo? Har dere ikke fylt seksten enda?

- Nei, fakt...

Roger avbrøt meg.

- Haha, så dere har ikke fått hår på pikken deres? sa Roger flirende.

- Du vet at jeg bare kan ta å ringe purken her og nå?

- Hold kjeft, ellers suger jeg pikken din!!

- Stikk a, din jævel.

 

I mellomtiden hadde Øivind beveget seg bort fra Roger, og han skal visstnok ha ropt etter meg. Men jeg var så fly forbanna på idioten, så jeg hørte ikke stort av hva andre sa. Jeg hadde så utrolig lyst til å slå til han, men han var sikkert 1,95 høy og 150 kilo tung. Og jeg er ikke akkurat en stor og sterk fyr.

 

Båten kom inn, og jeg beveget meg bortover til der hvor båten kom til å legge til kai. Roger fulgte etter, og han sa ett eller annet som jeg ikke fikk med meg. Eller kanskje han ikke så noe i det hele tatt. Jeg kjente iallefall den ekle ånden hans faretruende nær.

 

- Stikk a, pedo. Få deg et liv! sa jeg surt.

 

Vi gikk bortover til båten, Øivind var sammen med meg igjen nå. Roger ba oss vinke, noe Øivind merkelig nok gjorde. Jeg stirret stygt på han, og viste han fingeren. Han ble nok litt forjamset, det så iallefall slik ut. Vi gikk om bord, og Roger forsvant i mengden. Det ble ikke noe på han denne dagen.

 

TSP :)

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Croissant er genialt!

Hvilken fransk skole var du på ØB? Dvs. hvor? Og hvorfor?

 

Øyh! Født og oppvokst i Frankrike :mrgreen:

 

oui oui :p

Er du? seriøst?

Neida jeg tuller.. Var en klassetur på ungdomsskolen. Vi skulle liksom på utflukt en dag, også på bussen så var det en kar som spydde på buksa mi. Rakk ikke å reagere. argh..

Det er det jeg husker fra turen :D

Lenke til kommentar
Croissant er genialt!

Hvilken fransk skole var du på ØB? Dvs. hvor? Og hvorfor?

 

Øyh! Født og oppvokst i Frankrike :mrgreen:

 

oui oui :p

Er du? seriøst?

Neida jeg tuller.. Var en klassetur på ungdomsskolen. Vi skulle liksom på utflukt en dag, også på bussen så var det en kar som spydde på buksa mi. Rakk ikke å reagere. argh..

Det er det jeg husker fra turen :D

Haha. *flire*

Klassetur til Frankriket? Eller misforstår jeg nå? Man dere er heldige, vi overnattet på en campingplass ved svenskegrensa :p

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar
Han var en høy, tjukk fyr i gul T-skjorte, lyse shorts og joggesko. Han hadde potetnese, fyldige kjinn, måne, og tynt, mørkt hår.

 

- Her sitter det to deilige gutter, ja! sa mannen.

Amagad! Det jo være samme fyren jeg har vært ute for. Ihvertfall så må finnes det flere enn én pedofil mann i Oslo som går under den beskrivelsen.

 

Var på "utflukt" med klassen til Oslo. Da vi gikk av bussen la jeg merke til <sett inn beskrivelsen din her, minus den gule t-skjorta>. Jeg gikk sist av bussen så det var bare jeg og et par andre som hørte det. Han klappet seg på magen og sa: "Mmm, her var det mange deilige guttunger." Dette er et par år siden. Creepy.

Lenke til kommentar

Dæven, flere som har vært utsatt for dette?

 

Blax, det var sikkert han. Tror han bare latet som at han snakket i telefonen, for han skrek ut i gaten... Idioten blir sikkert kåt av det...

 

Thea: Skoledag? For det første er det skoledag i dag, for det andre: Hva i all verden gjør du på Aker brygge når det er skoledag? :p

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...