-Teddy- Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 I svarte da, komplett er enda ikke oppe. Så sitter jeg her da, uten å få bestilt en eneste liten vifte. Noen, trøst meg! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Noen, trøst meg! *Trøste.* Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 I svarte da, komplett er enda ikke oppe. Så sitter jeg her da, uten å få bestilt en eneste liten vifte. Noen, trøst meg! Det finnes jo andre steder å skaffe seg vifter da. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 I svarte da, komplett er enda ikke oppe. Så sitter jeg her da, uten å få bestilt en eneste liten vifte. Noen, trøst meg! Det finnes jo andre steder å skaffe seg vifter da. Men ikke de jeg vil ha! Tonio: Takk, føler meg mye bedre nå. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Men ikke de jeg vil ha! Hvis du bare skal ha vifte, har du vurdert microplex/3dfxcool/vendur/coolnsilent? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Oh, får jeg lov til å ta på deg eller? Oh yeah, vær så god! Gå på fest i morgen du, har sikkert godt av litt avbrekk fra nerdenes verden Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Sovnet vist i bade karet jeg Var litt trøtt! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 (endret) Vet det er meningen å drite i ting i signaturen som er internt, men "Jeg skal IKKE til buskerud før det er nødvendig!"? Danielsn? anyway, sovne i badekaret har jeg aaaaaldri hørt om en gang Endret 19. august 2005 av clvn Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Dæevn, fin episode av mythbusters. Lurte adam til og få støt av den kjømpe svære statisk eliktriske kula Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Genial Letterman-episode, Ricky Gervais er herlig! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Gå på fest i morgen du, har sikkert godt av litt avbrekk fra nerdenes verden Vet ikke om jeg får lov. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Gå på fest i morgen du, har sikkert godt av litt avbrekk fra nerdenes verden Vet ikke om jeg får lov. "Det er lettere å få tilgivelse enn tillatelse" Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Gå på fest i morgen du, har sikkert godt av litt avbrekk fra nerdenes verden Vet ikke om jeg får lov. Si du overnatter hos en vennine. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Hvis du bare skal ha vifte, har du vurdert microplex/3dfxcool/vendur/coolnsilent? Jeg skal ha XP-120 kjøler og 120mm PAPST vifte og en lav chipsetkjøler på 5500RPM fra komplett, ingen andre har den chipsetkjøleren og de to viftene! Ellers så... kjeder jeg meg litt atm. Tonio skal ta på Herr Brun, danielsn er vasstrukken og bundy minte meg på at jeg har gått glipp av mythbusters. What a day. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Jeg skal nok ikke ta på Herr Brun du. Overnatte hos ei venn? Går ikke, med mindre jeg får lov å sove hos Stine.. Kunne dratt med dataen min dit, så kunne vi dratt sammen på festen og etterpå drevet på med dataen.. Hmm. Lenke til kommentar
simerix Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 (endret) Edit: Ikke no spessielt Endret 19. august 2005 av simerix Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 -Teddy- er eid, ganske enkelt. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 (endret) Jeg skal nok ikke ta på Herr Brun du. Overnatte hos ei venn? Går ikke, med mindre jeg får lov å sove hos Stine.. Kunne dratt med dataen min dit, så kunne vi dratt sammen på festen og etterpå drevet på med dataen.. Hmm. Har nok allerede gjor det, så det er for seint å ta tilbake nå Overnatt hos Stine du, men det kommer til å ende opp med pc hele dagen og ingen fest Endret 19. august 2005 av Herr Brun Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Jeg skal nok ikke ta på Herr Brun du. Overnatte hos ei venn? Går ikke, med mindre jeg får lov å sove hos Stine.. Kunne dratt med dataen min dit, så kunne vi dratt sammen på festen og etterpå drevet på med dataen.. Hmm. Fylleposting? FY Tonio! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Jeg skal nok ikke ta på Herr Brun du. Overnatte hos ei venn? Går ikke, med mindre jeg får lov å sove hos Stine.. Kunne dratt med dataen min dit, så kunne vi dratt sammen på festen og etterpå drevet på med dataen.. Hmm. Fylleposting? FY Tonio! Fylleposting av Tonio is (going to be?) teh shit! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg