Bandidos-Pelle Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 (endret) Harald Eias valgreklamer er JÆVLIG KONGELIGE! Forhåndsstemming er for dem som liker å... stemme på forhånd. Jeg synes ikke at de under 25 år skal stemme. Jeg stemte ikke før jeg var 26, og da stemte jeg blankt. Jeg ventet også med å konfirmere meg til jeg var 19. Jeg konfirmerte meg faktisk blankt da også. Endret 19. august 2005 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 flodhest varsler chickfight. Vi to? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 flodhest varsler chickfight. Vi to? Nei, meg og Herr.Brun, såklart? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Jeg og du og vi to seilte i en tresko. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 I motsetning til du? I motsetning til du? Heter det ikke "I motsetning til deg?" ER kanskje ikke så skarp du heller, eller? Så fælt så grinete/ikke så blid du har virket i siste da! Ikke skal en påpeke skrivefeil heller, les første post. Ho forsvarte meg vel berre? Men nuh skal eg ut å sjekke livet. Have phun. Hadet bra Henrik! Lykke til ute i den store verden Lenke til kommentar
Eline Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Så fælt så grinete/ikke så blid du har virket i siste da! Så fælt så mange som skulle påpeke det da i det siste da. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 (endret) Faen, eg finn ikkje dørnøklane! Nevermind. Lommer er en fin båt Endret 19. august 2005 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Så fælt så grinete/ikke så blid du har virket i siste da! Så fælt så mange som skulle påpeke det da i det siste da. Skjedd noe i det siste? Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Jeg og du og vi to seilte i en tresko. god konklusjon Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Du suger Tøs Dø Brenn! Hva er det med at folk skal ha så negativt ladete signaturer? Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 spør dem det gjelder Lenke til kommentar
Eline Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 (endret) Skjedd noe i det siste? Ikke som jeg vet om. Folk er vare veldig frempå med "Så stille du er, Eline." "Er du sur eller, Eline" "Hvorfor er du ikke vanlig, Eline" Greit, jeg bare gidder ikke å snakke med alle mulige nå. Flodhest: Min er ikke negativt ment. Endret 19. august 2005 av Eline Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Så viktig er det ikke. Snakker bare generelt. =) Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Du suger Tøs Dø Brenn! Hva er det med at folk skal ha så negativt ladete signaturer? Jeg har jo tom. skrevet "I love you" (med linker) i signaturen min jo! Så hold munn. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Hva er det med at folk skal ha så negativt ladete signaturer? Kanskje livet er noe helvetes dritt innimellom? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Jeg har en negativt ladet signatur fordi jeg er negativt ladet for tida... Eventuelt så hadde jeg hetsesertifikat suger der før, og følte ikke for å fjerne det helt, så jeg satt inn du i stedet for. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Hva er det med at folk skal ha så negativt ladete signaturer? Kanskje livet er noe helvetes dritt innimellom? Kanskje det ja. *skrive under på* Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 nu vart det livatt her Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Hva er det med at folk skal ha så negativt ladete signaturer? Kanskje livet er noe helvetes dritt innimellom? Jaja, hver sin måte å takle det på. Flodhest: Min er ikke negativt ment. Veeel, det oser ikke akkurat ut glede og velmenende ord til andre. Jeg har jo tom. skrevet "I love you" (med linker) i signaturen min jo! Så hold munn. Så paradoksalt. Står jo at love er bullshit. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Det er ikke det jeg mener å få frem med den. Men det at jeg oppfordrer til å hjelpe er vel bra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg